Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Vaak bezoek van een overledene  (gelezen 574 keer)

B1986

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 368
    • Bekijk profiel
Vaak bezoek van een overledene
« Gepost op: april 04, 2023, 06:01:06 pm »

Ik krijg de laatste tijd erg vaak bezoek van een overledene, vooral eind van de middag en in de avond, maar sinds vorige week is het al drie keer gebeurd dat als ik in bed ga liggen er iemand tegen me aan komt liggen.
Dan lig ik op mijn zij en komt er heel voorzichtig iemand tegen me aanliggen en ik voel ook een hele sterke energie door me heen stromen.
Ik ben helemaal niet bang en het voelt niet verkeerd, alleen ik vind het een beetje een rare gedachten en gevoel, omdat degene geen fysiek lichaam heeft. En ik kan dus niet zien wie dit is, maar sowieso geen negatieve energie. Op dit moment nu ik dit aan het typen ben komt er iemand langs.

Wie is degene die bij me in bed komt liggen en heeft hij / zij daar een reden voor?
Gelogd

B1986

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 368
    • Bekijk profiel
Re: Vaak bezoek van een overledene
« Reactie #1 Gepost op: april 05, 2023, 12:44:07 pm »

Ik heb een eigen sportkamer en sinds ik daar vandaag ben hoor ik regelmatig de roeitrainer piepen, hij staat de hele tijd aan. En die kan niet vanzelf aangaan  ;).
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Vaak bezoek van een overledene
« Reactie #2 Gepost op: april 11, 2023, 10:31:54 am »

Hoi B1986,

Ik krijg geen informatie door over wie dit is en of wat hij/zij wil. Je gidsen geven daar ook niets over door. Ik heb gewacht om te kijken of het aan mij ligt, maar er blijft een ruis doorkomen.

Of mijn vaardigheden worden op dit moment gestoord, of deze persoon blokkeert jouw gidsen of de communicatie richting mij, of er is een andere reden dat ik hier niets mee mag doen.

Het kan best aan mijn kant mis gaan hoor, heb op dit moment weinig energie.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

B1986

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 368
    • Bekijk profiel
Re: Vaak bezoek van een overledene
« Reactie #3 Gepost op: april 19, 2023, 04:34:22 pm »

Inmiddels ben ik er via iemand anders achter gekomen wie dit is. Het is de overleden broer van mijn moeder en hij bezoekt me heel vaak iedere dag. Hij is naar het licht gegaan en het is een fijne, warme energie als hij langskomt.

Zelf zit ik de laatste weken ook erg laag in mijn energie, hoeveel ik ook slaap, ik word niet fit wakker. Ik zweefde zelfs laatst een keer boven mijn lichaam toen ik wakker werd, dacht toen dat er even iemand langs kwam, maar toen ik mezelf in het matras drukte zeg maar toen was het ook meteen weg. Bijzondere ervaring  :).

Heb vanmorgen een behandeling gehad van een therapeut en het apparaat meegekregen naar huis om iedere dag mezelf daarmee te behandelen. Merkte al wat verschil na de behandeling die zij me heeft gegeven. Dus even afwachten wat er de komende weken voor verbetering komt.

De therapeut zei dat de vermoeidheid op het moment te maken kan hebben met de energie op aarde (die vanuit het universum naar de aarde straalt) en ook 5g internet. Dat eerste dacht ik zelf ook al  ;)
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Vaak bezoek van een overledene
« Reactie #4 Gepost op: april 19, 2023, 06:19:27 pm »

Fijn om te horen dat je weet hoe het zit.
En ja, de energie op dit moment is intens.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.151 seconden met 23 queries.