Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Lichtbollen (orbs)  (gelezen 7096 keer)

WhiTeAnGeL

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 410
    • Bekijk profiel
Lichtbollen (orbs)
« Gepost op: januari 30, 2009, 03:58:40 pm »

Lichtbollen
Deze bollen komen in verschillende kleuren voor, alle kleuren van de regenboog. Zwarte, oranje en de 'normale' witte. Ze kunnen verschillende vormen hebben en hoeven absoluut niet alleen maar rond te zijn.


Andere benamingen voor lichtbollen
Paardebloempluisjes gelijkende bolletjes
Orbs (of light)
Balls of light


Eigenschappen lichtbollen
Ze zijn doorzichtig van aard.
Ze komen of in een groepje, met tweeën of alleen.
Je kan ze lang volgen als je gewend bent er naar te kijken.
Je ziet ze als een flits in de lucht als je ze nog maar net ziet.
Meestal zijn ze duidelijk rondvormig.
Ze kunnen verschillende kleuren hebben, maar meestal zijn ze wittig van kleur.
Ze komen zowel met daglicht als in het donker voor.
Ze kunnen zichtbaar zijn voor bijvoorbeeld gebouwen, maar hoeft niet altijd.
Je ogen worden veelal afgeleid bij nadering object.
Wind heeft geen invloed op de bollen.
Ze bewegen vaak neerwaarts.


Beschrijving lichtbollen
De lichtbollen zijn doorzichtig van aard, maar hetgeen erachter zit is vager of het is nauwelijks nog zichtbaar. Soms zijn de lichtbollen zelf zeer vaag, maar meestal zijn ze duidelijk herkenbaar rondvormig. Lichtbollen kunnen alle kleuren van de regenboog aannemen, maar meestal zijn ze wittig/grijs van kleur. De verschillende kleuren schijnen een betekenis te hebben. Ze bewegen vaak neerwaarts naar de grond of gaan er met een boog naar toe. Dit doen ze alleen, met z'n tweeën of in groepjes. Soms gaat een lichtbol omhoog en verdwijnt in de lucht. Als je gewend bent naar lichtbollen te kijken kun je ze lang volgen van bijvoorbeeld het ontspruiten in de lucht tot bij de grond. Als je deze lichtbollen nog maar net ziet, zie je ze als een flits in de lucht, meestal net voordat je ogen afdwalen zie je ze één voor één. Als een lichtbol een object nadert, bijvoorbeeld een boom, dan worden je ogen afgeleid door het object, of je moet je zo goed hebben afgestemd dat je deze bol kan volgen tussen de takken door. Ook kan het zijn dat je op een gegeven moment lichtbollen voor dingen gaat zien, bijvoorbeeld voor gebouwen, maar ook voor je eigen vingers, of ze gaan zelfs voor iemands gezicht langs.


Verklaringen: vormloze energieën die een bolvorm aannemen, entiteiten die geen gedaantevorm aannemen of bij het ontstaan van graancirkels: lichtbollen die als een instrument worden gebruikt om een graancirkel te maken.

http://www.leylijnen.com/lichtverschijnselen.htm
Gelogd
Om mij heen heeft God gezegd zijn de Engelen van Israel. Links van mij is Michael en rechts is Gabriel, voor mij is Uriel en achter mij Rafael, boven mij Gods aangezicht en liefde om mij heen.
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.077 seconden met 23 queries.