Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: 1 [2]   Omlaag

Auteur Topic: Karakter vriend  (gelezen 1688 keer)

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Karakter vriend
« Reactie #15 Gepost op: september 07, 2022, 09:39:10 pm »

Houd er ook rekening mee dat we druk bezig zijn met de ascentie, en er buitenaardsen zijn die dat absoluut niet fijn vinden. (De orions hebben een pact met onze elite waarin ze ons in slaven willen veranderen waarbij we als het ware opgesloten zitten in onze maatschappij als zombies. Meta (van facebook) is bijvoorbeeld bezig met een VR bril en omgeving met als doel om mensen daaraan verslaafd te maken zodat men alleen nog in die virituele wereld leeft.

Ik strijd hard tegen deze groep, maar voor mij is het ook lastig. Ik ben ze wel nog steeds meerdere stappen voor samen met anderen die ook deze strijd voeren. Dus we zijn nog steeds goed op weg voor de ascentie. Covid-19 was trouwens ook een poging om deze slavernij op te zetten. Maar die is ook mislukt.

Wat ze namelijk doen is negatieve energie naar de aarde sturen in een poging om ons te stoppen van ontwikkelen. Ik plaats daarom regelmatig energieschilden om de aarde en ook andere planeten die mijn bescherming mogen ontvangen.

De afgelopen tijd heb ik ook gemerkt dat veel dingen tegen zit en dan blijkt dat ik weer een schild mag leggen, en daarna gaat het vaak weer beter.
Dus wellicht dat jullie daar last van hebben. Maar het kan ook een combi zijn, dus laat vooral de afspraak doorgaan. :)

Liefs,
LPChip
« Laatst bewerkt op: september 07, 2022, 09:41:36 pm door LPChip »
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

B1986

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 368
    • Bekijk profiel
Re: Karakter vriend
« Reactie #16 Gepost op: september 07, 2022, 10:31:03 pm »

De mevrouw die ons gaat helpen is een bekende van mensen die ik goed ken. Ze heeft hen ook geholpen. Ze is al met pensioen en heeft zo'n 20 jaar ervaring. Ik heb een paar dagen geleden een ingeving gekregen en meteen actie ondernomen. Zonder twijfel. Ik heb er een heel goed gevoel over  :).
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Karakter vriend
« Reactie #17 Gepost op: september 08, 2022, 12:00:09 pm »

Dan gaat het helemaal goed komen. :)

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!
Pagina's: 1 [2]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.107 seconden met 23 queries.