Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Energetische verbinding verbreken  (gelezen 761 keer)

Aluco

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 30
    • Bekijk profiel
Energetische verbinding verbreken
« Gepost op: april 30, 2023, 10:58:02 am »

Hoe verbreek je een energetische verbinding met je tweelingziel?

Ik heb de laatste maanden er veel over gezocht en kom er niet uit. Het aarden, licht en liefde sturen het werkt allemaal niet. De antwoorden die ik krijg zijn allemaal hetzelfde, ik ben de wakkere twin en er gevoeliger voor. Maar het probleem is dat deze verbinding me compleet plat kan leggen, ik zit dan te schudden en te trillen en voel een hoge golf van elektriciteit in mn ruggengraat. Maanden hadden we geen contact en al die maanden was het hetzelfde. Nu weer een week contact gehad en was het wat rustiger, totdat er weer geen vertrouwen in me is. Ik had de tip gekregen om het bespreekbaar te maken, maar dat helpt ook niet. Een tijd lang was het minder voelbaar als we verder uit elkaar waren tot dat we elkaar weer tegen kwamen en er iet veranderende in de energie. En alles omdraaide, dicht bij elkaar was te verdragen en verder uit elkaar legde me plat. Ook de tip om te vertrouwen op het proces en dat het een hoger doel zou hebben, is zwaar als je steeds door de verbinding plat wordt gelegd, het haalt me zelfs uit mn slaap.
Hoe krijg ik dit weg? Is verhuizen een optie? Want ik blijf angst in haar veroorzaken zonder dat ik dat wil en daar door vertrouwd ze me niet. En zal er geen rust zijn. Ik wil hier van af !! Het wordt alleen maar erger.
Daarnaast is er telkens een storende factor een energie die voelbaar is in de knie en kaak. Ze heeft hier behoorlijk last van en ik voel dit ook steeds vaker. Wie of wat is dat en hoe krijgen we dat weg? Of ben ik dan toch diegene die dat veroorzaakt zoals ik soms denk. Al met al wordt ik er moedeloos van en is alles wat ik doe verkeerd. Ik wil er gewoon vanaf. Ik heb verhalen gelezen en gehoord van mensen die het compleet gesloopt heeft en wil niet zo eindigen. Ook het spiritueel ontwaken wat bij het proces hoort mag stoppen want heb het idee dat ik compleet mijn verstand verlies door alles.

Groetjes Aluco
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Energetische verbinding verbreken
« Reactie #1 Gepost op: mei 01, 2023, 10:10:52 am »

Het grootste probleem is dat je ziel opgesplitst is in meerdere delen. Jij hebt een deel, en zij heeft een deel. Maar het is en blijft dezelfde ziel.
Die kun je niet verbreken.
Jullie zijn één. Of je het wil of niet.

Het is overigens wel zo dat jullie elkaars positieve eigenschappen maar ook de negatieve delen.

Meestal als je in een tweelingziel relatie je stoort aan een eigenschap van de ander, dan is dat omdat je deze in jezelf herkent, en daar niet mee wil of kan omgaan.

Het feit dat jij angst in haar veroorzaakt wil zeggen dat zij angst in haarzelf veroorzaakt, maar dat jij een extra trigger bent.

Ik vermoed dat dit uit een trauma bij haar komt maar dat ze die niet onder ogen wil komen.

Het beste advies is, probeer het samen op te lossen, maar weet dat ieder z'n eigen probleem uiteindelijk op moet lossen.
Als tweelingziel kun je de pijn verlichten, maar niet volledig wegnemen.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Aluco

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 30
    • Bekijk profiel
Re: Energetische verbinding verbreken
« Reactie #2 Gepost op: mei 01, 2023, 07:35:59 pm »

Tja het bekende antwoord.

Het probleem is dat ik er gewoon gigantisch last van heb, of ik lig plat of heb het gevoel dat ik compleet uit elkaar getrokken word. Het samen oplossen zal niet gaan aangezien ze blijft zeggen dat het allemaal niet zo is en het iets zou zijn wat ik graag zou willen. Maar ik wil gewoon rust en verder met mn leven zonder dat getrek en verdere gedoe. Ik heb gezegd dat we in balans moeten proberen te komen omdat we er beide last van hebben. Maar ja als de ander er niet in gelooft en steeds blijft denken dat haar alleen maar kwaad wil doen dan komt dat er niet. Tja en dan dat gedoe met die knie... eenige idee wat dat zou kunnen zijn. Want mijn zoon voelt het ook al een poos.

