Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Bezoek van overleden familielid?  (gelezen 645 keer)

B1986

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 371
    • Bekijk profiel
Bezoek van overleden familielid?
« Gepost op: februari 18, 2023, 03:07:05 pm »

Op 6 februari is de broer van mijn moeder overleden. Er is jarenlang geen contact geweest (door zijn narcistische vrouw), alleen de laatste jaren omdat hij ongeneeslijk ziek was. Ik had er zelf geen contact mee, alleen mijn moeder.

Wij zijn naar het afscheid geweest, niet naar de crematie. Dit was al moeilijk genoeg, voelde ook niet goed.

Maar sinds die tijd, nadat hij is overleden, voel ik regelmatig als ik in bed lig voordat ik ga slapen iemand naar me toe komen. Gaat heel dicht boven mij zweven, raakt mij net niet aan. Voelt alsof hij steun of iets zoekt. Als ik vraag of hij een beetje terug wil gaan en zeg dat ik hier bang van word / ervan schrik dan doet hij dat ook.

Is dit inderdaad de overleden broer van mam? En wil hij iets zeggen of waarom komt hij (regelmatig) langs?
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Bezoek van overleden familielid?
« Reactie #1 Gepost op: februari 18, 2023, 07:37:07 pm »

Ja, dit hem inderdaad. Hij laat toe dat ik z'n energie mag voelen. Hij komt naar jou toe omdat hij spijt heeft van de situatie en nu in een soort van eigen rouw proces zit van loslaten en vrede te krijgen met de situatie.

Hij gaat niet alleen naar jou toe maar ook naar andere familieleden, alleen jij bent in staat het op te merken.

Dit is alles wat hij me wil laten weten.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.052 seconden met 23 queries.