Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: 1 [2]   Omlaag

Auteur Topic: Gouden licht  (gelezen 1379 keer)

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Gouden licht
« Reactie #15 Gepost op: januari 28, 2023, 11:47:21 pm »

Het probleem is dat ze het zelf moet doen.

Wat jij doet is in feite haar eten vangen. Zonder dat verhongert ze. Maar als ze leert zelf eten te vangen, dan gebeurd dat niet meer.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Aluco

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 30
    • Bekijk profiel
Re: Gouden licht
« Reactie #16 Gepost op: januari 29, 2023, 11:04:23 am »

Dat heb ik ook steeds gezegd en ook dat ze uiteindelijk sterk genoeg is om te doen. Alleen volgens haar is de kou op haar rug de oorzaak van alles. En daar door heeft ze een hoop angst en woede. Mede doordat er al heel veel dingen tegen haar gezegd zijn wat de oorzaak daar van is zoals oa.

Er is een boos oog op haar geplaatst
Er is en word zwarte magie op haar uitgeoefend
Ze zou nooit in haar kracht mogen staan Want dat zou gevaarlijk zijn
Ze is een portaal naar een verkeerde dimensie
Haar kundalini zou in haar hoofd zijn geëxplodeerd
Ze zou in een starseed tijdlijn zitten en daardoor is zelfs haar tweelingziel overleden
Er zou een man met een bril aan haar kleven
Een persoon met het sterrenbeeld schorpioen zou haar tegen houden ( daar is ze dagelijks mee bezig )
Ze is aangevallen door een demon
Ze heeft een psychose
Iets of iemand zou mannen uit haar buurt houden
En zo kan ik nog wel even door gaan...
Daar naast is ze er zelf van overtuigd dat iemand haar energie gebruikt via een bio tensor om anderen te genezen en zou ik haar positive energie opzuigen met mijn rechtervoet en met mijn linker door geven aan derde.
De kou beïnvloed haar hele leven en dan wordt ze woest en vervloekt alles en iedereen. Als ik dan zeg dat ik het met vele dingen niet eens ben en woede geen oplossing is voelt ze zich onbegrepen. Ik heb haar gezegd dat ze lief voor haar zelf moet zijn en in elk geval goed eten en drinken want ook daar halen wij energie uit. En inmiddels is ook bewezen dat haar clucose te laag is en ze op de reserves van haar lichaam teert.
Daar naast heeft ze naar mijn idee verlatingsangst en of binding angst en zorgt dat er voor dat ze dus ziet dat ik mij zou verbinden met alle vrouwen om mij heen, dit past dan ook wel weer in het tweelingziel proces. Maar ja als ik dan zeg dat ik het niet doe, verklaar ik haar voor gek zegt ze dan en ja komt de woede weer opzetten.
En dat is dan haar houding, alles en iedereen heeft hier schuld aan. En ze is onder behandeling voor een burn out en trauma, daar sta ik dan wel weer achter.
Al met al is het door haar geloven een lastig verhaal, en nee ik verklaar haar niet voor gek want ik weet dat er wat is, maar ik weet ook dat onze grootste kracht overtuiging en in je zelf geloven is....

Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Gouden licht
« Reactie #17 Gepost op: januari 29, 2023, 01:48:06 pm »

Ja, je hebt alle puzzelstukjes en snapt de situatie volledig.

Het grootste probleem is echter dat ieder puur en alleen verantwoordelijk is voor zijn of haar eigen leven, niet dat van anderen. Het is echt aan haar om dit op te lossen, en ja, veel van wat er tegen haar gezegd is, is gewoon niet waar. Het grootste probleem met mediums is dat er van hun verwacht wordt dat ze op alles een antwoord hebben, dus vullen ze datgeen wat ze niet begrijpen in met informatie die ze hebben.

Ik heb mogen leren om goed te kijken naar de informatie die ik doorkrijg en wanneer het voor mij niet duidelijk genoeg is, en het gevoel dat ik erbij krijg dat ook bevestigd, dan geef ik liever geen antwoord dan dat ik een verkeerd antwoord doorgeef.

Dan heb je ook nog de situaties waarin mensen zelf iets meemaken, en dat op anderen projecteren terwijl dat onjuist is. Bijvoorbeeld, ze zeggen dat iets zo is, terwijl dat alleen voor hun zo is.

