Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1] 2   Omlaag

Auteur Topic: Veranderingen bij mensen  (gelezen 2730 keer)

B1986

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 371
    • Bekijk profiel
Veranderingen bij mensen
« Gepost op: december 10, 2022, 06:06:04 pm »

Om met de deur in huis te vallen: wat is er aan de hand in de wereld met mensen? Ik merk zo sterk dat er steeds meer mensen in hun hoofd leven en minder in hun gevoel. Zo stond ik gisteren in de rij bij de supermarkt. Stukje voor me begon een man te schreeuwen dat hij zo lang moest wachten en precies achter mij een man die keek zo wazig dat ik dacht 'wat heb jij gebruikt?'. De energie die er hing was zeer onaangenaam, had er last van.
Maar nu even verder met het onderwerp. Mensen worden massaal ziek, moe en ook veel onrust voel ik / merk ik bij mensen. Er is een oversterfte en niet alleen onder de oudere mensen. Je hoort ook steeds meer over hersenaandoeningen. Wat ik me heel erg afvraag, wat is er nu eigenlijk aan de hand op de aarde? Je hebt positief en negatief en de overgang naar een volgende dimensie, maar ergens kan ik het niet helemaal snappen. Maar wat er net in me opkwam is wel dat er misschien mensen zijn die opgeven en al opgegeven hebben? Die het niet meer aankunnen of hebben gekund om verder te groeien? Wie kan me iets meer vertellen?

De tijd dat ik alleen thuis ben en tot rust kom, dan laat ik het ook wel los. En ik kan heel snel, als ik teveel in mijn hoofd zit of heb gezeten, naar mijn gevoel (onderbuik) toe. Daar is het heel fijn, liefdevol :). Ik zou echt wel de wereld willen helpen zodat steeds meer mensen vaker in hun gevoel gaan zitten en degene die dit nog niet (zo goed) kunnen willen helpen hiermee. Als de tijd ervoor is, ik er klaar voor ben, dan gaat dit wel gebeuren.
Gelogd

B1986

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 371
    • Bekijk profiel
Re: Veranderingen bij mensen
« Reactie #1 Gepost op: december 12, 2022, 05:45:24 pm »

Ik focus me de laatste dagen iets meer op de energie van mensen die ze bij zich hebben. Hoe ze aanvoelen zeg maar. Merk bij mezelf dat ik best veel kan aanvoelen van anderen. Meestal loop ik er gewoon langs, of blijf ik er langs staan (in de winkel bv), maar soms loop ik er met een grote boog omheen. Best bijzonder en ik voel zo weinig positieve energie. En dat terwijl de kerst in aantocht is  ;)  :)

« Laatst bewerkt op: december 12, 2022, 05:48:06 pm door B1986 »
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Veranderingen bij mensen
« Reactie #2 Gepost op: december 14, 2022, 03:08:54 pm »

We zijn massaal bezig met de ascentie. Dit betekend grofweg dat er mensen zijn die het niveau hebben gehaald om de ascentie te kunnen doen, maar er zijn ook mensen die dit niveau bij lange na niet halen. De laagste groep zal voor de ascentie de aarde verlaten door het einde van hun aardse leven.

De mensen die het niveau nog niet hebben krijgen de mogelijkheid om hun niveau genoeg op te waarderen zodat ze wel de ascentie kunnen doen. Dan is er de groep die het niveau hebben gehaald maar mogelijk niet de ascentie willen doen, en als laatste is er de groep die het hebben gehaald en zullen doen.

De mensen die de ascentie niet zullen doen maar waar hun vibratie wel hoog genoeg is om met de aarde mee te groeien, kunnen op aarde blijven leven en op een later moment alsnog de ascentie voltooien.

Het ziekworden en sterven is echt de laagste groep hier.

Verder is het zo dat er entiteiten actief zijn die proberen om de ascentie tegen te gaan door negativiteit te verspreiden om zo controle uit te oefenen. Dit is wat je nu veel ziet. Mensen die bij hun gevoel weggehouden worden zodat ze te besturen zijn.

Wat je kan doen is een lichtbron zijn, en licht en positiviteit uitstralen.

