Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1] 2   Omlaag

Auteur Topic: Gouden licht  (gelezen 1380 keer)

Aluco

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 30
    • Bekijk profiel
Gouden licht
« Gepost op: januari 25, 2023, 12:43:54 am »

Hallo

Voor 3 jaar terug heb ik een bijzondere vrouw leren kennen. Ze zat een beetje in de put, en heb haar proberen te steunen waar ik kan. Op een avond in Oktober kwamen we elkaar tegen tijdens het wandelen en zijn we samen naar huis gelopen en een kleine 20 meter van haar voordeur gebeurde er een bijzonder fenomeen. Een gouden lichtbol kwam uit de lucht vloog door haar heen en klapte toen in mij. En vanaf dat moment gebeuren er bijzondere dingen. Zo voel ik bij voor beeld hoe ze lang rijd, het is net alsof mijn ziel wordt aangetrokken. Soms kunnen we elkaars gedachten lezen. Of lijkt het dat we 5 minuten praten en zijn er inmiddels uren verstreken. Ook gebeurt het als we samen zijn vaak dezelfde visioenen hebben of dezelfde geluiden horen. Helaas bestaat het laatste jaar uit aantrekken en afstoten. We voelen veel voor elkaar maar zij denkt steeds dat ik niet serieus ben en meer met anderen bezig ben ( wat niet zo is, ben stapelgek op haar )

Heeft iemand een idee wat het gouden licht was en wat er verder aan de hand is.

Mvg,
Aluco
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Gouden licht
« Reactie #1 Gepost op: januari 25, 2023, 02:03:30 pm »

Je gidsen geven aan dat een engel jullie energetisch gelinked heeft, een wens van haar.

Normaal gesproken zie je dat niet, maar zoals mensen aura's kunnen zien, heb jij dit mogen aanschouwen.

Verder heb je te maken met een dame die nog niet goed weet dat mannen heel anders zijn dan vrouwen. Wellicht een idee om het boek "Mannen komen van Mars, Vrouwen komen van Venus" aan te schaffen en haar te geven. Ik raad ook aan dat jij deze leest, dan zul je haar ook beter begrijpen. Zeg daarom ook: Ik heb het boek gelezen omdat ik jou nog beter wil begrijpen en denk dat als jij het leest, je mij ook beter zal begrijpen en dat dingen op z'n plek vallen.

Ik hoop dat je er wat mee kan.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Aluco

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 30
    • Bekijk profiel
Re: Gouden licht
« Reactie #2 Gepost op: januari 25, 2023, 08:36:40 pm »

Hhmm das fraai. Volgens haar ben ik degene die dit veroorzaakt heeft en zou haar daar mee in angst houden. Ze is bang dat ik niet serieus met haar ben maar haar wel energetisch voor altijd vast zal houden en uitbuiten. En zou ik mij verbinden met iedereen die bij mij in de buurt komt. Kunnen mijn gidsen mij ook vertellen of ik die verbindingen dan leg, want begin langzaamaan te twijfelen aan mezelf.
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Gouden licht
« Reactie #3 Gepost op: januari 25, 2023, 08:54:04 pm »

Je gidsen geven aan dat zij dit gewenst heeft voordat een engel dit gemanifesteerd heeft. Dat ze er nu spijt van heeft staat daar los van, maar initieel was het haar wens.

Ze wilde dat jullie dichter bij elkaar kwamen. Deze engel heeft tijd nodig gehad om dit te manifesteren.

Het is een cadeau aan jullie beiden. Jij bent overigens niet in staat om dit zelf te doen met andere mensen, mede omdat andere mensen er ook open voor moeten staan, en hun gidsen dit simpelweg blokkeren tenzij er duidelijk een intentie van die persoon komt dat het okee is. Althans op de manier waarop zij denkt dat dit dan gebeurd.

Dus nee, de verbinding kun je niet met anderen leggen zoals zij denkt dat je dit doet. Wel kan iedereen een soort van basis verbinding naar anderen opleggen maar daar kun je niet heel veel mee.

Wat betreft het energetisch vasthouden, dat is iets wat van beiden komt, en kan zij ook wanneer ze dat wil verbreken. Niets is vast.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Aluco

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 30
    • Bekijk profiel
Re: Gouden licht
« Reactie #4 Gepost op: januari 25, 2023, 11:38:06 pm »

