Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Situatie  (gelezen 336 keer)

Choppa

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 17
    • Bekijk profiel
Situatie
« Gepost op: februari 15, 2024, 11:50:13 pm »

Goedenavond,

Ik stuur dit bericht en ik voel mij bijna naïef. Omdat dit typisch zo’n vraag is die je stelt aan een paragnost. Maar het zit mij op het moment gewoon even flink hoog en ik merk dat ik de hoop / moed bij tijd en wijlen begin te verliezen. Het zwanger worden gaat gewoon zo ontzettend lastig. Wil liever er niet al te diep op ingaan omdat het een openbaar forum is. Ik ga ervan uit dat als je mijn gidsen spreekt, zij je wel het een en ander willen vertellen. Hopelijk niet aan iedereen, maar alleen aan degenen die mij echt een stap verder kunnen helpen. De moed zakt mij daardoor gewoon in de schoenen.

Ik hoor vanuit het verleden en ook recent van een collega dat het ooit zal lukken en dat ze mij met met een dikke buik ziet op mijn huidige werk en ik zie mijzelf zelf met zeker 1 kind op de fiets, maar anderzijds zie ik flitsen dat ik dankbaar ben dat ik nog leef en letterlijk het leven lijk te vieren. Anderzijds zie ik mijzelf ook heel bang met dikke buik naar OK gereden worden. We zijn heel dankbaar met de huidige situatie want dat hadden we niet gedacht 2 jaar geleden. Maar de huidige situatie doet vanbinnen pijn en is stressvol, omdat het zomaar anders uit kan pakken, maar tegelijkertijd ook een enorm cadeau waar we ontzettend blij mee zijn.

Dank voor je reactie.

Choppa

Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Situatie
« Reactie #1 Gepost op: februari 16, 2024, 09:35:51 am »

Hoi Choppa,

Je gidsen geven aan dat alles op z'n tijd komt. De situatie is nu te stressvol en ze zijn bang dat een kind erbij gewoon negatief uit gaat pakken voor het kind. Hierdoor kiezen kinderen er op dit moment voor om nog niet bij jullie te komen.

Je gidsen adviseren om eerst de stressvolle situaties om te zetten naar beheersbare situaties. Het mag nog steeds druk zijn, maar stress is negatief, drukte niet persé.

"Transformatie is een proces met begin, midden en einde. Je bent niet meer aan het begin, maar ook nog niet aan het einde" is hoe je gidsen de communicatie sluiten.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Choppa

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 17
    • Bekijk profiel
Re: Situatie
« Reactie #2 Gepost op: februari 21, 2024, 11:48:22 am »

Hoi LP Chip,

Hetgeen wat mij op het moment vooral bezig houdt is de planning voor een kindje, planning, omdat ik op dit moment bijna alles daarvoor opzij zet. En dit dagelijks letterlijk tijd en planning kost met last minute afspraken. Ik heb het geluk dat ik bij een geweldige werkgever werk die er begrip voor heeft en meegaand is daarin. Juist nu zou een kindje de stress die ik ervaar met betrekking tot bovenstaande kunnen oplossen in plaats van veroorzaken, omdat de afspraken dan bijna allemaal kunnen komen te vervallen. Als ik zwanger zou zijn hou ik juist tijd over. Dan kan het soms nog druk zijn, maar wel leuk druk en zeker niet saai. Kan je dat asjeblieft aan mijn gidsen doorgeven?

Stress verandert nu hooguit in gewenning mbt de afspraken, waardoor ik mij er minder zorgen om maak, de afspraken vrolijk onderga. Omdat een mogelijk kindje of kindjes zo gewenst is / zijn. Mijn familie herkent mij niet terug. Ik weet niet wat ik nog meer kan doen. Op alle andere gebieden doe ik wat binnen mijn macht ligt.

Groet, Choppa
Gelogd

Choppa

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 17
    • Bekijk profiel
Re: Situatie
« Reactie #3 Gepost op: februari 21, 2024, 03:23:28 pm »

Lp chip,

Wat ik met bovenstaande vooral bedoel is dat het kindje enorm gewenst is en ik en mijn man het kindje alle liefde zullen geven wat  het nodig heeft, ook op drukke momenten.
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Situatie
« Reactie #4 Gepost op: februari 21, 2024, 09:58:21 pm »

Hoi Choppa,

Je gidsen geven terug aan dat ze snappen wat je zegt, maar dat dat hun visie niet aanpast. Ze kijken naar het grote plaatje en dat doen de zielen ook die langskomen om te kijken of ze bij jullie willen incarneren.

Ze zien stress en drukte die ze gewoon niet willen zien en de zielen gaan daarom weer weg.

Je gidsen geven een metafoor aan.

Doe alsof je een nieuw huis wil kopen. Je gaat bij het huis kijken, maar het huis voelt niet prettig aan en heeft een beetje een vervallen staat. Je hebt er geen goed gevoel over, en je gaat daarom bij een ander huis kijken.