Visualiseer je dat er vanuit veel planeten in het universum allemaal energiestralen naar elkaar toe gaan en zo een netwerk van energie ontstaat. Laat dit netwerk vervolgens naar de aarde toe stromen, en laat deze uitkomen in een grote straal van energie dat naar jouw toekomt. Vanuit hier, kun je nu een grote bol van energie uitstralen naar iedereen om je heen. Geef hier een gevoel aan mee dat jij wenst wat iedereen voelt, bijvoorbeeld liefde, geluk, vrolijkheid etc, en mensen om je heen zullen dit binnenkrijgen. Geef ze vervolgens de tijd om deze nieuwe energie in hun systeem te integreren.

Je merkt mogelijk niet direct resultaat, maar dat negatieve gevoel zal zakken, en je zal je er een stuk beter door voelen.

Je bent ver gekomen, en je hebt het in je om niet alleen de energie van anderen te voelen, maar ook om deze te veranderen.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

B1986

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 371
    • Bekijk profiel
Re: Veranderingen bij mensen
« Reactie #3 Gepost op: december 18, 2022, 06:12:59 pm »

Ik wil nog heel graag op de aarde blijven en dingen gaan doen die ik leuk vind, veel natuurgebieden (over de hele wereld) bezoeken. Fijne mensen om me heen, waar ik mezelf bij kan zijn en ik wil ook nog heel veel mensen helpen. Ik maak me totaal niet druk dat dit allemaal niet mogelijk meer is  ;)

Ik ga die visualisatie uitproberen, even oefenen, en dan gaat dat vanzelf steeds beter.

Citaat
Je merkt mogelijk niet direct resultaat, maar dat negatieve gevoel zal zakken, en je zal je er een stuk beter door voelen
Dat lijkt me echt heel fijn en zal ook zeker op anderen invloed hebben.

Citaat
Je bent ver gekomen, en je hebt het in je om niet alleen de energie van anderen te voelen, maar ook om deze te veranderen.
Dat geeft moed, dankjewel!  ;D
Gelogd

B1986

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 371
    • Bekijk profiel
Re: Veranderingen bij mensen
« Reactie #4 Gepost op: december 20, 2022, 06:00:30 pm »

Kan ik ook licht en positiviteit uitstralen vanaf thuis of kan en werkt het alleen als ik op de plek zelf ben waar ik het naar wil uitstralen?
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Veranderingen bij mensen
« Reactie #5 Gepost op: december 21, 2022, 05:07:14 pm »

Kan ik ook licht en positiviteit uitstralen vanaf thuis of kan en werkt het alleen als ik op de plek zelf ben waar ik het naar wil uitstralen?
Alles kan, maar voordat je zo ver bent en weet hoe het moet, je energie is het sterkst om je heen.

Als je het vanuit huis wil, dan is het aan te raden eerst in meditatie te gaan en jezelf op te laden. Anders ben je zo aan het schijnen dat je energie niet doelgericht is maar je eigen buurt pakt. Een beetje hetzelfde effect als de kachel aanzetten op standje 10 in een woning die geen muren heeft, met als doel om mensen 50km verderop te verwarmen. ;)

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

B1986

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 371
    • Bekijk profiel
Re: Veranderingen bij mensen
« Reactie #6 Gepost op: januari 05, 2023, 05:30:47 pm »

Citaat
Wat je kan doen is een lichtbron zijn, en licht en positiviteit uitstralen.

Visualiseer je dat er vanuit veel planeten in het universum allemaal energiestralen naar elkaar toe gaan en zo een netwerk van energie ontstaat. Laat dit netwerk vervolgens naar de aarde toe stromen, en laat deze uitkomen in een grote straal van energie dat naar jouw toekomt. Vanuit hier, kun je nu een grote bol van energie uitstralen naar iedereen om je heen. Geef hier een gevoel aan mee dat jij wenst wat iedereen voelt, bijvoorbeeld liefde, geluk, vrolijkheid etc, en mensen om je heen zullen dit binnenkrijgen. Geef ze vervolgens de tijd om deze nieuwe energie in hun systeem te integreren.

