Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Voorstellen en vragen  (gelezen 435 keer)

RJF

  • Nieuw lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 1
    • Bekijk profiel
Voorstellen en vragen
« Gepost op: juni 11, 2023, 07:32:28 pm »

Mijn naam is Remmert Jan  ik ben 30 jaar oud, nieuw hier en woonachtig in de zaanstreek, de reden dat ik deelgenoot ben geworden van dit forum is omdat ik diverse vragen heb betreffende het paranormale.

Ooit in ver verleden in mijn kindertijd was ik in staat om veel te voelen veel meer als nu en vooral gehecht aan de natuur en dieren wilde ook altijd een boswachter worden ook heb ik nare ervaring met dicht slaande deuren, kloppen op deuren in een van de huizen waar ik ooit woonde. In mijn jonge jaren te zijn gepest op school en later in mijn leven kennis te hebben gemaakt met de harde zakenwereld in een burnout terecht gekomen en momenteel herstellende hiervan krijg ik waarneming terug die mij beangstigen maar ook helpen. Met name voelen en horen, ruiken zijn zintuigen die dingen opnemen die niet logisch zijn en naar meerdere malen het bezoeken van een meduim zijn er wat dingen waar ik tot op heden geen goed antwoord heb ontvangen en die ik graag beantwoord zou zien via de hulp van dit forum.

Een van de grooste problemen zijn naar verluidt energieën in mijn huis waar ik van af moet/wil maar niet weet goed weet hoe.

De tweede is dat ik mijn gave wil ontwikkelen.

De eerste opdracht die ik mezelf heb voorgelegd is de naam achterhalen van mijn gids dit is geslaagd de naam werdt bevestigt door een ander meduim die met exact de zelfde naam kwam! omdat ik in een startende fase zit zoek je vanzelfsprekend in eerste instantie naar bevestiging zoekt van het geen dat je door krijgt.

Ik hoop dat iemand mij kan en wil helpen.

Groetjes
Remmert Jan
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Voorstellen en vragen
« Reactie #1 Gepost op: juni 12, 2023, 03:53:52 pm »

Hoi Remmert Jan,

Welkom op Armina.

Er zijn meerdere manieren om je huis te reinigen van energieën. Een simpele manier (al is dat nu met de hitte minder vanzelfsprekend) is om een kaarsje (of waxine lichtje) in elke hoek van de kamer te plaatsen en te laten branden. Het lichtje mag je een meter van de muren af neerzetten, wel zorgen dat het brandveilig is natuurlijk.

En dan een tijdje laten branden.

De reden hiervoor is dat negatieve entiteiten en energieën zich altijd naar de hoeken verplaatsen, en door hier een lichtje te laten branden maak je hun favoriete plek minder leuk waardoor ze uiteindelijk naar een andere plek gaan. Ze zullen de andere hoeken proberen maar nadat ze beseffen dat die ook niet meer leuk zijn, zullen ze naar buiten gaan.

Het kost meestal 30 tot 60 minuten.

Een andere optie is het inhuren van een medium. Die kan je huis ook reinigen.

Ik laat het vooralsnog hierbij. Je gidsen geven aan dat dit voor nu voldoende is.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.06 seconden met 23 queries.