Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Droom over oude bekende  (gelezen 790 keer)

B1986

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 368
    • Bekijk profiel
Droom over oude bekende
« Gepost op: augustus 16, 2022, 12:43:04 pm »

Eergisteren heb ik een droom gehad dat een oude bekende bij mij in mijn huis op bezoek kwam. Het voelde vertrouwd.
Het was een vriendin van mijn moeder, maar ik kon ook goed met haar opschieten. Mijn moeder heeft ervoor gezorgd dat het contact is verwaterd, maar ik heb haar sindsdien nog wel een paar keer gezien en een keer gesproken.
Ik heb het hier gisteren met mijn vriend over gehad, hij is positief. Hij zei ga eens langs bij haar. Ik denk zelf dat ik haar binnenkort een keer ergens tegenkom. Dat zou ik ook willen, daar is geen twijfel over.

Heeft een droom zoals deze een bepaalde boodschap, dat er (op welke manier dan ook) opnieuw contact gaat komen of een hele andere boodschap of betekenis en zo ja welke?
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Droom over oude bekende
« Reactie #1 Gepost op: augustus 16, 2022, 01:23:47 pm »

Er kunnen meerdere oorzaken zijn voor dit soort dromen.

In dit geval is het een droom waarbij je onderbewustzijn deze boodschap aan je wilde brengen en dit gevoel te kunnen verwerken.

Maar ik zou zeker contact zoeken als je dat ook zelf wil, want dat kan sowieso geen kwaad.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.392 seconden met 22 queries.