Dit heb ik vandaag voor het eerst in twee huizen geprobeerd. Voel ik daar iets van als ik energie van boven haal en doorstuur? Ik ben er nog onervaren in namelijk en ik weet niet of ik het goed doe. De wil is er zeker om te helpen :)
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Veranderingen bij mensen
« Reactie #7 Gepost op: januari 07, 2023, 01:18:47 pm »

Je gidsen zeggen: Wat je doet is goed, je voelt het nog niet omdat je nog niet zo ver bent, maar heb vertrouwen dat je het goed doet, en dan verfijnt je gevoel vanzelf dat je wel lichtjes het effect kan voelen/waarnemen.

Het is alleen dat jij de waarneming anders verwacht dan dat hij is, en omdat je nog niet weet wat het wel is, moet je dat leren.
Het leren is echter eenvoudig. Doe het vaak, en op gegeven moment valt je op wat er veranderd, en naarmate dat vaker gebeurd, kun je je focussen op wat er steeds veranderd en dan kun je het voelen/waarnemen.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

B1986

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 371
    • Bekijk profiel
Re: Veranderingen bij mensen
« Reactie #8 Gepost op: januari 09, 2023, 05:35:05 pm »

Het belangrijkste voor mij is dat ik nu weet dat ik het zo goed doe  ;)
Gelogd

B1986

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 371
    • Bekijk profiel
Re: Veranderingen bij mensen
« Reactie #9 Gepost op: maart 10, 2023, 06:16:41 pm »

Inmiddels voel ik als ik energie van boven haal dat het in mijn lichaam ploft, valt zeg maar. En ik merk bij een aantal mensen wel verschil, mits ik dit in de meeste gevallen regelmatig blijf doen. Sommige mensen leven ervan op, dat is mooi om te zien en merken 😊. En als er ergens een hond in huis is (op meerdere werkplekken van mij) dan werkt dat vaak extra positief mee omdat ik daar iets bijzonders mee heb. Die voelen mijn energie aan en ik reageer zelf ook op zo'n dier en die warme energie verspreid zich automatisch in huis.

En ik heb sindskort een nieuwe gids bij me, de overleden oom van mij, die me zelfs op het werk soms bijstaat. Voelt fijn die extra hulp en geeft me vertrouwen. En sowieso laat hij regelmatig gevoelsmatig weten dat hij bij me is!
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Veranderingen bij mensen
« Reactie #10 Gepost op: maart 11, 2023, 10:42:25 pm »

Kijk, mooie verandering. :)

Ja, het is een groei proces dat als maar door gaat.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

B1986

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 371
    • Bekijk profiel
Re: Veranderingen bij mensen
« Reactie #11 Gepost op: juli 09, 2023, 10:29:18 am »

Helaas heb ik de laatste tijd de energie niet meer om een lichtbron te zijn, het kost me veel moeite om mijn energie hoog te houden. Ben erg vermoeid (en het warme weer doet me ook geen goed). Mijn werk gaat gewoon door, pas het wel aan het weer aan (als iemand er geen begrip voor heeft dat ik wat langzamer werk, dan zeg ik er wat van).
Ik heb het gevoel dat er veel mensen niet meer bij hun gevoel zitten, maar in hun hoofd. Ik voelde mensen veel beter aan dan nu. Deze verandering heeft ook invloed op mij, maar ik doe mijn best om bij mezelf te komen en scherm mezelf af (pull in en als ik ga werken ook protection aura spray). Rust nemen en mezelf terugtrekken om bij mezelf, mijn gevoel, te komen. En alle hondjes die ik ken en regelmatig zie, daar leef ik op zo'n moment helemaal van op  :).

