Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Manager  (gelezen 442 keer)

B1986

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 371
    • Bekijk profiel
Manager
« Gepost op: december 21, 2023, 10:19:26 pm »

Mijn manager R. heeft een nieuwe baan gevonden en heeft vorige week afscheid genomen. Ze zat op een locatie waar in dat zelfde gebouw (dichtbij) vaccinaties worden gezet. Voor mij sowieso al een plek die niet fijn voelt.

Ikzelf heb veel vervelende energieën opgepikt, van mensen die achter ons kwamen zitten (voelde niet goed), gingen naar haar kantoor daarna en daar kwamen twee collega's binnen, een moeder en dochter. Van die dochter pikte ik meteen een vervelende energie op en dit waren beiden mensen die niet aardig deden tegen mij.

Mijn manager was al die tijd ook zichzelf niet, had zover ik weet ook last van opgepikte energieën.

Ik had aan haar gegeven wat ik wilde geven en kreeg twee keer een stevige knuffel van haar. Nadat we naar huis gingen, belde ze me nog op in de auto dat ze een tas met daarin een pinpas was vergeten, dat was gelukkig goed gekomen  :). Ik heb haar op dat moment gesteund, dat vind ze super lief.

Ze heeft de afgelopen tijd een aantal (persoonlijke) dingen met mij gedeeld en na het laatste telefoongesprek zei ze dat we elkaar spreken als ze in rustiger vaarwater komt. Er speelt op het moment ook het een en ander bij haar.

Ik heb wel een band met haar, ze heeft een lief karakter en is ook hooggevoelig. Nou ben ik al een tijdje de wens aan het uitzetten richting universum dat ik graag contact met haar wil houden en dat zij dat ook wil. Ze woont een eindje bij me vandaan, maar dat vind ik geen probleem.

Komt er inderdaad weer contact tussen ons, gaat er (uiteindelijk) een mooie vriendschap ontstaan? Via de pendel en mijn overleden oom komt er uit dat dit wel gaat gebeuren, maar de pendel is voor mijn gevoel niet altijd even betrouwbaar.

En heeft R. ook een band met mij zoals ik met haar heb? Ze heeft me vaker gezegd dat ik lief ben, is dit echt gemeend?

Als je me antwoord kunt geven op mijn vragen, dan is dit echt een soort van test in hoeverre ik mijn intuïtie kan vertrouwen  :). Dus hoe betrouwbaar die is.

Alvast heel erg bedankt!
« Laatst bewerkt op: december 21, 2023, 10:26:18 pm door B1986 »
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Manager
« Reactie #1 Gepost op: december 22, 2023, 08:43:43 am »

Haar gidsen laten het toe om antwoord te geven, en die geven aan dat de tijdlijnen die ze kunnen zien, de kans klein is dat dit contact blijft bestaan.
Het voelt als een 30%. Dat betekend niet dat het een definitieve nee is, maar er moet veel gebeuren om dit in stand te houden.

Als jij wat extra energie steekt om dit contact te onderhouden, dan is de kans een stuk groter (meer richting 60%) dat dit in stand gehouden wordt.

LOL. Jouw gidsen geven aan dat hun via de pendel een ja hebben gegeven omdat ze dit contact mee hebben gewogen in hun afweging.

Het antwoord is dus een ja, mits je er zelf energie in steekt.

Aan R. ligt het niet, die wil wel maar heeft dusdanig veel aan haar hoofd nu dat het onderhouden van het contact op een laag pitje zit, en als ze geen herinneringen krijgt, dan gaat ze dit vergeten (niet opzettelijk)

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

B1986

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 371
    • Bekijk profiel
Re: Manager
« Reactie #2 Gepost op: december 22, 2023, 09:28:03 pm »

Wat een goed nieuws, echt leuk om te horen! Ik ga mijn best doen  :) want vind het jammer om geen moeite te doen om het contact met haar te onderhouden.
Gelogd

B1986

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 371
    • Bekijk profiel
Re: Manager
« Reactie #3 Gepost op: december 24, 2023, 12:19:35 pm »

En wat ook fijn is om te weten, dat de pendel dus betrouwbaar is. Ik heb hem inmiddels vaker gebruikt, voor een andere situatie / persoon, en als die antwoorden ook kloppen dan zou dat (ook) heel erg fijn zijn!
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Manager
« Reactie #4 Gepost op: december 24, 2023, 01:38:14 pm »

De pendel is niet onfeilbaar, maar je moet wel vertrouwen dat hij werkt, anders werkt hij sowieso niet.

Het grootste probleem met de pendel is dat hij heel absoluut is. Je antwoord is een ja of nee, en niet ertussen in. De vragen die je stelt worden dan ook precies zo geïnterpreteerd als dat jij hem stelt, en als je vraag niet heel duidelijk is, dan is het antwoord dat ook niet.

Voorbeeld: Ik rook niet. Mijn vraag aan de pendel: "Ga ik vanmiddag een sigaret roken, of niet?"
Antwoord van de pendel: Ja.
Reden: Ja, je gaat een sigaret roken, of je gaat er geen roken.

