Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Kaartlegging  (gelezen 1051 keer)

Coralie88

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 48
    • Bekijk profiel
Kaartlegging
« Gepost op: april 22, 2022, 10:35:26 pm »

Lieve Hogepriesteres,
We zijn intussen weer een half jaar verder. Je legging is uitgekomen en ik bewandel nu mijn eigen pad. Voel me meest krachtig, hoewel er uiteraard dagen zijn dat ik het ook even moeilijk heb. Zou je voor mij opnieuw een legging willen doen? Ik ben erg benieuwd wat ik het komend half jaar mag verwachten.
Vooral op het gebied van liefde, spiritualiteit en reizen.
Heel veel dank alvast!
Gelogd

Hogepriesteres

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 37
    • Bekijk profiel
Re: Kaartlegging
« Reactie #1 Gepost op: april 30, 2022, 02:36:24 pm »

Coralli88 ik heb voor jou kaarten gelegd en geef je even door wat ik eruit kon halen.

De kern, waar het nu om gaat is dat je hinderpalen moet overwinnen. Actie vraagt reactie.

Jou probleem is dat je vaak meer in je verstand dan in je gevoel bent. Probeer te leven ipv overleven en schep orde en structuur in je leven.

Waar jou probleem vandaan komt ligt de bedrogkaart en dan is het zo dat het in relationele sfeer kan zijn of dat je jezelf bedrieg en dan ga je aan je eigen waarheid voorbij.

In het verleden was je in je hart geraakt en had je pijn, verdriet en was er een scheiding.

Je wens/doel is een nieuw begin en dat kan nieuwe levensenergie zijn, een nieuwe onderneming, een nieuwe start of zwangerschap.

De eerste kaart in de toekomst laat vervulling van wensen en gastvrijheid zien. De kaart is Bekers IX en die kaart is soms ook de 9 maanden kaart en dan de voorspelling van een geboorte.

Zoals de ander jou ziet of hoe jij door de ander wordt beïnvloed laat overvloed zien.

Je hoop en of vrees is een gevecht in jezelf hebben.

De laatste kaart is een antwoord of het vermoedelijke verloop en die kaart laat het verdelen van giften zien en dat iedereen krijgt wat hem toekomt.
Gelogd

Coralie88

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 48
    • Bekijk profiel
Re: Kaartlegging
« Reactie #2 Gepost op: juni 08, 2022, 05:34:09 pm »

Lieve Hogepriesteres,
Het spijt mij dat ik niet eerder heb gereageerd. Ik wil je alsnog hartelijk danken voor deze legging. Het is erg spot-on! Alweer. Ik ga hier in het openbaar niet precies toelichten hoe en wat maar ik kan je zeggen dat je het op alle vlakken goed ingeschat/geïnterpreteerd hebt. Stof tot nadenken voor mij. Ook je vorige legging zit nog in mijn gedachten. Daar viel de Ster als kaart voor dit voorjaar en ja, dat klopte als een bus. Ik heb me zelden zo krachtig en goed gevoeld als de afgelopen maanden. Nu echter voel ik de uitkomsten van je laatste legging en probeer ik mezelf weer bijeen te rapen na de ontdekking van bepaald bedrog in mijn leven. Ik merk dat ik iemand in mijn nabijheid niet volledig kan vertrouwen en dat ik daardoor afstand neem. Ook is mijn woonsituatie een bron van zorg. Niet voor nu maar wel over anderhalf jaar als ik hier weer weg moet. Ik probeer vertrouwen te hebben dat er een oplossing voor komt. Dat is tot nu toe altijd nog gebeurd.
Gelogd

Hogepriesteres

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 37
    • Bekijk profiel
Re: Kaartlegging
« Reactie #3 Gepost op: juni 11, 2022, 08:32:17 pm »

Alsnog bedankt voor je reactie. Fijn te horen.
Gelogd

Coralie88

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 48
    • Bekijk profiel
Re: Kaartlegging
« Reactie #4 Gepost op: juli 20, 2022, 09:00:05 pm »

Lieve Hogepriesteres,
Zou je nog eens een legging willen doen voor het komende half jaar? De vorige is nu helemaal uitgewerkt en ik voel dat ik behoefte heb aan een nieuwe kaartlegging. Een specifieke vraag die ik heb is welke kant het op gaat in mijn leven op gebied van mijn relatie, woning, mijn kinderen, het leven dus😊.
Alvast veel dank voor de moeite.
Coralie88
Gelogd

Hogepriesteres

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 37
    • Bekijk profiel
Re: Kaartlegging
« Reactie #5 Gepost op: juli 28, 2022, 05:59:10 pm »

Hoi Corellie88
Het is nog te vroeg om een nieuwe kaartlegging te doen omdat daar ongeveer een half jaar tussen moet zitten. Eerder  heeft niet veel zin want dan komen toch steeds weer dezelfde kaarten tevoorschijn omdat het echt een half jaar duurt voor de kaarten helemaal zijn uitgewerkt.
Gelogd
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.126 seconden met 23 queries.