Dat ze een wens gedaan heeft wist ik maar niet dat dit persoonlijk gericht was op mij. Ze wou een man die volledig voor haar zou gaan en haar bijstaat bij haar angsten. Maar als haar angsten de overhand nemen ben ik de boeman. Ik zou niet serieus zijn en vrijgezel willen zijn of terug willen naar mijn ex omdat ik daar een keel en basis koord mee zou hebben. Kort gezegd ze is bang dat ik haar verlaat. Dan verbreek ze de relatie en sluit me buiten. Ze zit dan thuis is ijskoud en ik zou dat dan energetisch veroorzaken?? Het duurt dan een tijdje en zoekt ze me weer op en zegt dan dat ze weer hetzelfde had gewenst en ik dan ineens weer verscheen. Nu is heeft ze weer zo'n bui en ik zou iets met magie gedaan hebben of zo, en ze geeft aan dat haar gezond eronder lijkt en het zou een karmische relatie zijn. Tja ik vraag me nu dan af heeft de engel dit gedaan puur omdat dit haar wens was of omdat er wel dergelijk een les voor haar is te leren hierin. Want als we beide vragen om een antwoord wat het probleem is komt eruit angst aanpakken , samen werken en samen smelten. En het maakt dan niet uit of ik de vraag stel of dat ze zelf met haar orakelkaarten bezig is. En begrijp me niet verkeerd ik hou van haar en zou alles voor haar doen maar het brengt me wel veel frustratie..
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Gouden licht
« Reactie #5 Gepost op: januari 26, 2023, 04:52:54 pm »

Het is een combinatie van beiden. De engel heeft dit gedaan omdat het haar wens is, maar ook omdat jullie allebei van de situatie mogen leren.

Jullie zijn een tweelingziel, en dat is de heftigste vorm van een relatie met elkaar aantrekken en afstoten.

Het is aan jullie beiden om te leren hoe je ermee om gaat, en om een manier te vinden om elkaar in vertrouwen te nemen.

Zoek maar eens op wat een tweelingziel is.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Aluco

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 30
    • Bekijk profiel
Re: Gouden licht
« Reactie #6 Gepost op: januari 26, 2023, 06:40:34 pm »

Ja en nu ben ik even stil en heb kippenvel. Dit weet ik al vanaf 27 december 2020. En ik weet wat het is en hoe moeilijk het kan zijn, en je veel hebt uit te werken. We hebben er veel over gepraat, maar zij gelooft er niet zo in en denkt dat ik maar wat zeg. Ben er op een gegeven moment zelf ook aan gaan twijfelen door haar woorden. En heb me ook vaak schuldig gevoelt omdat ik dan ook de oorzaak ben van een aantal van haar problemen. Maar goed ik wil graag dat het goed met haar gaat en er spelen nog een aantal dingen die er al waren voor we elkaar leerden kennen. En misschien weet je daar een antwoord want het beïnvloed haar leven behoorlijk.
Ze heeft een ijskoude plek op de rug zitten en daar wordt ze soms zelfs helemaal ijskoud van. Soms gaat het weg als we bijelkaar zijn. Het zit er al een jaar of 7. Wat is dat en is dat te verwijderen en zo ja hoe.
Ook heeft ze last van een energie met een knie en/of kaak. En dat irriteert haar behoorlijk. Ben ik daar de oorzaak van ?
Dan maagpijn en een eetstoornis. Is dat iets van haar zelf, komt dat van mij of via derden omdat ze hsp is.
Zoals gezegd vele van deze dingen waren er al jaren voor we elkaar leerden kennen. Toen ze hier in de straat kwam wonen ging het vrij slecht met haar en geeft ze ook aan als ik er niet was geweest ze het niet had doorstaan. Dus ja hopelijk heb je een antwoord of oplossingen want dit alles heeft behoorlijk impact op haar
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Gouden licht
« Reactie #7 Gepost op: januari 26, 2023, 07:23:30 pm »

Grappig. Jouw gidsen koppelen me door met haar gidsen en via hun krijg ik de volgende informatie door:
Ze heeft een probleem met haar houding. Dit komt onderandere door wat ze mee maakt en hoe ze daarmee om gaat. Deze houding zorgt ervoor dat energie niet goed in haar lichaam stroomt en dat veroorzaakt de koude plekken en tintelingen die ze voelt.

Verder heeft ze last van trauma's welke door haar gidsen af en toe door gebeurtenissen op haar pad gezet worden omdat ze er dit leven iets mee moet doen. Dit heeft zij met haar gidsen besproken bij de incarnatie.

Dit staat los van het feit dat ze hoog gevoelig is, hoewel dat dan wel weer een beetje inspeelt op haar houding.

Hier eindigt de informatie van haar gidsen.

Ik denk dat ik aan deze boodschap niet veel hoef toe te voegen, dus ik laat het even bij hun bericht.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Aluco

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 30
    • Bekijk profiel
Re: Gouden licht
« Reactie #8 Gepost op: januari 26, 2023, 07:55:12 pm »

Ik ben hier even helemaal stil van en vol emotie nu. 1 van de redenen is namelijk omdat haar is verteld dat haar gidsen niet aanwezig zijn en ik al geruime tijd zeg van wel. Ik wil je heel erg bedanken voor al je informatie. Tja verder ben ik echt even sprakeloos...
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Gouden licht
« Reactie #9 Gepost op: januari 26, 2023, 09:08:31 pm »

Graag gedaan.

Haar gidsen komen opnieuw door. De situatie waarbij haar verteld is dat haar gidsen niet aanwezig waren gaat over een periode waarin ze teruggetrokken was en ze daardoor gesloten was en haar gidsen hun aanwezigheid niet kon waarnemen. Ze was geblokkeerd en de persoon die dit vertelde, heeft dit verkeerd begrepen en onjuist doorgegeven.

