Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Draken  (gelezen 512 keer)

Aluco

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 30
    • Bekijk profiel
Draken
« Gepost op: februari 07, 2023, 01:37:59 pm »

Iemand ervaring met de draken energie?

Ik heb al jaren een fascinatie voor draken, maar vanaf ik mijn TZ heb ontmoet zie ik ze ook in mijn rust periodes ( vlak voor het slapen of tijdens het mediteren) en komt het steeds vaker voor.
Het begon met een groot oog wat mij een heel andere wereld/ dimensie liet zien. Met veel spirituele wezens
Voor mezelf weet ik dat ik verbonden ben met een groene draak, maar kreeg ook de boodschap dat ik via een eenhoorn verbonden ben met de witte draak. En ja die eenhoorn duikt toch bijna wel dagelijks op na dat bericht.
Maar waar ik eerst een heel andere wereld zag gebeurt het de laatste tijd vaker dat het me verbind met een voorwerp en ik bij iemand anders in huis kan meekijken. En ik beelden zie van dezelfde persoon over iets wat ( nog? ) niet gebeurd is.

Nou gebeurt er de laatste tijd zoveel dat het soms nogal  moeilijk te bevatten is soms. Ik weet dat de draken er onder andere zijn om de confrontatie met jezelf aan te gaan. Maar wat is nu de boodschap hierachter. Laat het mij mijn diepste harte wens zien, komt er toch de hereniging met mijn TZ. Of wordt er een loopje met mij genomen door mijn verstand of negatieve invloed.

Groet Aluco 👋
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Draken
« Reactie #1 Gepost op: februari 07, 2023, 01:49:09 pm »

Interessante vraag waar ik eigenlijk niet direct een antwoord op heb.

Maar wat ik wel wil delen is deze ervaring.

Een aantal jaar terug ben ik opgenomen geweest in het ziekenhuis voor mijn hart. Ik heb toen een hart reset gekregen. Niet echt ingrijpende ingreep overigens. Enfin. Ik ben onder narcose gebracht en heb daardoor even gedroomd. Ik droomde dat ik door een berglandschap vloog met groene bergtoppen met bomen erop. Ik vloog er op grote hoogte overheen. Toen kwam tussen de bergtoppen een grote paarse draak naar mij toe gevlogen. Ik voelde me niet bedreigd en heb ook altijd wel een fascinatie voor draken gehad.

De droom was heel kort en toen was het al weer voorbij. Anders dan deze droom heb ik nooit echt over draken gedroomd.

Misschien helpt dit je verder.
Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Aluco

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 30
    • Bekijk profiel
Re: Draken
« Reactie #2 Gepost op: februari 07, 2023, 03:49:12 pm »

Je ervaring komt me bekend voor. Zo is het bij mij begonnen. Net voor het slapen zag ik een groot draken oog en dit kwam dichter op mij af. Op een gegeven moment draaide het oog en keek ik er dus door heen, of beter gezegd ik werd het oog. Ik zag bergtoppen en bomen, en draken in vele kleuren. Mijn TZ heeft kort daarop een soort gelijke ervaring gehad met een zwart oog, maar het is bij haar niet verder gekomen dan alleen maar aanstaren. Bij mij is het de laatste maanden veranderd naar een wereld met een paarse lucht, meerdere manen en diverse spirituele wezens ( draken , pegasus , wolf, uil en adelaar )
Mijn Tz heeft dit inmiddels ook gezien, maar bij haar gebeurt het alleen als ze in mijn huis ( onze huizen verschillen heel erg kwa energie ) is en ontspannen tegen me aan licht.
Maar de laatste paar dagen verschijnt het oog en laat me mijn TZ zien en gisteren dus en complete kijk in haar woning.

Dit is dus 1 van de fenomenen wat ontstaan is na het gouden licht uit mijn vorige bericht en wat we ook beide ervaren. Alleen kijken we er erg verschillend tegen aan..

Bedankt voor je antwoord en groetjes Aluco 👋
Gelogd
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.142 seconden met 23 queries.