Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Stap ik het beste uit deze relatie?  (gelezen 200 keer)

Nymphea

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 10
    • Bekijk profiel
Stap ik het beste uit deze relatie?
« Gepost op: maart 19, 2024, 08:37:22 pm »

Ik zou het heel fijn vinden om wat hulp te krijgen van mijn gidsen bij mijn vraag of ik het beste uit mijn relatie stap en eventueel hóe. Feit is dat ik niet (al langer) meer gelukkig ben en dingen steeds meer escaleren en energie bij me wegtrekken. Wr zijn bijna vijf jaar samen en eerlijk gezegd denk ik dat dr basis niet in orde is. Mijn vriend is erg jaloers, onzeker en vertrouwt mij niet waardoor ik op mijn beurt weer denk “ zoals de waard is…”. Mijn jongvolwassen dochter zei pas dat ze geen klik heeft met hem en ik voel dat zij het moeilijk vindt om mij te zien worsten met mijn relatie. Te meer omdat ik gescheiden ben van haar vader en voor mijn geluk wilde gaan. Zou iemand eens willen proberen contact met mijn gidsen te maken? Dank is groot❤️
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Stap ik het beste uit deze relatie?
« Reactie #1 Gepost op: maart 19, 2024, 11:32:26 pm »

Hoi Nymphea,

Het kostte me wat moeite om datgeen wat je gidsen doorgaven te snappen.

Ik lees dat je niet gelukkig bent, en daarom zou ikzelf denken, verbreek de relatie. Van je gidsen krijg ik echter geen bevestiging dat dit het juiste is.
Maar ze geven ook niet door dat je moet blijven.

Na wat meer in te zoomen op wat ze doorgeven komt het er eigenlijk op neer dat je nu op dit moment beter de relatie in stand kan houden. Dit geeft je namelijk een stabielere bodem dan wanneer je de relatie verbreekt, en deze bodem heb je de komende tijd nog nodig.

Je gidsen bevestigen nu dat ik het juist heb, en er komt meer door. Ze leven met je mee en sturen je leven waar mogelijk, maar op dit moment loopt het allemaal niet zoals ze het liefst zouden willen zien. Geef ze wat tijd, dan zullen ze de situatie beter kunnen sturen en een betere relatie op je pad brengen.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Nymphea

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 10
    • Bekijk profiel
Re: Stap ik het beste uit deze relatie?
« Reactie #2 Gepost op: maart 20, 2024, 09:04:00 pm »

Beste LPchip,
Dank je wel. Hmm, een beetje een vaag antwoord maar ik snap denk ik wel dat ik dat gevoel van “een bodem die ik nog nodig heb komende tijd” uitzend ofzo. Toch voel ik steeds duidelijker dat ik er op een bepaald moment uit moet stappen want ook mijn lichaam begibt nu signalen af te geven dat het teveel is. Ik ben nu alweer ziek en zou de hele dag kunnen slapen. Mijn vriend is er nooit voor mij als steun of in liefde, hij is teveel met zichzelf bezig en met zijn eigen problemen. Ik verlang naar een man die er ook voor mij is en naast mij staat ipv dat ik voortdurend de moeder danwel kleuterjuf moet spelen.
Het geeft me hoop dat mijn gidsen een nieuwe liefde op mijn pad willen sturen. Kun je me over die nieuwe liefde iets vertellen? En wanneer dit ongeveer gaat spelen?
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Stap ik het beste uit deze relatie?
« Reactie #3 Gepost op: maart 21, 2024, 09:15:09 am »

Beste Nymphea,

Gidsen werken niet met tijd zoals wij dat doen. Ze zien tijdlijnen, maar hoe snel of langzaam wij onze weg daarop bewandelen, daar hebben ze geen invloed op. Wanneer iemand met een vrij constante snelheid door het leven navigeert, dan kunnen ze op basis daarvan wel een schatting maken, maar dan nog is het giswerk. Het enige wat ze me laten zien is dat het niet zeer binnenkort is. Er moet nog teveel veranderen voordat die situatie zich kan manifesteren.

Je gidsen voegen toe, dit komt ook vanuit de kant van een nieuwe partner.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Nymphea

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 10
    • Bekijk profiel
Re: Stap ik het beste uit deze relatie?
« Reactie #4 Gepost op: maart 21, 2024, 08:54:18 pm »

Aha, ja ik begrijp het. Wat ik wel weet is dat mocht ik de relatie beëindigen, er een aantal mannen zijn met interesse. Ik bedoel het niet arrogant, maar dat merk ik in het contact met hen en tijdens het uitgaan. Maar of daar een partner voor langere termijn tussen zit weet ik uiteraard niet. Er is één man bij met wie ik ook een spirituele klik voel. En ik ken er eentje die op dit moment nog niet aan een andere relatie kan beginnen maar met wie ik wel bepaalde energie en chemis voel en met wie ik heel graag een relatie zou willen. Time will tell…
« Laatst bewerkt op: maart 21, 2024, 09:12:21 pm door Nymphea »
Gelogd
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.073 seconden met 22 queries.