Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Vragen reïncarnatie : huidige leven en vorige levens  (gelezen 661 keer)

Ninkenike

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 84
  • ik weet nu wat ik niet meer wist
    • Bekijk profiel
Vragen reïncarnatie : huidige leven en vorige levens
« Gepost op: juni 26, 2022, 11:01:57 am »

Mijn huidige leven is bijzonder: ik herinner mij 4 vorige levens en ook een keer de tijd tussen 2 levens.
Ook heb ik herinneringen aan mijn tijd in de baarmoeder.
Ik geloof dat ik nu leef om zaken die uit vorige levens zijn overgebleven op te lossen. Weet en begrijp steeds meer. Heb nu een aantal vragen die ik aan jullie wil stellen om verder uit te werken:
1: hoe kan het dat we in dit leven fysieke klachten krijgen van iets uit een vorig leven?
2: ik ben nu bezig met een blokkade in mijn keel:hier zitten meerdere lagen in. Angst probeert met te laten geloven dat dit het einde is in dit leven, terwijl ik het voel als een belangrijke doorbraak als het is opgelost. Klopt wat ik voel ?
3: waarom kunnen we zaken uit andere levens niet oplossen in de tijd tussen levens in? Moet het perse fysiek?
4: de vorige blokkade die ik heb opgelost was uit een leven lang terug. Toen het bovenkwam was het heftig en tegelijk ook niet. Wat ik ooit heb beleefd en gedaan, het voelt echt als vroeger en verleden en raakt me nu niet meer. Toch heb ik er fysieke klachten van nu. Hoe werkt dat? Waarom moet je iets, wat nu niet meer erg is en voelt, toch nog fysiek doormaken, voordat het helemaal weg is.

Ik hoop dat mijn vragen duidelijk zijn.
Ben benieuwd wat jullie mij kunnen verduidelijken 🥰
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Vragen reïncarnatie : huidige leven en vorige levens
« Reactie #1 Gepost op: juni 26, 2022, 08:53:13 pm »

1: hoe kan het dat we in dit leven fysieke klachten krijgen van iets uit een vorig leven?
We leven in een realiteit die we zelf maken vanuit onze hogere zelf. De aarde is een leerschool waar we komen om te leren. Omdat de enige manier van leren werkt als je niet al alle informatie hebt, worden we geboren zonder geheugen van vorige levens. Alles wat we leren is nieuw tijdens de geboorte, met aangeboren reflecties vanuit ons DNA etc.

Om ervoor te zorgen dat we wel onze karma kunnen uitwerken worden trauma's gevormd vanuit ons hogere bewustzijn. Deze worden van daaruit gemanifesteerd in onze realiteit zodat we deze leerstof kunnen uitwerken en ervan kunnen leren om uiteindelijk met de test te slagen of te falen, en dan optioneel voor de herkansing te gaan.

2: ik ben nu bezig met een blokkade in mijn keel:hier zitten meerdere lagen in. Angst probeert met te laten geloven dat dit het einde is in dit leven, terwijl ik het voel als een belangrijke doorbraak als het is opgelost. Klopt wat ik voel ?
Trauma's zorgen er altijd voor dat je dit voelt omdat het een afweermechanisme is om jou te stoppen daarheen te gaan en het trauma opnieuw te beleven totdat je genoeg informatie hebt en het trauma onder ogen wil zien. De angst gaat echter niet weg totdat je het trauma echt oplost.

3: waarom kunnen we zaken uit andere levens niet oplossen in de tijd tussen levens in? Moet het perse fysiek?
Ja. In de 3D aarde hebben we emoties enzo, en dit is onze leerschool. Tussen levens in werkt de wereld zo dusdanig anders dat je daar de lessen niet kan leren.

4: de vorige blokkade die ik heb opgelost was uit een leven lang terug. Toen het bovenkwam was het heftig en tegelijk ook niet. Wat ik ooit heb beleefd en gedaan, het voelt echt als vroeger en verleden en raakt me nu niet meer. Toch heb ik er fysieke klachten van nu. Hoe werkt dat? Waarom moet je iets, wat nu niet meer erg is en voelt, toch nog fysiek doormaken, voordat het helemaal weg is.
Meestal moet je er doorheen omdat het trauma als het ware aan je blijft kleven totdat je het oplost. Hoe meer je een trauma negeert, hoe meer het met je doet, en deze "schade" kan blijven tijdens dit leven ook al heb je het trauma opgelost. Dit is echter niet erg, het zal je alleen in dit leven lastig vallen.

Ik hoop dat mijn vragen duidelijk zijn.
Ben benieuwd wat jullie mij kunnen verduidelijken

Hoop dat dit geholpen heeft.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Ninkenike

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 84
  • ik weet nu wat ik niet meer wist
    • Bekijk profiel
Re: Vragen reïncarnatie : huidige leven en vorige levens
« Reactie #2 Gepost op: juni 26, 2022, 09:07:54 pm »

Dank je wel LP, is duidelijk en kan ik zeker wat mee.
Ik loop voor niets meer weg, dus zie het binnenkort wel onder ogen verwacht ik…
Gelogd
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.121 seconden met 22 queries.