Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Warm gevoel bovenrug  (gelezen 1760 keer)

Gino

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 37
    • Bekijk profiel
Warm gevoel bovenrug
« Gepost op: september 25, 2021, 09:45:31 pm »

Hallo allemaal,

Sinds een ruim jaar voel ik heel vaak een warme gloed over mijn rug, dit gevoel treedt het vaakst op als ik in bed ligt te relaxen, al voel ik het soms ook overdag. Meestal voel ik die warme gloed in mijn midden en bovenrug, soms ook over mijn hele rug. Ik heb hier enkele vragen over:

-Wie of wat veroorzaakt dit gevoel?
-Waarom voel ik dit enkel in mijn rug en heb ik dit nooit ergens anders in mijn lichaam gevoeld? Heeft dit iets te maken met mijn aura's?
-Wat wilt dit gevoel/deze energie mij vertellen?

Bedankt,
Gino
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Warm gevoel bovenrug
« Reactie #1 Gepost op: september 25, 2021, 10:13:27 pm »

Hoi Gino,

Dit betekend dat je energie goed stroomt. Dit kan kundalini energie zijn dat stroomt.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Gino

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 37
    • Bekijk profiel
Re: Warm gevoel bovenrug
« Reactie #2 Gepost op: september 26, 2021, 11:44:47 am »

Hoi LPChip,

Ik heb gisterenavond veel opgezocht over wat Kundalini precies is. Ik lees dat dit heel heftig kan zijn en veel personen dit proberen 'los te maken' zodat ze dit kunnen ervaren. Al staat er ook bij dat dit heel gevaarlijk kan zijn. Bij mij is dit spontaan gebeurd (moest het kundalini zijn). Ik herken enkele symptomen bij mij. Kan jij misschien aanvoelen of het daadwerkelijk kundalini bij mij is? Dan weet ik in ieder geval welke stappen ik kan ondernemen.

Bedankt,
Gino
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Warm gevoel bovenrug
« Reactie #3 Gepost op: september 26, 2021, 01:15:42 pm »

Je gidsen vragen om zelf op onderzoek te gaan en zelf tot een conclusie te komen.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Gedachtengrover

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 10
    • Bekijk profiel
Re: Warm gevoel bovenrug
« Reactie #4 Gepost op: november 14, 2022, 09:28:14 pm »

Ik voel dit in mijn nek en hersenschors dit gevoel als ik bijvoorbeeld met demonstraties meeloop of in discotheken sta. Ik ervaar het als prettig en ben er niet bang voor, heb het gevoel dat de engelen dan even zoveel interesse hebben in de mensen om mij heen en dat ik het daarom voel, of dat heel mensen om mij heen mij shanti/namaste geven op dat moment.

Ik geef aan engelen, maar dat is net wat ik nog niet wil erkennen aan hoe ik dingen benoem en mijn gebrekkige kennis van numerologie. Als ik bij mijzelf blijf noem ik het superzielen.
« Laatst bewerkt op: november 14, 2022, 09:30:58 pm door Gedachtengrover »
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Warm gevoel bovenrug
« Reactie #5 Gepost op: november 19, 2022, 02:15:33 pm »

Hoi Gedachtengrover,

Je gidsen communiceren met me. Ze geven aan dat het anders is. Jij hebt de behoefte om energetisch met andere mensen verbinding te zoeken, en dat doe je via de 5e chakra aan de achterkant van je nek. Hiermee maak je verbinding met het energieveld waar anderen ook op zitten en omdat jij dit actief doet, voel je dit veel duidelijker.

Grote groepen en gezelligheid triggert jou om dit meer te doen. Andere mensen ervaren dat overigens niet, maar jij bent gevoeliger, daarom ervaar jij het wel.

Je hogere zelf is je eigen ziel, je aardse zelf is je geest, zeggen je gidsen.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.135 seconden met 23 queries.