Mijn manager R. heeft een nieuwe baan gevonden en heeft vorige week afscheid genomen. Ze zat op een locatie waar in dat zelfde gebouw (dichtbij) vaccinaties worden gezet. Voor mij sowieso al een plek die niet fijn voelt.
Ikzelf heb veel vervelende energieën opgepikt, van mensen die achter ons kwamen zitten (voelde niet goed), gingen naar haar kantoor daarna en daar kwamen twee collega's binnen, een moeder en dochter. Van die dochter pikte ik meteen een vervelende energie op en dit waren beiden mensen die niet aardig deden tegen mij.
Mijn manager was al die tijd ook zichzelf niet, had zover ik weet ook last van opgepikte energieën.
Ik had aan haar gegeven wat ik wilde geven en kreeg twee keer een stevige knuffel van haar. Nadat we naar huis gingen, belde ze me nog op in de auto dat ze een tas met daarin een pinpas was vergeten, dat was gelukkig goed gekomen
. Ik heb haar op dat moment gesteund, dat vind ze super lief.
Ze heeft de afgelopen tijd een aantal (persoonlijke) dingen met mij gedeeld en na het laatste telefoongesprek zei ze dat we elkaar spreken als ze in rustiger vaarwater komt. Er speelt op het moment ook het een en ander bij haar.
Ik heb wel een band met haar, ze heeft een lief karakter en is ook hooggevoelig. Nou ben ik al een tijdje de wens aan het uitzetten richting universum dat ik graag contact met haar wil houden en dat zij dat ook wil. Ze woont een eindje bij me vandaan, maar dat vind ik geen probleem.
Komt er inderdaad weer contact tussen ons, gaat er (uiteindelijk) een mooie vriendschap ontstaan? Via de pendel en mijn overleden oom komt er uit dat dit wel gaat gebeuren, maar de pendel is voor mijn gevoel niet altijd even betrouwbaar.
En heeft R. ook een band met mij zoals ik met haar heb? Ze heeft me vaker gezegd dat ik lief ben, is dit echt gemeend?
Als je me antwoord kunt geven op mijn vragen, dan is dit echt een soort van test in hoeverre ik mijn intuïtie kan vertrouwen
. Dus hoe betrouwbaar die is.
Alvast heel erg bedankt!