Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Vraag werk  (gelezen 737 keer)

Ninkenike

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 84
  • ik weet nu wat ik niet meer wist
    • Bekijk profiel
Vraag werk
« Gepost op: september 18, 2023, 03:03:32 pm »

Op dit moment sta ik op een kruispunt en kan meerdere kanten op qua werk.
Kan iemand een kaart leggen voor mij over werk voor mij? Misschien helpt hierbij te weten welke kant ik het beste op kan. Alvast dank.
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Vraag werk
« Reactie #1 Gepost op: september 18, 2023, 08:15:43 pm »

Hoi Ninkenike,

Ik heb een i-Ching kaart voor je getrokken.

Dit is de kaart:


12. De Stilstand

Waarschijnlijk heb je net een periode van vooruitgang achter de rug en volgens de principes van de I Tjing kan het niet anders of je komt nu in een fase van stagnatie terecht.
De kans is zelfs groot dat iemand het slecht met je voor heeft. Let dus een beetje op wie je in vertrouwen neemt, en laat niet te veel dingen aan anderen over. Dit kan een periode worden van chaos en verwarring. Laat je vooral niet op sleeptouw nemen door iemand die je niet helemaal vertrouwt!
Trap niet in de val van mensen die je gouden bergen beloven. Laat je vooral niet verleiden door onmogelijke aanbiedingen, bijvoorbeeld op het werkvlak.
Ga niet in discussie, maar bedank vriendelijk voor de geboden kansen, en trek je terug. Dat is de enige juiste manier om jezelf te beschermen tegen mensen die niet meteen het beste met je voorhebben.
Op liefdesgebied zou dit hexagram kunnen duiden op een teleurstelling. Het is mogelijk dat de andere partij niet dezelfde gevoelens voor jou koestert als jij voor hem of haar.


Ik hoop dat je er wat aan hebt.

PS. Je gidsen geven aan dat dit advies van de kaarten een tijdelijk advies is. Ze hebben moeite met een tijdsbestek af te geven, dus wat ik nu doorkrijg is van mij uit, niet direct van je gidsen. Ik krijg een gevoel van een 2 a 3 weken dat dit speelt.

Liefs,
LPChip
« Laatst bewerkt op: september 18, 2023, 08:17:18 pm door LPChip »
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Ninkenike

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 84
  • ik weet nu wat ik niet meer wist
    • Bekijk profiel
Re: Vraag werk
« Reactie #2 Gepost op: september 18, 2023, 09:05:35 pm »

Dank voor de kaart, ik neem het mee…
Gelogd
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.08 seconden met 23 queries.