Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Zus van mijn vriend  (gelezen 671 keer)

B1986

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 368
    • Bekijk profiel
Zus van mijn vriend
« Gepost op: augustus 25, 2022, 10:23:24 pm »

Gisteren waren mijn vriend en ik bij zijn zus (N.) en haar man. N. heb ik een tijd geleden gebeld toen het met mijn vriend best slecht ging door prive omstandigheden (ik zat er zelf toen ook een beetje doorheen). Na dit gesprek heb ik nog wel even Whatsapp contact gehad met haar, toen verteld dat het weer beter gaat met ons en gisteren (eindelijk) weer eens fysiek gezien. Het was gezellig, lol gehad, hing een fijne sfeer.
Ik mag N. graag, volgens mij merkt ze dit wel. Toen we naar huis gingen stonden we dicht bij elkaar, in gedachten en via energie richting haar gaf ik haar een knuffel. Daar bleef het bij. Ze bleef op afstand staan en ik stapte in mijn auto (ik reed) en op dat moment gaf ze een kus op haar hand en blies die naar mij. Mijn vriend keek (zover ik weet) op dat moment niet naar haar en heeft dit niet gezien.

Was dit een teken / boodschap van haar en welke? Heeft ze gevoeld dat ik haar zeg maar een knuffel door de lucht gaf?

Ik heb het er trouwens niet met mijn vriend over gehad, maar ik dacht zelf van je kunt hun ook wel eens bij jou thuis uitnodigen. Wat gebeurde er? Hij nodigde hun bij hem thuis uit  :) ;). Het overviel hun een beetje, maar ze waren enthousiast (vooral zijn zus)!
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Zus van mijn vriend
« Reactie #1 Gepost op: augustus 26, 2022, 09:52:53 pm »

Je hoeft niet achter alles een boodschap of betekenis te zoeken. Mensen kunnen zich ook gewoon uiten omdat ze dat op dat moment willen.

Geniet gewoon van het moment en interpreteer het zoals het bedoeld is. Ze stuurde je een liefdevolle kus omdat ze dat wilde doen.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

B1986

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 368
    • Bekijk profiel
Re: Zus van mijn vriend
« Reactie #2 Gepost op: augustus 27, 2022, 11:59:10 am »

Daar heb je helemaal gelijk in, dat doe ik zelf ook eigenlijk  :D. Dan voelde het in ieder geval goed (voor beiden) die avond en heeft ook zij het naar haar zin gehad  :)
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Zus van mijn vriend
« Reactie #3 Gepost op: augustus 27, 2022, 01:20:06 pm »

Yes. :)

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.117 seconden met 22 queries.