Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Ik stel me graag voor en als het oké is stel ik meteen een vraag.  (gelezen 1091 keer)

Channes

  • Nieuw lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 1
    • Bekijk profiel
Ik stel me graag voor en als het oké is stel ik meteen een vraag.
« Gepost op: augustus 31, 2022, 09:08:38 pm »

Goedenavond,

Mijn naam is Chantal, 42 jaar….

Ik ben hier beland omdat ik niet goed weet waar ik heen moet gaan met mijn vraag, mijn gevoel…..
Vroeger, toen ik jong was, ik denk tot m’n 15e ongeveer voelde ik dingen die ik nu eigenlijk nooit meer voel. Tot eergisteravond in bed.
Een beetje meer uitleg is misschien wel handig.
Ik kon vroeger heerlijk uit mijn lijf treden en boven mezelf zweven. Dit was voor mij nooit eng maar ik kon zo heel diep ontspannen. Tijdens de zwangerschap van mijn kinderen gebeurde het ook af en toe.

Maar vroeger was ik ook vaak bang, met name bang voor de dood. Ik kon mezelf dan zo verliezen in dat gevoel van bang zijn dat het niet meer voelde alsof het gevoel van mezelf was. Het gevoel is niet te omschrijven. Ik kan geen woorden bedenken om dit gevoel uit te leggen. Ik voel het, ik ben er bij, alles in mij voelt het en ik lijk geen onderdeel meer te zijn van de wereld. Het voelt niet als dromen maar echt. Maar ook weer echt geen “normaal” gevoel van angst….
Het is gewoon niet uit te leggen.
En daar ligt dan ook mijn vraag, omdat het geen “normaal” gevoel is denk ik dat ik misschien een beetje gek lijkt te worden. Dus ben ik gek? Of is dit gevoel op een andere manier uit te leggen?
Ik weet niet zo goed waar ik deze vraag neer moet leggen. Ik heb namelijk wel het gevoel dat ik er iets mee moet doen.
Gister durfde ik ook niet te slapen, bang voor het gevoel. Ik heb m’n oortjes ingedaan en heb naar een meditatie filmpje liggen luisteren. En vanavond ben ik ook weer bang om het gevoel te krijgen, ik durf niet te gaan slapen.
Het gevoel ontstond na veel denken. Ik ben een denkertje. Kan me soms ineens druk maken over de essentie van het bestaan bijvoorbeeld.

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om mijn vraag te lezen.

Groetjes Chantal
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Ik stel me graag voor en als het oké is stel ik meteen een vraag.
« Reactie #1 Gepost op: augustus 31, 2022, 09:54:54 pm »

Hoi Chantal, welkom op Armina.

Je schrijft dat je dit gevoel vroeger had en daarna niet meer en dat het sinds eergisteren weg is geweest en nu weer terug. Klopt dat?

Het eerste waar ik aan denk is dat je niet geaard bent. Hierdoor ga je hoog in je lichaam zitten en dat is ook hoe je kan uittreden, want je komt los van je lichaam.

Ik kan op dit moment weinig met je gevoel omdat deze afgeschermd blijft voor de buitenwereld, en ik hem daardoor niet kan voelen bij je. Je gidsen geven deze ook niet door, wellicht uit bescherming of wellicht omdat je nog gereserveerd bent bij het plaatsen hier op het forum en je eerst akkoord mag geven voordat je gidsen dit doorgeven.

Dat zeggende te hebben, er is zoveel meer dat wij niet kunnen zien en de wetenschap niet kent dat jij zeker niet gek bent. En als ik het gevoel kan voelen danwel jij beter kan omschrijven wat je voelt, dan kan ik misschien ook kijken waar het vandaan komt, of wat het is.

Voor nu geven jouw gidsen aan dat dit genoeg informatie voor je is.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.216 seconden met 22 queries.