Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: nieuw forumlid  (gelezen 1163 keer)

Marcow

  • Nieuw lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 1
    • Bekijk profiel
nieuw forumlid
« Gepost op: maart 31, 2023, 10:30:19 am »

Hallo allen tezamen... De naam is Marcow op dit forum, staat voor mijn naam en plus de eerste letter van mijn achternaam, Marco W. dus ;)

Ik kom uit het oosten van het land, interesse ligt op spiritueel vlak vnl op reďncarnatie, meditatie, energie stralen, heling met handen, wat ik nog moet verder ontwikkelen, kracht van de mind,  ben nog veel aan het leren en aan het ontwikkelen. Ik ben een zeer gevoelig mens, volgens mij vrouw teveel, zelf denk ik dat het wel meevalt :-\

Hou van de natuur, reizen, lekker eten, lezen...

Ben getrouwd en heb twee kinderen, Mijn zoon heeft Autisme, en mijn dochter heeft ook bepaalde karaktereigenschappen w.b. autisme. al is ze minder gehinderd erdoor.

Heb veel meegemaakt in  mijn leven en veel moeten verwerken.. zal op bepaalde zaken wel eens dieper ingaan op het forum.

Vondt dit forum eigenlijk bij toeval, was aan het googlen op de zoek term spirituele forums, en moet zeggen dat wat ik tot dusverre heb gezien als ''gast'' beviel me en vandaar dar ik maar meteen een account aanmaakte.
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: nieuw forumlid
« Reactie #1 Gepost op: maart 31, 2023, 02:10:06 pm »

Hoi Marco,

Welkom op Armina. :)

Autisme is een heel breed spectrum, waarbij je mensen hebt die op de rand van het extreme zit, en mensen die er tussen in zit. Ik heb zelf ook autisme, en zit in het midden ergens. Ik heb daardoor wel bepaalde dingen die niet lekker gaan, maar kan er vaak wel mee overweg. Dus waarschijnlijk dat beide van je kinderen autisme hebben, maar dat je dochter dus niet aan een extreme kant zit, en je zoon wel.

Mocht je verder vragen hebben, schroom je niet, en stel ze gerust.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Ninkenike

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 84
  • ik weet nu wat ik niet meer wist
    • Bekijk profiel
Re: nieuw forumlid
« Reactie #2 Gepost op: april 01, 2023, 08:53:09 am »

Hallo Marco,
Welkom hier.
Heel veel mensen hebben tegenwoordig een ‘etiket’.
Ik zie dat tweeledig: aan de ene kant heeft dat iets te maken met ons levenspad:
wij mogen bepaalde dingen leren en ervaren en het etiket wijst ons hierop.
Aan de andere kant vertellen al deze mensen ons als samenleving ook iets.
Ik heb bv een kind met add. Deze add is voor mij een spiegel van onze samenleving:
veel druk op mensen, weinig tijd, oppervlakkige communicatie etc. Door de mensen om mij heen heb ik veel geleerd over mijzelf en onze samenleving. Ieder mens is uniek en ik neem mensen zoals ze zijn.
Gr Ninkenike
Gelogd
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.102 seconden met 22 queries.