Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Vraag over kind  (gelezen 454 keer)

Choppa

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 17
    • Bekijk profiel
Vraag over kind
« Gepost op: april 28, 2023, 11:46:02 pm »

Hallo Lp Chip,

Een paar jaar geleden heb ik een vroege miskraam gehad met 6 weken. Toen ik merkte dat ik zwanger was kreeg ik onder andere te horen dat het een meisje was, maar heb het nooit vast kunnen laten stellen bij de gynaecoloog, omdat het de 20 weken niet gehaald heeft. Ik mis het kindje enorm, ook omdat ik denk dat het mijn enige zwangerschap was en zal zijn. Voor mijn gevoel ben ik te laconiek met de zwangerschap omgegaan en dat houdt mij bezig. Ik heb een keer gedroomd over een jongetje op een driewieler waar ik focus op had en een keer naar mijn mening over een blond meisje van een jaar of 7 die als twee druppels water op mijn nichtje van nu 4 lijkt. Hoe gaat het met het kindje? Ik ben zo trots op hem/haar.


Groetjes, Choppa
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Vraag over kind
« Reactie #1 Gepost op: april 29, 2023, 04:47:53 pm »

Hoi Choppa,

Deze ziel heeft meegedaan aan een verzoek van jouw gidsen om jou te helpen leren dat al het leven kostbaar is.
Bij het kiezen van haar ouders, heeft ze eerst bij jou de incarnatie gedaan om vervolgens naar de ouders te gaan waar ze werkelijk is geïncarneerd.

Deze ziel is nu als jongetje geïncarneerd en heeft een goed leven.

Je gidsen voegen toe dat het belangrijk was om dit mee te maken, en zodra je dit verwerkt hebt, mits je op dat moment niet te oud geworden bent, kun je nog een zwangerschap ondergaan.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Choppa

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 17
    • Bekijk profiel
Re: Vraag over kind
« Reactie #2 Gepost op: april 29, 2023, 11:34:22 pm »

Hoi LP Chip,

Dank je wel, fijn om te lezen dat hij in een fijn gezin opgroeit. Nu snap ik ook waarom ik zeker wist dat ik een meisje kreeg maar altijd over een jongetje droom. Ik ga verder met verwerken. Je hebt mij hier al enorm mee geholpen. Hopelijk verwerk ik het op tijd en wordt die bolle buik uit mijn droom inderdaad nog werkelijkheid. Maar dat zal de tijd leren. Zo niet, dan heb ik genoten van de ervaring van het even zwanger mogen zijn.

Groetjes, Choppa
Gelogd
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.072 seconden met 23 queries.