Hallo allemaal,
Heb een boekje afgerond. Het is 76 bladzijden in pdf formaat. Het is als bijlage bij deze post bijgevoegd. Een korte samenvatting:
Na een korte briefwisseling waarin ik mijn psychiatrische psychoses op het gebied van lichaamsverwisseling uitleg begint het uitgebreidere verhaal. Het gaat over iemand die ik in de geest heb ontmoet en het vele dat ik tot nu toe heb meegemaakt van haar en met haar. Lang geleden kreeg ze de titel ‘Mono Ur’ (Trouw aan Aarde) en haar meisjesnaam is Dorisdorel, wat in een hele oude taal betekent: Deel van God. Het verhaal begint met onze ontmoeting en vertelt over het vele wat in de jaren gebeurd is, zowel magische verhalen over datgene wat me overkwam, als herinneringen aan Lemurië en Atlantis, de tijd waarin zij leefde, zij was een speciaal soort 'Godin', had het eeuwige leven en heeft zo'n 40.000 jaar geleefd. Het verhaal is tevens een zoeken van mij naar begrip over wat er allemaal aan de hand is en over waarom wij elkaar in de ziel (weer) ontmoet hebben en wat dat voor ons zou kunnen betekenen.
Vriendelijke groetjes,
Gert
PS. Ben benieuwd naar eventuele feedback. Stel dat iemand iets heel zinnigs te zeggen heeft zal ik die persoon vragen of ik de feedback eventueel mag verwerken. Heb dit namelijk eerder gedaan en men was niet zo blij dat ik ongevraagd uit dat forum geciteerd en in dit boekje geplaatst heb, beloof dat ik dat zeker niet zal doen op dit forum.