En sorry voor mn bruut overkomen maar het is allemaal er frustrerend >:(
Toch bedankt voor je antwoord en groetjes Aluco
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Energetische verbinding verbreken
« Reactie #3 Gepost op: mei 01, 2023, 08:25:09 pm »

Ik heb gelukkig een mooi boek die voor alle lichamelijke kwalen de spirituele oorzaak weet. En hoe vaak dit klopt is gewoon eng. :)

De knie vertegenwoordigt trots en het ego.
Als je last hebt van knieproblemen dan heb je een star ego en ben je trots. Je bent niet in staat om te buigen, last van angst en niet toe willen geven.
Een mantra die je kan uitspreken: Ik ben soepel en meegaand; Begrip, vergeving, erbarming. Ik buig en ga met gemak en alles is goed.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Aluco

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 30
    • Bekijk profiel
Re: Energetische verbinding verbreken
« Reactie #4 Gepost op: mei 02, 2023, 11:05:55 am »

Tja als dat het probleem is staan we beidde niet in goed contact met onze gidsen. We zijn er mee bezig geweest omdat dat gevoel in de knie en kaak tegelijk te voelen is. Ik kreeg een naam door van een overledene  en iets met een kandelaar. Mijn TZ is er van overtuigd dat het van een persoon komt die we beidde kennen. En waarom mijn zoon het dan voelt?? Maar goed het zal allemaal wel. Ik wil gewoon van de verbinding af, het is niet normaal dat iemand je zo energetisch kan beïnvloeden. En dat we samen iets uit te werken/ op te lossen hebben. Ja het zal.. Maar op deze manier is dat niet mogelijk, want er is niet over te praten. Het eenige wat ik dan hoor is dat ik haar belachelijk maak en nergens verstand van heb, en de mensen die ik vraag om hulp haar niet kennen en niet met haar gidsen kunnen communiceren. Het verhaal wat ik hier geplaatst had over de gouden bol zou ook allemaal lariekoek zijn. Waar ik antwoorden en oplossingen probeer te vinden word ik gewoon afgebrand en ... Maar dat ik extreem last heb van deze verbinding wil ze niet inzien.

In elk geval bedankt voor je hulp en zal maar moeten zien hoe ik hier door heen kom
Groetjes Aluco
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Energetische verbinding verbreken
« Reactie #5 Gepost op: mei 03, 2023, 05:35:01 pm »

Als de één een probleem heeft, kan de ander het ook voelen. Je zoon is heel gevoelig en voelt gewoon wat anderen ook voelt. Het is niet zo dat omdat je iets voelt, dat ook gelijk betekend dat jij iets mankeert.

Maar één van jullie heeft dus dit probleem met het ego, negeert het en het lichaam gaat schreeuwen door pijn signalen af te geven.

De kaak staat overigens voor het volgende:
Kaakklem: Woede. Een verlangen om alles onder controle te hebben. Weigeren om gevoelens te uiten.
Kaakproblemen: Kwaadheid. Wrok. Verlangen naar wraak.

Je gidsen vullen hierbij aan dat de kaakproblemen inderdaad komen door een externe invloed en niet zozeer bij jullie zelf te vinden is. De knie problemen is echter wel iets van jullie. Betreffende de kaak, de informatie die jullie hebben is goed genoeg, ze geven geen extra toevoeging.

Je gidsen willen nog toevoegen waarom je beiden tegelijk voelt. De externe invloed triggert iets waardoor het ego op gaat spelen. Dit is een mechanisme om jullie te helpen erachter te komen wat het is.

Zie het als een detective die meerdere verschillende sporen vindt om zo een totaal plaatje te kunnen maken.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Aluco

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 30
    • Bekijk profiel
Re: Energetische verbinding verbreken
« Reactie #6 Gepost op: mei 04, 2023, 11:58:48 am »

Dat m'n zoon gevoelig is wist ik. Dat heb ik zelf ook en heb hem ook uitgelegd dat als hij wat voelt er met hem zelf niks aan de hand is.

Het ego zal de mijne wel zijn dan.

Wat de kaak betreft het zal allemaal wel. Of het nu een entiteit is of een levend persoon, ik vindt het prima. Die halve antwoorden en dat detective spellen breng alleen maar problemen.

Het enige wat ik van de hele situatie begrijp is dat ik alleen maar angst veroorzaak bij m'n TZ en niemand verdient het om in angst te leven. Dus dan maar loslaten, maar ja... Dan begint bij mij telkens dat met die energie en het getrek, en dat sloopt mij dan weer. En m'n gidsen weten hoever ik er mee heen ben inmiddels.
Mijn conclusie is het lijdt allemaal tot niks en 1 van beide is gewoon de sjaak. Naja dan ik maar..
Ik heb voor mezelf een keuze gemaakt en of het de juiste is.. geen idee maar we zien wel

Bedankt voor je antwoorden, groetjes Aluco





Gelogd

Aluco

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 30
    • Bekijk profiel
Re: Energetische verbinding verbreken
« Reactie #7 Gepost op: juni 25, 2023, 09:17:11 pm »

Nou we hebben het weer eens geprobeerd maar het lukt niet. Ze blijft erbij dat ik seksuele koorden zou hebben met alle vrouwen om me heen. Want zie ziet de koorden dus dan is het ook zo. Tja ik vraag me nu af ziet ze dat daadwerkelijk? Ziet ze echt dat ik zulke koorden hebt.

Tja en daarnaast twijfel ik aan haar oprechtheid nu, ze zou ergens geweest zijn. Maar toen ik zei dat ik twijfel had of ze daar ook echt geweest was, explodeerde ze zowat. En was haar antwoord, zie je nou wel dat je dingen door krijgt. Tja dat was niet het antwoord wat ik verwachtte. Nu zegt ze ik beeld het me in en ze was echt op haar afspraak geweest. Zit mijn gevoel er dan zo naast en neemt mijn angst de overhand, of was mijn ingeving toch juist?

Groetjes Aluco
Gelogd
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.085 seconden met 23 queries.