Dit is hoe de zielen naar jullie situatie kijken, en je gidsen zien dat.

Je gidsen benadrukken daarom: Als je kinderen wil zal de situatie moeten veranderen. Doe je dat niet en een ziel besluit ondanks de stress toch te incarneren, dan zal dit uitlopen op een miskraam. De stress moet eerst weg om een goede fundering te hebben, het zal daarna nagenoeg vanzelf gaan.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Choppa

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 17
    • Bekijk profiel
Re: Situatie
« Reactie #5 Gepost op: februari 26, 2024, 09:18:03 am »

Dank je wel voor de metafoor, het is mij nu meer duidelijk qua interpretatie. En het effect op mij daarvan. De negativiteit naar kinderen herken ik bij mijzelf absoluut niet. Jaloezie wat opspeelt zo nu en dan wel mbt kinderwens, maar gun ieder wel de kinderen. Ik ben met wat je schrijft aan de gang gegaan. Zodat het wel druk kan zijn, maar op een positieve manier.
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Situatie
« Reactie #6 Gepost op: februari 26, 2024, 04:30:15 pm »

Goedzo. Het gaat overigens niet alleen om stress mbt kinderen, maar de algehele situatie. Stress tijdens communicatie met je partner valt daaronder, stress in je denken mbt wat er allemaal gaat komen waardoor je op een bepaalde manier handelt valt daar ook onder.

Zie het zo dat als jij in het dagelijks leven gestressed bent, je deze energie uitzend naar je omstanders, en die kunnen daarvan weer gestressed raken. Het is datgeen wat incarnerende zielen willen voorkomen. Ze willen een stabiele ondergrond, en die missen ze nu.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Choppa

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 17
    • Bekijk profiel
Re: Situatie
« Reactie #7 Gepost op: februari 28, 2024, 04:16:14 pm »

Hoi LP Chip,

Ik begrijp je laatste bericht, daar werk ik al langer aan. Ben alleen bang dat het gezien mijn situatie te laat zal zijn als ik dat opgelost heb. Maar dat is een van mijn angsten. Meer ook omdat ik er waar mogelijk invloed op uitoefen, maar qua werk (neem ik even als voorbeeld) toch afhankelijk ben van het oordeel van anderen. Het is geweldig werk waar ik heel blij van word.  Dat brengt stress, samen met de spanning eens per half jaar. Ik vind het lastig bij mijzelf te blijven, mede ook doordat ik, als ik stress ervaar ik aldaar niet de tijd kan nemen om tot rust te komen. En veel oppik op het werk. Qua prikkels. Omdat ik die tijd nodig heb om beter in mijn werk te worden. Als ik meer tijd voor mijzelf neem op het werk, dan duurt mijn werk langer en krijg ik dat als negatieve terugkoppeling. Heb wel wat tips gehad, maar vind het moeilijk deze gestructureerd toe te kunnen passen, onder andere hierdoor.

Ik hoop dat je hier iets mee kunt.

Groetjes, Choppa
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Situatie
« Reactie #8 Gepost op: februari 28, 2024, 05:35:05 pm »

Stress op het werk is niet waar dit over gaat. Dit gaat over stress thuis.

Als jij kan leren om bij het verlaten van je werk, de stress achter te laten, en je thuis genoeg rust pakt, zul je zien dat dit al heel veel veranderd in heel korte tijd.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Ninkenike

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 84
  • ik weet nu wat ik niet meer wist
    • Bekijk profiel
Re: Situatie
« Reactie #9 Gepost op: februari 28, 2024, 07:44:40 pm »

Hallo Choppa, jouw situatie lijkt erg op die van mijn dochter.
Lpchip heeft al veel gezegd, ik voeg graag mijn stukje er aan toe.
Het leven gebeurt wanneer je met andere dingen bezig bent. Hoe meer je het wil en probeert te beheersen, hoe meer het van je af gaat.
Hoe moeilijk is dat. Zie het als spiritueel pad. Als je nu leert loslaten en vertrouwen dat het gaat zoals bestemd, dan heb je daar nu en later veel voordeel van. Elke stap in een moederschap kan zwaar zijn en wordt zwaarder als je niet leert omgaan met loslaten en vertrouwen. Wat je nu leert, is voor jouzelf en je kinderen to be.
Het klinkt makkelijk en dat is het ook en tegelijkertijd heel moeilijk. Het gaat je vast lukken. Sterkte en succes.

Liefs Ninkenike
Gelogd

Choppa

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 17
    • Bekijk profiel
Re: Situatie
« Reactie #10 Gepost op: februari 29, 2024, 09:19:14 pm »

Dank jullie wel voor jullie antwoorden. Hier kan ik verder mee.
Gelogd
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.191 seconden met 23 queries.