Hier zie je dat het antwoord klopt, maar je had hier een nee verwacht omdat dit zo in onze taal ingebakken zit. Onze gidsen kennen dat niet. Sterker nog, ze kennen het woordje niet niet. Dus om goed te pendelen, probeer alles wat "niet", "geen", etc is te vermijden, en ook het woordje "of". Stel dan gewoon 2 losse vragen aan de pendel.

En als laatste, dit is communicatie met je gidsen, maar ook je gidsen kunnen het weleens mis hebben. Met een pendel krijg je alleen een ja of nee, en niet het gevoel erbij. Het is wel het begin van communiceren met je gidsen, zodra je dat goed beheersd, en je meer op je gevoel gaat vertrouwen, ga je vanzelf ook beter hun gevoel kunnen voelen. Dan kun je bij een vraag een heel positief 100%, heel negatief -100% of neutral gevoel 0% krijgen, en dat groeit dan naar beter in staat zijn ertussen te voelen. Je veranderd het dan van -100% tot 100% naar 0 tot 100% waarbij negatief 0% is en positief 100% en neutraal 50%. En dan weet je hoe groot de kans is of iets gebeurd. Je gidsen kunnen dat dan weer oppakken en je direct in die schaal gaan sturen.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

B1986

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 371
    • Bekijk profiel
Re: Manager
« Reactie #5 Gepost op: december 24, 2023, 05:59:38 pm »

Vertrouwen heb ik inmiddels wel in de pendel en daarnaast is mijn overleden oom er vaak bij (aan hem stel ik de vragen). En vandaag opnieuw vragen gesteld, even over mijn manager, maar daarnaast weer over de andere persoon (dat is Dhr. v. T.) en de antwoorden blijven hetzelfde. Dit zijn allemaal vragen voor niet op een lange termijn, want dan ik me absoluut voorstellen dat een antwoord niet klopt. Want als ik bijvoorbeeld vraag: heb ik over een half jaar een andere baan? dan kan het altijd anders lopen dan op dit moment doorgegeven wordt (ja of nee).
In het begin (nu niet meer) stelde ik ook vragen aan de pendel die ik al weet en dan weet ik ook dat hij op dat moment te vertrouwen is en het een goed moment is om hem te gebruiken. Daarnaast is het handig om aan de eettafel te pendelen, met ondersteuning, goed geaard te zijn en ontspannen te zijn (evt. yoga vooraf). Dat heb ik inmiddels wel ondervonden :)

Met het gevoel erbij, ik merk het wel als dat erbij komt, dan is het mooi meegenomen  :). Ik zou het eens kunnen proberen bedenk ik me net, kijken wat er gebeurt als ik een vraag stel zonder pendel in de hand.
Gelogd

B1986

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 371
    • Bekijk profiel
Re: Manager
« Reactie #6 Gepost op: januari 02, 2024, 08:25:30 pm »

Inmiddels heb ik R. twee keer een berichtje gestuurd, ook om een gelukkig nieuwjaar te wensen. Ze heeft nergens op terug gereageerd. Ik ben weer gaan pendelen hierover. Nu geeft hij aan dat ze geen band met me heeft, zelfs geen klik en geen contact wil (houden). Als ik vraag als ik haar bel of ze dan opneemt is het ook een nee.
Dit is het tegenovergestelde van wat de pendel de vorige keren iedere keer aangaf (ik heb al diverse keren gependeld hierover). Ik weet nu gewoon niet wat ik moet doen, hoe ik moet gaan handelen. De pendel geeft ook aan dat het weer wat beter met haar gaat (dat is heel fijn  :)).

Is het veranderd? Dat ze inderdaad geen contact wil of vraag ik de pendel gewoon te vaak dingen hierover dat hij deze antwoorden geeft?

Ik kan helaas alleen vragen stellen die met ja of nee beantwoord kunnen worden. Zou je me meer kunnen vertellen / zeggen? Dat gaat me veel rust en duidelijkheid geven namelijk  :). Alvast bedankt!
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Manager
« Reactie #7 Gepost op: januari 02, 2024, 09:12:51 pm »

Nu, op dit moment wil ze geen contact. Ze heeft dingen te verwerken. Geef het tijd.
Probeer het voorzichting over een maandje of 3 nog eens met een simpele vraag: Ik moest aan je denken en was benieuwd hoe het gaat.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

B1986

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 371
    • Bekijk profiel
Re: Manager
« Reactie #8 Gepost op: januari 03, 2024, 05:44:36 pm »

Mijn geduld wordt wel op de proef gesteld, maar zij heeft ook tijd nodig om het een en ander te verwerken. Dat is belangrijk. Al geeft het me wel een beetje onrust omdat dit afscheid nou net in deze periode is (geweest).
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Manager
« Reactie #9 Gepost op: januari 03, 2024, 07:07:14 pm »

Ik mag van je gidsen verklappen dat hier een les achter zit. Het thema van de les heb je al geraden in ieder geval.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.077 seconden met 22 queries.