Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Boodschap van een overleden persoon?  (gelezen 662 keer)

Aluco

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 30
    • Bekijk profiel
Boodschap van een overleden persoon?
« Gepost op: januari 28, 2023, 03:21:25 pm »

Vanmorgen aan het klussen en hoorde hoe ik een bericht binnen kreeg op mijn mobiel, en tegelijkertijd tijd kreeg ik kippenvel en een heel intens elektrisch gevoel over mij heen. Bij het openen van mijn mobiel zag ik dat het een oude maat / collega was. Ik hij gisteren op Facebook gelezen dat zijn moeder was overleden en hem daar gecondoleerd. We spreken elkaar amper maar hij vroeg nu hoe het ging. Gaf hem antwoord en condoleerde hem nogmaals. En hij vertelde zijn verhaal, hij sprak zn moeder alleen via sociale media en was erg geschrokken van het bericht dat ze was overleden en nog erger hoe ze woonde. Het was geen pretje. Ik heb zn moeder al 25 jaar niet gezien maar herinnerde hem eraan dat ze toen ook al haar problemen had. En hij deed zn verhaal verder, en toen werd dat elektrische gevoel nog sterker en moest ik hem een bericht sturen. Ze had haar kinderen al jaren in de gaten gehouden via sociale media en was trots op hoe ze terecht zijn gekomen. Ze wou hun niet lastig vallen met haar problemen. Hij en zn broer moesten de kop hoog houden en elkaar opzoeken voor steun. Hij schrok hier erg van want het klopte precies. En ik schrok hier ook van, want kreeg ik dit nou door van zn moeder, Voelde ik hem aan, of zei ik nu maar wat ? Het elektrische gevoel bleef daarna nog een tijdje bij mij hangen. Iemand een idee. Groet Aluco
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Boodschap van een overleden persoon?
« Reactie #1 Gepost op: januari 28, 2023, 03:34:24 pm »

Je gidsen geven dit door, inderdaad via haar moeder.

Je gidsen voegen toe: we probeerden dit, omdat je nu op dit forum meemaakt dat communicatie met gidsen kan, je er meer in geloofd, en wij verwachten dat we nu ook beter met jou kunnen communiceren. We hebben het vaker geprobeerd, maar je twijfel was vaak reden dat het niet of niet goed lukte. We zijn blij dat dit wel lukte. Hoewel dit ook een beetje een test was, vinden we wel dat dit belangrijk was voor jou om te doen. We zijn LPChip dankbaar.

^^ dat kreeg ik door. Dankjewel gidsen van Aluco. :)

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Aluco

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 30
    • Bekijk profiel
Re: Boodschap van een overleden persoon?
« Reactie #2 Gepost op: januari 28, 2023, 06:42:53 pm »

Dat het kon wist ik wel. Ik ben alleen de laatste tijd erg gaan twijfelen door het verhaal in m'n ander bericht. Ik zou 1 of ander monster zijn en mezelf niet onder controle hebben, door dat ben ik het geloof in mezelf en m'n eigen normen en waarden kwijt geraakt. En toen ik gisteren kreeg te horen dat ik ook dit forum manipuleer een macho zou zijn. Veranderde er iets en toen ze zei dat ze een ander had zakte ik ook uit mijn hoofd. Ik hoef niks te bewijzen voor een ander ik weet het voor mezelf hoe het zit. Alleen begrijp ik niet waarom ik 3 januari compleet de controle  verloor. Maar idd dit forum heeft me wel dingen laten inzien. Bedankt LPChip en dankjewel lieve gidsen
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Boodschap van een overleden persoon?
« Reactie #3 Gepost op: januari 28, 2023, 07:50:13 pm »

Ik krijg een hele brede glimlach van je gidsen terug. :)

Je gidsen vertellen me dat het voor nu niet belangrijk is wat er met 3 januari was. Die informatie komt nog wel maar zal nu eerder verwarring geven.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Aluco

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 30
    • Bekijk profiel
Re: Boodschap van een overleden persoon?
« Reactie #4 Gepost op: januari 29, 2023, 11:09:51 am »

Ben benieuwd dan, want ik zit er wel erg mee. Eerst maar zorgen dat ik minder in m'n hoofd zit. En fijn dat m'n gidsen blij zijn. 🙏 En ze me hier naar toe gebracht hebben
Dank jullie wel en LPChip
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Boodschap van een overleden persoon?
« Reactie #5 Gepost op: januari 29, 2023, 01:48:47 pm »

Graag gedaan. Van ons allemaal.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.039 seconden met 23 queries.