Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Een engel uit het Paradijs  (gelezen 1416 keer)

Bran Ruz

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 21
    • Bekijk profiel
Een engel uit het Paradijs
« Gepost op: december 21, 2022, 10:02:40 pm »

Hallo allemaal,

Heb een boekje afgerond in pdf formaat. Het is als bijlage bij deze post bijgevoegd. Een korte samenvatting:

Met een korte briefwisseling waarin ik mijn psychiatrische psychoses op het gebied van lichaam verwisseling uitleg begint het stuk ‘Mono Ur - Dorisdorel’.

Het gaat over iemand die ik in de geest heb ontmoet en het vele dat ik tot nu toe heb meegemaakt van haar en met haar. Lang geleden kreeg ze de titel ‘Mono Ur’ (Trouw aan Aarde) en haar meisjesnaam is Dorisdorel, wat in een hele oude taal betekent: Deel van God. Het verhaal begint met onze ontmoeting en vertelt over het vele wat in de jaren gebeurd is, zowel magische verhalen over datgene wat me overkwam, als herinneringen aan Lemurië en Atlantis, de tijd waarin zij leefde, zij was een speciaal soort 'Godin', had het eeuwige leven en heeft zo'n 40.000 jaar geleefd. Het verhaal is tevens een zoeken van mij naar begrip over wat er allemaal aan de hand is en over waarom wij elkaar in de ziel (weer) ontmoet hebben en wat dat voor ons zou kunnen betekenen.

Dan volgt er een beschrijving van een theorie die ik (onbewust met haar) heb bedacht en later verder uitgewerkt en uitgebreid met een vriend in ‘Metrische Wetenschap’. Een basisformule geeft de theoretische onderbouwing voor een pseudowetenschappelijke theorie met daarin een gelijk geven aan Einstein over dat 'God niet dobbelt', waarmee hij bedoelde dat de quantummechanica niet de werkelijkheid kan zijn.

Vriendelijke groetjes,
Gert
« Laatst bewerkt op: april 07, 2024, 04:44:52 pm door Bran Ruz »
Gelogd

Bran Ruz

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 21
    • Bekijk profiel
Re: Mono Ur - Dorisdorel
« Reactie #1 Gepost op: augustus 15, 2023, 08:00:36 pm »

Jammer, niemand die het download en leest. Was toch benieuwd of anderen wat met mijn ervaringen kunnen. Voor mij is het nog steeds één groot vraagteken.

edit: Jij misschien LPChip?
« Laatst bewerkt op: oktober 24, 2023, 10:30:53 pm door Bran Ruz »
Gelogd
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.062 seconden met 22 queries.