Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Zaterdag 24 September - Tijdelijke poolshift  (gelezen 978 keer)

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Zaterdag 24 September - Tijdelijke poolshift
« Gepost op: september 20, 2022, 09:57:49 am »

Vanuit channelings is het nieuws gekomen dat er aanstaande zaterdag zeer waarschijnlijk een tijdelijke poolshift zal plaatsvinden wat verandering teweeg zal brengen. Dit kan men ervaren als een Kundalini ervaring.

Dit betekend dat je je onrustig kan voelen, of een grote hoeveelheid energie door je lichaam voelt stromen.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

B1986

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 368
    • Bekijk profiel
Re: Zaterdag 24 September - Tijdelijke poolshift
« Reactie #1 Gepost op: september 20, 2022, 12:37:42 pm »

Kun je hier iets meer over vertellen? Ik vind het een beetje vaag nu. Maar ik heb de laatste dagen wel veel last van alle (onzichtbare) energieën om me heen.
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Zaterdag 24 September - Tijdelijke poolshift
« Reactie #2 Gepost op: september 20, 2022, 03:11:39 pm »

Goeie vraag, en geen idee of ik dat makkelijk, kort, en begrijpbaar kan neerzetten.

Maar ik ga het proberen voor je. :)

Een poolshift gebeurd vaker op aarde. De vorige poolshift is een 2000 jaar geleden gebeurd toen er een invasie in de binnenaarde plaats vond.

Op dit moment is er een galactische oorlog bezig die wil voorkomen dat de Aarde de ascentie doet. (We zijn nog steeds aan het winnen).

Deze negatieve buitenaardsen hebben een evenement gepland staan van 21 tot 29 september om te proberen een stukje af te pakken van onze ascentie. Volgens de huidige tijdlijnen zal in dit conflict op 24 september iets gebeuren waardoor er tijdelijk een poolshift plaatsvindt. Het resultaat is dat je ineens op een andere manier energie voelt dan anders en dit kan blokkades die je eerst had doorbreken.

Er is overigens volgens deze tijdlijnen een vaste poolshift gepland voor 2023. Dat betekend dat de energie dan anders stroomt en blijft stromen. Maar nu zaterdag is het tijdelijk. Dus hij veranderd, en veranderd later weer terug.

Wanneer en hoe lang weet ik echter niet.

Het enige wat ik weet is dat ik morgen weer eens een schild ga plaatsen, maar ik verwacht niet dat ik een poolshift kan voorkomen.

Liefs,
LPChip

PS. Ik heb overigens ook last van negatieve energie om mij heen. Lijkt een beetje op een aankondiging.
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

B1986

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 368
    • Bekijk profiel
Re: Zaterdag 24 September - Tijdelijke poolshift
« Reactie #3 Gepost op: september 26, 2022, 02:38:21 pm »

Heb jij iets van de poolshift gevoeld? Ik had andere dingen aan mijn hoofd en niet de energie en behoefte om me er mee bezig te houden of ik een verandering in energie zou voelen ;).
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Zaterdag 24 September - Tijdelijke poolshift
« Reactie #4 Gepost op: september 26, 2022, 04:48:06 pm »

Rond 22:55 voelde ik iets en voelde de energie anders. Om 23:10 was het weer weg. Het was niet heel duidelijk waarneembaar overigens.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

B1986

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 368
    • Bekijk profiel
Re: Zaterdag 24 September - Tijdelijke poolshift
« Reactie #5 Gepost op: september 26, 2022, 10:52:56 pm »

Toen lag ik denk ik (net) te slapen. Maar dat moment, ook al duurde het niet zo lang, zal vast iets goeds hebben gedaan  :)
Gelogd
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.169 seconden met 22 queries.