Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Nieuw persoon in mijn leven  (gelezen 632 keer)

B1986

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 368
    • Bekijk profiel
Nieuw persoon in mijn leven
« Gepost op: februari 22, 2023, 11:22:36 am »

Er is iemand op mijn pad gekomen, hij heet M.
Wij hebben vanaf de eerste ontmoeting al een klik met elkaar en hebben inmiddels een goede, liefdevolle band opgebouwd. We hebben veel dingen overeen, zowel karakter, interesses en kijk op dingen. Grote en kleine dingen. Soms verbazen we ons hierover, ik vind het zelf gewoon echt bijzonder.

Ik wil een paar dingen weten en als je nog zelf iets doorkrijgt dan mag je dat ook nog zeggen als je wil  :).

Is hij een zielsverwant en kan hij mij zo goed aanvoelen als ik hem kan aanvoelen?
Heeft hij een goede intuïtie?
En gaan wij als we elkaar langer kennen nog meer onszelf, ons gevoel, openstellen naar elkaar? Kunnen we samen door oude pijnen heen groeien?
« Laatst bewerkt op: februari 22, 2023, 08:52:24 pm door B1986 »
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Nieuw persoon in mijn leven
« Reactie #1 Gepost op: februari 22, 2023, 08:15:33 pm »

Wat leuk.

Deze M is geen zielsverwant zoals een tweelingziel. M is iemand met wie je in voorgaande levens ook vaak een relatie hebt gehad.
Hoewel je niets voor niets krijgt, geven je gidsen aan dat de kans groot is dat jullie genoeg plezier samen beleven.

Dat is alles wat ik mag doorgeven. Want alles weten maakt het leven nou eenmaal saai.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

B1986

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 368
    • Bekijk profiel
Re: Nieuw persoon in mijn leven
« Reactie #2 Gepost op: februari 22, 2023, 08:33:02 pm »

Wat mooi dat dit iemand is die ik in vorige levens ook heb gekend en vaak een relatie mee heb gehad. Dan heeft hij ook al vele levens geleefd  :). En vandaar dat we waarschijnlijk zo'n goede klik hebben, het is een 'oude bekende'.

Hij heeft aangegeven dat hij veel met mij wil gaan beleven, veel leuke dingen doen en dat zie ik zelf ook heel erg zitten! En omdat we veel overeenkomsten en dezelfde interesses hebben komt dat vast goed.
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Nieuw persoon in mijn leven
« Reactie #3 Gepost op: februari 22, 2023, 09:13:53 pm »

Yep.

Geniet ervan. :)

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.137 seconden met 22 queries.