Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Nieuwe collega ingewerkt  (gelezen 665 keer)

B1986

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 368
    • Bekijk profiel
Nieuwe collega ingewerkt
« Gepost op: december 16, 2022, 05:58:46 pm »

Op mijn werk worden mensen gevraagd om nieuwe collega's in te werken. Om ze bij een cliënt mee te laten lopen met een vaste hulp en uitleg te geven over wat er allemaal gedaan moet worden. Ik heb aangegeven dat te willen doen en afgelopen dinsdag de eerste collega ingewerkt. We hebben natuurlijk ook een theekransje gehouden, het was een leuk en gezellig gesprek. Mijn cliënt vond dit volgens mij ook leuk, ze begon ook over haar dochter te vertellen (en de gemeenschappelijke interesses) :). Maar ik merkte dat die collega (L.) geïnteresseerd is in dingen die ik ook leuk vind en het klikte goed. Eindelijk iemand die ook iets met edelstenen heeft (haha) :). Het was een beetje onwennig en nieuw voor me de eerste keer iemand inwerken, maar de sfeer was prettig. Het is voor haar een tussenstap om hierna een opleiding te gaan doen. Ze begint met een nieuwe hobby (piano spelen) en wil ook graag bij een zangkoor. Laat dat nou net een tip voor mij zijn van iemand een tijdje geleden (ze heeft mij heel erg geholpen) om eens bij een koor te gaan kijken, iets creatiefs gaan doen, en daar mensen te ontmoeten die meer zijn zoals ik zelf ben!

Nou zou ik haar graag nog eens willen tegenkomen en spreken. Er worden teamuitjes georganiseerd, maar daar doe ik niet aan mee. Alleen de verplichte teamoverleggen. En die zijn er per keer meerdere (anders is de groep te groot), op verschillende dagen en tijden, dus de kans is klein dat ik dan net in haar team wordt ingepland.

Ik zou graag (zeker) willen weten of zij met mij ook een klikt heeft en me nog eens wil zien en spreken, dus of dat wederzijds is?
Als dit het geval is, werkt het dan om die wens uit te zetten, dat heel vaak thuis hardop te zeggen, en dat het ook gebeurd?
« Laatst bewerkt op: december 16, 2022, 06:55:45 pm door B1986 »
Gelogd

B1986

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 368
    • Bekijk profiel
Re: Nieuwe collega ingewerkt
« Reactie #1 Gepost op: december 25, 2022, 02:47:53 pm »

Gisteren heb ik haar een mailtje gestuurd, ben benieuwd of ze reageert en wanneer  :)
Gelogd

B1986

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 368
    • Bekijk profiel
Re: Nieuwe collega ingewerkt
« Reactie #2 Gepost op: januari 14, 2023, 04:17:28 pm »

Ik heb inmiddels een mail terug gehad en ik heb weer terug gemaild, maar hier is het bij gebleven. Ik heb in ieder geval de moed verzameld en dan moet het zo zijn ;)
« Laatst bewerkt op: januari 15, 2023, 04:54:10 pm door B1986 »
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Nieuwe collega ingewerkt
« Reactie #3 Gepost op: januari 15, 2023, 03:03:42 pm »

Goede ontwikkeling. :)

Dankje voor het delen.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.146 seconden met 23 queries.