Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Even voorstellen  (gelezen 571 keer)

Silly111

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 4
    • Bekijk profiel
Even voorstellen
« Gepost op: maart 23, 2023, 03:40:00 pm »

Hallo allemaal,

Ik ben Sylvia en ben een beetje zoekende. Voel weinig aansluiting in mijn eigen omgeving en hoop dat hier misschien wel te kunnen vinden. Ik ben hooggevoelig en sta veel voor andere klaar. Ik vrees dat ik daarin mij zelf een beetje kwijt ben geraakt. Ik heb een sterke band met dieren en de natuur. Vaak vraag ik mezelf af wat mijn doel is in het leven. Sinds kort is mijn kat overleden waar ik een hele intense band mee had. Hierdoor ben ik uit balans en voel mij soms heel eenzaam.Mijn kat en ik voelde elkaar sterk aan en een paar dagen voor hij stierf uit het niets kreeg ik een stemmetje in mijn hoofd dat hij dood zou gaan. Dit klopte dus ook. Dit schrijvende met tranen in mijn ogen....
Dit is niet de eerste keer dat ik van te voren weet of iemand of een dier sterft.
Ik zou het fijn vinden om meer te leren over mijzelf en mijn spirituele kant.Hoe kan ik dit ontdekken en of ontwikkelen.

Lieve groet Sylvia


Gelogd

Ninkenike

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 84
  • ik weet nu wat ik niet meer wist
    • Bekijk profiel
Re: Even voorstellen
« Reactie #1 Gepost op: maart 23, 2023, 05:08:50 pm »

Welkom op dit forum. Verdrietig van je kat. Sterkte daarmee. Hoop dat je hier contact opbouwt met anderen
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Even voorstellen
« Reactie #2 Gepost op: maart 23, 2023, 07:36:48 pm »

Hoi Silvia,

Welkom op Armina.

Je bent hier bij gelijkgestemden terecht gekomen. Mensen met wie je wel kan praten over het spirituele.

Mogelijk heb je al een beetje rond gesnuffeld hier op het forum, en dan heb je ook gelezen dat ik contact kan leggen met gidsen.
Normaal gesproken, krijg ik contact, of met mijn eigen gidsen, of de gids van de ander, maar er komt nu iemand anders door.

Je kat heeft zich bij mij gemeld, en hij (er komt een vrouwelijke stem door overigens) vertelt me dat hij je erg mist en veel bij je is.

Ze meldt dat ze in haar incarnatie een hij was, maar nu weer een zij. Ze heeft zich altijd wel een zij gevoeld maar wilde voor deze incarnatie een hij zijn.

Ze sluit af met een korte maar krachtige miauw.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Silly111

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 4
    • Bekijk profiel
Re: Even voorstellen
« Reactie #3 Gepost op: maart 24, 2023, 01:05:29 pm »

Lieve chip,

Ik vind het verdrietig om te lezen dat hij me mist, deels ook zo herkenbaar, hij miste mij altijd als ik op vakantie was. Jimmy mijn lieverd, praatte de hele dag door tegen mij. Hoe kan ik hem helpen, Ik wil dat hij of nu zij blij is en dat zij haar  welverdiende rust vindt. Ik heb hem al verteld dat hij mag gaan, dat het goed is...
Ik weet dat hij soms hier is, de lamp flikkert regelmatig.
Ik heb Jimmy in moeten laten slapen omdat hij acuut nierfalen had, Ik voel mij hier soms schuldig om, maar ik wilde dat hij geen pijn had.
Het doet pijn om te lezen dat hij mij mist ...
Heb je tips,

Liefs Sylvia
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Even voorstellen
« Reactie #4 Gepost op: maart 25, 2023, 03:46:00 pm »

Hoi Silvia,

Het hoort bij het proces van loslaten, en dat is voor een dier niet anders dan voor mensen, zeker als deze band hecht is.

Dit heeft gewoon wat tijd nodig. Hij/zij is nu niet aanwezig bij mij of meldt zich niet. Je gidsen geven wel door dat het goed zit en dat ze ook over Jimmy waken. Je gidsen geven aan dat Jimmy in eerste instantie niet snapte waarom, maar nu wel, en het goed zo is. Je hoeft je niet schuldig te voelen, want hem laten lijden is net zo erg, al dan niet erger.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.063 seconden met 23 queries.