Dan is er ook nog de optie dat mediums voor de gek gehouden worden door negatieve entiteiten. Ze hebben nog niet geleerd dat er verschil zit tussen energieën en geven 1-op-1 door wat ze ontvangen, ook als de informatie niet klopt.

Enfin, voor jou is het belangrijk te beseffen dat ze het zelf moet doen, en hoewel je haar wel volkomen mag steunen en je mag ook proberen om haar te helpen op welke manier je ook kan, de situatie pas zal verbeteren nadat zij zelf de stappen zet om het proces te helen.

En daarvoor moet ze op onderzoek uit.

Ze zit in een visueuze circel. Ja de negatieve energie op haar rug geeft haar meer klachten, maar op hetzelfde moment geven de klachten haar de negatieve energie op haar rug.

Het is mogelijk met een heling om de plek op haar rug te stimuleren maar als ze daarna op dezelfde voet verder gaat, is die plek zo weer terug.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Aluco

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 30
    • Bekijk profiel
Re: Gouden licht
« Reactie #18 Gepost op: januari 29, 2023, 11:20:15 pm »

Bijzonder ik heb je bericht vanmiddag al gelezen, het elektrische kwam heel sterk om mij heen en het eerste wat door kwam was " zie vertrouw op je gevoel ga uit je hoofd, hou op je te verdedigen tegen dingen die je niet doet " De rest van de dag loopt de laatste 3 jaar als een film door mijn hoofd. En nu valt me net nog een schrift voor de voeten waarvan ik niet eens wist dat ik het nog had. Ik heb toen alles opgeschreven want dat kon allemaal niet waar zijn...
In april 2020 was dit namelijk al voorspeld, ik werd gevraagd hoe het met de liefde was, en antwoorden zoals gewoonlijk " nee dat hoef ik niet meer, laat mij maar mooi alleen blijven. Bevalt me prima zo" kreeg ik als antwoord " Nou jongen let maar op binnen een paar maand kom je haar tegen en dichterbij dan je denkt, ze zet je leven letterlijk en figuurlijk op z'n kop " Tja lieve Jannie ( god hebbe haar ziel ) ik dacht dat je in de war was of mij even wat goeds wou wensen, maar op je woord heb ik je toen niet geloofd. En helaas hebben we er nooit meer over kunnen praten. Maar een kleine 3 maand later kreeg ik 30 meter verder op een nieuwe buurvrouw, Tja en nou raad eens....

Wat tweelingzielen betreft, daar geloofde ik niet in. Dat was iets uit een romantische film. Dat we vanaf dag 1 zoiets hadden we kennen elkaar, terwijl we elkaar nog nooit hadden gezien. Dat we ondanks het grote leeftijds verschil dezelfde achtergrond hadden...  In veel dingen dezelfde smaak. Het gouden licht, het getrek aan mijn ziel. Nee hoor het kwartje viel niet. Tja en toen het wel viel heb ik het ontkend, het bestaat niet is onmogelijk. Tot dat ik er niet meer onderuit kon.
Tijdens de relatie kwam de twijfel weer omhoog omdat mijn twin er zelf niet in geloofd en ik zou het allemaal maar verzinnen.

Ik begrijp de boodschap nog niet helemaal waarom dit vandaag allemaal zo duidelijk door kwam, maar het zal vast een reden hebben.

Wat het spirituele en paranormale betreft heb ik mij altijd afzijdig gehouden. Er zijn me teveel mensen die denken te weten wat ze doen of er is een verdienmodel van gemaakt. Ik heb altijd op mijn innerlijk vertrouwd en dat daar waar mijn hulp nodig was op mijn pad werd gezet door het universum. En heb daar ook nooit wat voor gevraagd, ik gaf alleen de boodschap mee als jij nu eens iemand anders kunt helpen doet dat alsjeblieft, het hoeft niets groots te zijn het gaat om het gebaar.

En waar ik dacht dat ik alles al meegemaakt te hebben en alles zo zou blijven. Leer en groei de laatste tijd heel veel. Dus bedankt lieve engel dat je haar wens hebt laten uitkomen en bedankt lieve gidsen voor alle info, ook al begrijp ik het soms nog niet helemaal 🙏
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Gouden licht
« Reactie #19 Gepost op: januari 30, 2023, 08:41:38 am »

Je bent op de goede weg.

Graag gedaan.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!
Pagina's: 1 [2]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.127 seconden met 23 queries.