Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: 1 2 [3]   Omlaag

Auteur Topic: Ben jij spirtueel of paranormaal of zou je graag willen.  (gelezen 30518 keer)

Kath

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 34
    • Bekijk profiel
Re: Ben jij spirtueel of paranormaal of zou je graag willen.
« Reactie #30 Gepost op: maart 07, 2009, 05:46:50 pm »

paranormaal,

Ken er genoeg die het zouden willen, die ik tips gaf omdat ik altijd dacht dat iedereen het kon. Maar uiteindelijk is het zoals tekenen:
Iedereen kan tekenen, maar slechts een aantal hebben ook echt het talent om goed te tekenen.
Gelogd

ro

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 80
    • Bekijk profiel
Re: Ben jij spirtueel of paranormaal of zou je graag willen.
« Reactie #31 Gepost op: maart 18, 2009, 10:41:53 am »

paranormaal,

Ken er genoeg die het zouden willen, die ik tips gaf omdat ik altijd dacht dat iedereen het kon. Maar uiteindelijk is het zoals tekenen:
Iedereen kan tekenen, maar slechts een aantal hebben ook echt het talent om goed te tekenen.


helemaal mee eens..!!!
 ;)

Gelogd

Jannetje24

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2
    • Bekijk profiel
Re:Ben jij spirtueel of paranormaal of zou je graag willen.
« Reactie #32 Gepost op: november 12, 2015, 10:00:34 pm »

Ik ben zelf paranormaal begaafd en ik denk dat iedereen t in zich heeft!Ik kan contact hebben met overledenen dmv foto maar ook ervaar ik ze onverwachts.Eveneens contact met engelen en ik geloof sterk in de kracht van Jezus.Mijn intuitie is sterk maar ik moet t nog beter leren beluisteren.Ik heb een poos op Fbook gezeten en zag daar veel groepen waar idd de wens was daarin iemand te zijn en er onstonden conflicten door onderling wie t beter kon :(Ik vind het zelf heel belangrijk dichtbij jezelf te blijven en t goed te verkennen bij jezelf en te groeien alvorens er daadwerkelijk handen en voeten aan te geven omdat het zo beinvloedbaar is door tal van zaken.Ik weet niet of ik het wil zijn ,vind het soms ook erg lastig eigenlijk ;)
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:Ben jij spirtueel of paranormaal of zou je graag willen.
« Reactie #33 Gepost op: november 13, 2015, 05:17:54 pm »

Hoi Jannetje24,

Als jij niet paranormaal had willen zijn, had je er niet voor gekozen met deze gaven op aarde te komen, en ze te ontwikkelen.

Een mooi gezegde die dit benadrukt: "Hoe mooi een Roos ook is, een Roos zonder doornen bestaat niet."

Liefs,
LPChip
« Laatst bewerkt op: november 13, 2015, 05:20:03 pm door LPChip »
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Lena

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 20
    • Bekijk profiel
Re:Ben jij spirtueel of paranormaal of zou je graag willen.
« Reactie #34 Gepost op: april 19, 2017, 11:09:44 pm »

Ik heb nog nooit geesten gezien of gehoord. Lijkt mij heel eng en je moet er maar net mee kunnen omgaan.. ken mensen die zo in een psychose terecht zijn gekomen dus nee heb de ambitie niet om geesten te zien en ik hoef ze ook niet te horen. Ben eerder spiritueel. Helderdromend, heldervoelend en helderruikend (ziektes).
Gelogd

*Angel*

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 11
    • Bekijk profiel
Re:Ben jij spirtueel of paranormaal of zou je graag willen.
« Reactie #35 Gepost op: april 21, 2017, 11:50:42 am »

Mijn dochter kan geesten zien en mee communiceren, maar is hier niet blij mee. Ze is 18 jaar, heeft ze hier dan voor gekozen en is ze er op dit moment nog niet klaar voor?

Groeten Angel.
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:Ben jij spirtueel of paranormaal of zou je graag willen.
« Reactie #36 Gepost op: april 21, 2017, 03:26:36 pm »

Ze is 18 jaar, heeft ze hier dan voor gekozen en is ze er op dit moment nog niet klaar voor?
Ze staat ervoor open. En ze is er klaar voor, want anders zou ze het niet te zien krijgen. Ze kan ervoor kiezen om zich af te sluiten, of ze kan de geesten vragen weg te gaan. Er is veel mogelijk, en ze is sterk genoeg.

Mocht jij of zij eventueel vragen hebben, stel deze gerust in een nieuw onderwerp, dan help ik je verder.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Beam of Light

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 163
  • Love is the one thing we need
    • Bekijk profiel
Re:Ben jij spirtueel of paranormaal of zou je graag willen.
« Reactie #37 Gepost op: april 21, 2017, 10:22:51 pm »

Mijn dochter kan geesten zien en mee communiceren, maar is hier niet blij mee. Ze is 18 jaar, heeft ze hier dan voor gekozen en is ze er op dit moment nog niet klaar voor?

Groeten Angel.
LPChip heeft een punt. De wet van aantrekkingskracht is van toepassing in alles. Ook met gaves en de ontwikkeling ervan geldt dit. Als ze het niet zou aantrekken, dan zou het ook niet bij haar passen. Afsluiten is vooral in het begin lastig maar met ruimte vragen en misschien maar één ruimte in een huis vrijstellen voor geesten en de rest leeg houden kan al heel wat rust geven.
Gelogd

Pilar

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 128
    • Bekijk profiel
Re:Ben jij spirtueel of paranormaal of zou je graag willen.
« Reactie #38 Gepost op: december 17, 2017, 12:02:59 am »

Zou je graag paranormaal willen zijn? Ik vind er niets vreemds aan dat iedereen dat graag zou willen. Als je al een beetje in het leven na de dood geloofd dan kan ik me goed indenken dat iedereen daar een kijkje in wil hebben, en zijn of haar overleden dierbaren wil zien.
Paranormaal zijn is een vrij breed gebied, en het willen en proberen neemt een groter vlak in dat bijvoorbeeld graag willen tekenen of piano spelen, als je dat niet beheerst dan merk je het vrij snel, maar met paranormaal zijn kun je jezelf toch soms nog een bepaalde hoop en kans aanpraten als je je fantasie gebruikt.

Gelogd
Pagina's: 1 2 [3]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.078 seconden met 23 queries.