Haar gidsen zijn altijd bij haar geweest, soms op een afstandje.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Aluco

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 30
    • Bekijk profiel
Re: Gouden licht
« Reactie #10 Gepost op: januari 26, 2023, 09:33:12 pm »

Ja die periodes heeft ze vaker zoals nu. Maar dan ben ik toch benieuwd nu of het verhaal met het boze oog dat op haar is geplaats is ( meende met widi maar weet het niet zeker meer ) ook zo is. Want dat is door dezelfde persoon bevestigd. En dat dat dan de oorzaak is dat haar energie overal heen vliegt ( onder andere in mijn telefoon) en ze daarom berichten door krijgt via haar derde oog  en pendel dat ik ontrouw ben.
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Gouden licht
« Reactie #11 Gepost op: januari 28, 2023, 03:31:04 pm »

Er is geen boos oog geplaatst op haar. Wel zijn er negatieve entiteiten die proberen controle via haar te krijgen en haar te beïnvloeden, soms lukt dat, soms niet. Hangt er vanaf hoe sterk ze op dat moment is.

Met name als ze wat zwakker is, is haar energie negatiever, dan wordt ze een lichtbaken als het ware dat deze entiteiten aantrekt.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Aluco

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 30
    • Bekijk profiel
Re: Gouden licht
« Reactie #12 Gepost op: januari 28, 2023, 06:58:10 pm »

En dit heb ik in het begin ook ergens geweten. Maar wat is er tegen te doen? Want ik ben ten einde raad. Ben er zelf ook negatief van geworden. En moet nou eerst voor mezelf zorgen. Maar toch zou ik graag zien dat het goed gaat met haar. Ik ben je zo dankbaar voor je antwoorden dat wil je niet weten. Groetjes Aluco
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Gouden licht
« Reactie #13 Gepost op: januari 28, 2023, 07:46:26 pm »

Dit is iets wat zij voornamelijk moet doen. Ze kan een meditatie oefening doen en een schild van wit licht om haar plaatsen. Dit blokkeert alle energie van en naar haar toe, inclusief de verbinding tussen jullie, maar deze manier van afsluiten helpt haar wel om direct terug te komen bij haarzelf, dan sterker te worden en dan het schild weer af te zetten.

Jij kan ook een schild rondom jullie bijden zetten, dan voel je elkaar wel maar de buitenwereld niet.

Eventueel kun je ervoor kiezen om niet een wit schild te gebruiken dat alles blokkeert, maar een roze schild. Dat vinden negatieve entiteiten niet fijn en kunnen ze heel moeilijk doorheen, maar dat laat wel veel andere dingen door. Dat kan er ook voor zorgen dat ze nog steeds dingen voelt die haar toestant veroorzaken, dus dat is echt iets voor gevordenen.

Ik heb de oefening vaak op het forum geplaatst. Hier volgt een stukje dat ik gekopieerd heb van een eerder bericht:
Citaat
Wat je kan doen om je volledig af te sluiten is de volgende visualisatie:

Stel jezelf voor dat er een witte balk (mag ietsjes grijs zijn) voor je zweeft. Deze balk start boven je hoofd en gaat helemaal door naar beneden tot het de grond nagenoeg raakt. Deze balk is ongeveer een halve meter van je vandaan, verder als dat voor jou beter werkt, maar niet te ver, maximaal 1 meter.

Laat nu deze witte balk van licht om je heen draaien. Linksom of rechtsom maakt niet uit, wat voor jou prettig is.

Je laat nu deze balk sneller en sneller draaien. Hij gaat zo snel dat je niet meer kan zien dat het een balk is, maar het lijkt nu een soort van wit schild te zijn waar je nog doorheen kan kijken, zo snel draait het. Het zoeft echt om je heen.

Weet nu, dat alles wat naar jou toe komt aan emoties en gevoelens, door dit schild afgeketst wordt. Niets kan meer bij je komen. Jij bent alleen in je eigen kleine en veilige ruimte.

Je kan emoties en gevoelens doorlaten door het schild langzamer te laten draaien, en stoppen als je weer alles wil ervaren. Als het schild eenmaal snel draait en is opgebouwd, zal het de komende uren vanzelf zo blijven draaien en hoef je er niet meer op te focussen.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Aluco

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 30
    • Bekijk profiel
Re: Gouden licht
« Reactie #14 Gepost op: januari 28, 2023, 08:46:30 pm »

Ja die meditatie oefening lukt haar vaak niet. Als ik het doe geeft ze aan dat ze zich ongemakkelijk voelt en het dan niet wil. Soms vraagt ze me om hulp en breng me dan in de rust en doe een engelen gebed met het verzoek om alle energieën en koorden te verbreken die er niet horen te zijn en in liefde terug te sturen naar bron van herkomst. Dat heeft een tijd geholpen. Maar ook dat werkt steeds minder, en nou weet ik het niet zeker.. maar ze gaat dan haar energie terug halen op haar manier en vaak daarna is het weer mis. Dus ik vraag me dan af wat ze dan terug haalt.

Groetjes
Gelogd
Pagina's: [1] 2   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.174 seconden met 23 queries.