Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Zou iemand voor mij een kaartlegging willen doen alsjeblieft?  (gelezen 632 keer)

Coralie88

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 48
    • Bekijk profiel
Zou iemand voor mij een kaartlegging willen doen alsjeblieft?
« Gepost op: december 12, 2022, 09:28:37 pm »

Zou iemad hier voor mij een (uitgebreide mag 😊) kaartlegging willen doen? Er is het afgelopen jaar erg veel in mijn leven veranderd en gebeurd. Ik bevind me nu op een punt dat angst/paniek me soms aanvliegt omdat ik over minder dan een jaar dakloos dreig te raken. Ik weet niet wat te doen en of er zicht is op een lichtpuntje.
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.229
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Zou iemand voor mij een kaartlegging willen doen alsjeblieft?
« Reactie #1 Gepost op: december 14, 2022, 03:22:03 pm »

Beste Coralie,

Je staat inderdaad voor een moeilijke periode. Weinig is zeker, en het zal zeker een uitdagende tijd voor je worden. Omdat je gidsen in dit geval liever hun zegje via mij doen dan dat er een kaart getrokken wordt die maximaal half kan vertellen wat je moet horen, geven ze mij de opdracht om alleen dit te typen en geen kaartlegging te doen.

Andere forumleden mogen uiteraard nog steeds een kaartlegging voor je doen. Je gidsen vinden dat fijn, maar voor mij specifiek, willen ze graag gebruik maken van de communicatiemogelijkheden die ze aangeboden gekregen hebben.



De komende tijd wordt voor jou een belangrijke tijd waarin je een aantal dingen mag leren. Dit gaat onder andere over hoe mensen zijn, maar ook welke mogelijkheden jij tot je beschikking hebt. Dit bij elkaar zal je uit balans brengen maar nadat jij je herpakt (want dat kan en zul je), zal het je sterker maken.

Er zal uiteindelijk een keuze gegeven worden waarmee je een positieve uitkomst krijgt, maar deze weg moet je eerst voorbereiden. Vandaar het stukje leerproces.

Er zijn mensen in jouw omgeving die kennis hebben die je kunnen helpen. Het is aan jou om uit te zoeken wie dit zijn en met hen je zorgen te bespreken. Na het vergaren van de kennis en dit in je leven te integreren, kun je de juiste keuze maken.

Dit is een minder spiritueel pad maar er zal genoeg gebeuren die je zowel denkend als voelend zal vullen met verschillende energieën.

Je gidsen sluiten de communicatie af met: We houden van je.



Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Coralie88

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 48
    • Bekijk profiel
Re: Zou iemand voor mij een kaartlegging willen doen alsjeblieft?
« Reactie #2 Gepost op: december 16, 2022, 01:06:30 am »

Lieve LPChip dank je wel! Ik ben zo gestressed en onrustig datvhet me soms echt aanvliegt.
Kaartleggingen zijn nog steeds zeer welkom! ❤️
Gelogd
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.057 seconden met 22 queries.