Zie ik het goed dat ik beïnvloed word doordat de wereld verandert is, de mensen veranderd zijn? Ik weet dat velen ook energieën in zich hebben die niet van hunzelf zijn waardoor er soms een ander karakter tevoorschijn komt.
Maar ik heb het gewoon zwaar op het moment. Er is momenteel ook nog een verwerkingsproces aan de gang om alles van de relatie met mijn ex af te kunnen sluiten. Eindelijk  :) en daar ben ik blij mee dat die pijn eruit komt, alleen is de timing niet zo goed. Maar ik vertrouw erop dat ik door alles heen kom.
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Veranderingen bij mensen
« Reactie #12 Gepost op: juli 09, 2023, 02:00:48 pm »

Het universum laat negatieve dingen vaak tegelijk komen, maar doet het wel altijd tot een limiet dat je nog steeds aan kunt.
Ja, het is vervelend dat alles nu tegelijk komt, maar besef je heel goed dat jij jouw leven als nr. 1  lijdt. Jij weet hoe jij je voelt en jij moet daarom ook de verantwoordelijkheid nemen om een stapje terug te doen als je dat nodig hebt.

Het lichaam heeft dan ook een eigen systeem die dit ook doet, als backup zeg maar. Dit is namelijk: als jij het niet doet, dan wordt je lichaam ziek en forceert het de rust die het nodig heeft.

Omdat je nu gevoeliger bent en de signalen veel eerder ziet kun je ook veel eerder de rust pakken die je nodig hebt. Dit betekend in wezen dat je vaker een stapje terug doet, maar als je dan een keer ziek wordt, wordt je veel minder ziek dan vroeger. Vroeger was het een week, nu een paar dagen, tenzij je uiteraard dat gevoel genegeerd hebt en het toch hebt laten gebeuren.

Je hebt de middelen nu in je om in deze hectische wereld te kunnen leven, en je mag nu leren om erop te vertrouwen zodat je zelf beter kan afstemmen wanneer je wat extra rust mag nemen.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

B1986

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 371
    • Bekijk profiel
Re: Veranderingen bij mensen
« Reactie #13 Gepost op: juli 24, 2023, 08:59:16 pm »

Weet niet goed waar ik het neer moet zetten, hoop dat het in dit topic past. Ben al een tijdje aan het proberen om contacten, vriendschappen te krijgen. In ieder geval mensen op te zoeken. Maar tot nu toe is dat niet gelukt. Ik zou graag iemand tegen willen komen om zo nu en dan samen op pad te gaan, iemand met ongeveer dezelfde energie als mij (en ongeveer van mijn leeftijd). En die er ook tijd voor heeft, bijvoorbeeld niet iemand die druk is met zijn of haar gezin. Het lijkt zowat onmogelijk en ik sta er wel (steeds meer) voor open. Dit speelt al langer, deze wens is er al langer. Waarom lukt het me niet, moet ik het anders aanpakken of is het nu de tijd gewoon (nog steeds) niet?  :)
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Veranderingen bij mensen
« Reactie #14 Gepost op: juli 25, 2023, 08:33:57 am »

Je hebt de wens het universum ingestuurd, en hoewel je het nu enigszins oppervlakkig houdt, heb je wel al een hele invulling gegeven aan wat je zoekt.

Dit is niet erg. Het universum weet dit, maar hoe beperkter je vraag, hoe meer potentiele mensen afvallen. Dit zorgt ervoor, dat als de juiste persoon op je pad gezet wordt, deze beter aansluit bij je wensen, maar dit zorgt er ook voor dat het langer duurt. Het universum wil namelijk dat jij gelukkig wordt.

Als het universum een selecte groep mensen gevonden heeft, dan moeten deze mensen ook bereid zijn om dat contact te willen.

Er is sowieso een match voor je, maar er zijn meer factoren die nodig zijn om de match te doen slagen. De andere persoon moet het ook op het juiste moment willen, en je vraag naar hoe of wie het moet zijn, moet niet continu veranderen, want als jij steeds veranderd wat je wil, dan zal het universum je steeds aan andere mensen koppelen. Dat zelfde geldt ook voor de ander uiteraard.

En als er dan een match is, dan duurt het altijd nog even voordat de gelegenheid gecreëerd is dat je elkaar ontmoet. En als je dat dan doet, dan is nog de vraag of het voor beiden wel oke is.

Dat is een heel proces.

Weet dat het uiteindelijk goed komt. Als je sneller een maatje wil vinden, neem dan genoegen met minder.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!
Pagina's: [1] 2   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.079 seconden met 23 queries.