Nederlands > Overige onderwerpen

De site is onbereikbaar.

(1/1)

Bran Ruz:
Hallo LPChip,

De laatste tijd komt het vaak voor dat bij het bezoek aan de site een witte pagina verschijnt met de melding dat de 'resources' verbruikt zijn.
Heb je misschien hosting met een beperkte bandbreedte en dat die banbreedte na een x aantal bezoekers is opgebruikt voor het eind van de maand?

Groet, Bran

LPChip:

--- Citaat van: Bran Ruz op januari 06, 2024, 05:47:03 pm ---Hallo LPChip,

De laatste tijd komt het vaak voor dat bij het bezoek aan de site een witte pagina verschijnt met de melding dat de 'resources' verbruikt zijn.
Heb je misschien hosting met een beperkte bandbreedte en dat die banbreedte na een x aantal bezoekers is opgebruikt voor het eind van de maand?

Groet, Bran

--- Einde van citaat ---

Beste Bran,

Dankjewel voor de melding. Ik zal er naar kijken. Ik host mijn eigen webserver voor mezelf en mijn klanten, maar wellicht heb ik ergens een configuratie fout gemaakt.

Liefs,
LPChip

LPChip:
Beste Bran,

Ik heb gekeken, alles staat goed. Heb je een datum en tijd van 1 moment waarop dit gebeurd, dat ik daar wat dieper op kan inzoomen in de logfiles?

Liefs,
LPChip

Bran Ruz:

--- Citaat van: LPChip op januari 06, 2024, 07:00:32 pm ---Beste Bran,

Ik heb gekeken, alles staat goed. Heb je een datum en tijd van 1 moment waarop dit gebeurd, dat ik daar wat dieper op kan inzoomen in de logfiles?

Liefs,
LPChip

--- Einde van citaat ---

Is goed, als het weer gebeurt zal ik het melden!

Liefs, Bran

Navigatie

[0] Berichtenindex

Naar de volledige versie