Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Samenwonen  (gelezen 1134 keer)

B1986

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 368
    • Bekijk profiel
Samenwonen
« Gepost op: juni 11, 2022, 10:08:59 pm »

Mijn vriend is inmiddels verhuisd, moet nog het een en ander gebeuren en gedaan worden daar, maar alles op zijn tijd. Ter overbrugging omdat hij zijn vorige woning uit moest en nog niet in het nieuwe kon, heeft hij een week bij mij gewoond. Ik was echt heel erg moe aan het einde van de week, want ik slaap niet goed met hem naast me in bed (en omdat we ook nogal knuffelig zijn en hierdoor te weinig slapen  :P). Ondanks dat ik 'door heb moeten bijten' gaat het slapen inmiddels wel een stuk beter. En dat binnen een week!
Maar het probleem is dat wij nu verder van elkaar af wonen, het is wel te doen, maar de kortste en goedkoopste (minste kilometers) weg is bijna drie kwartier rijden. Ik weet dat dit voor beiden niet echt een probleem is, maar het zou veel makkelijker, fijner (en ook goedkoper) zijn als we samen zouden wonen. En dat zouden we allebei ook willen, maar we hebben het er hier uitgebreid over gehad en we komen er op het moment niet uit.
Ik heb hier veel last / onrust van, het houd me erg bezig dat ik geen keuze kan maken, geen beslissing kan nemen. Ik heb nu namelijk zekerheid, een huurwoning en dus ten alle tijden de zekerheid dat ik een dak boven mijn hoofd heb en de komende jaren (zeker nu met woningtekort) geen recht heb op een huurwoning als ik mijn huur op zou zeggen.

Als zijn huis af, ingericht is en ik een beetje gewend ben aan zijn nieuwe woning en de nieuwe omgeving, kan ik dan met mijn gevoel / intuïtie er samen met hem uitkomen? Is het dan mogelijk om gevoelsmatig een goede beslissing te nemen? Want ik kan namelijk niet (ver) in de toekomst kijken  ;) Wat ik wel weet is dat ik zielsveel van hem houd (en hij van mij) :)
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Samenwonen
« Reactie #1 Gepost op: juni 11, 2022, 11:04:02 pm »

Er is op dit moment te veel twijfel bij je waardoor je gidsen geen antwoord willen/kunnen geven op je vragen. Je zit in een groeiproces en daaruit kunnen veel verschillende antwoorden komen. Ze zijn echter allemaal goed.

Nu is gewoon niet het moment om de antwoorden te krijgen en vooral te leren omgaan met de situaties zoals deze komt.

Zoals je gidsen dit mooi zeggen, dit is het rijpingsproces.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

B1986

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 368
    • Bekijk profiel
Re: Samenwonen
« Reactie #2 Gepost op: juni 14, 2022, 07:11:44 pm »

Mijn vriend zit zelf ook (al langere tijd) in een groeiproces, we zijn samen aan het groeien  :).

Door de aankoop van zijn nieuwe huis, komt hij er achter wie er voor hem klaar staan en helpen. Die mensen zijn op een hand te tellen en zijn familie laat hem vallen. Niemand die aanbied om te helpen, terwijl hij best goed contact heeft met zijn broers en een van zijn zussen. Dit is even een mindere periode waar hij doorheen moet, maar dat gaat hem lukken. We zijn echt maatjes, de band die we hebben is enorm sterk. Het is zo'n mooi mens  ;D
Gelogd

B1986

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 368
    • Bekijk profiel
Re: Samenwonen
« Reactie #3 Gepost op: september 24, 2022, 02:16:12 pm »

Ik wist niet precies in welk topic ik dit wilde zetten. Mijn vriend en ik zijn uit elkaar, ik ben gisteren naar hem toegegaan en heb afscheid genomen.
Er is de laatste tijd zoveel negatiefs gebeurd tussen ons en heb hulp gehad van een heel goed medium. Ik heb hem veel geholpen de afgelopen tijd en dus ook hulp aangeboden voor zijn ziekte. Hij heeft deze hulp afgewezen, ondanks dat zijn ziekte verslechterd is en daar ben ik inmiddels ook meer over te weten gekomen (van iemand met een gave). Hij is veel zieker dan hij liet zien en beweegt door middel van een DBS (deep brain stimulation). Als een robot. Blijkbaar als hij die niet zou hebben zou hij in een rolstoel zitten. En nu merkte ik gisteren dat hij inmiddels helemaal geen enkel gevoel meer in zich heeft. Zijn ogen waren alweer veranderd, er is een entiteit (overleden ronddwalende ziel) uit hem verwijderd, maar meteen is er weer een nieuwe in gekomen. Dat heb ik gevoeld, de laatste keer toen hij bij mij was in bed, want die entiteit wilde proberen om mij over te nemen, in mijn lichaam te gaan. Is niet gelukt. Mijn aura is inmiddels weer dicht, hersteld en ik ben weer mezelf geworden door een healing, zowel ik als mijn ogen zijn veel sterker geworden. Maar mijn ex had voor de achteruitgang van zijn ziekte altijd rustige, vredige ogen die liefdevol keken. Hij was ook lief  :). De laatste tijd (ongeveer toen de verhuizing begon) zit hij vol met angst, onrust, frustratie, boosheid en hele erge vermoeidheid. Dat had ik ook van hem overgenomen.

Het is bijna niet te verklaren wat hier zich allemaal heeft afgespeeld, ik denk vaak: hoe is dit mogelijk? Hoe kan zoiets gebeuren?
Ik weet inmiddels dat mensen met parkinson heel veel gaten in hun aura hebben, ook door hun lage energie. Dat vind ik ook best wel erg eigenlijk, want die ziekte is vreselijk. Ze kunnen ook erg van karakter veranderen door de ziekte. Maar ik ga er serieus aan onderdoor als ik met iemand moet leven die zoveel negatieve energieën aantrekt. Ik zou dan dagelijks een of meerdere entiteiten moeten verwijderen en de persoon wat energie moeten sturen zodat hij zich goed voelt. Ik help mensen graag (zeker als ze er voor open staan), maar als de deur dicht wordt gegooid door de persoon en het sowieso niet haalbaar wordt dan houd het voor mij ook op.

Heeft hij, toen we elkaar tegen zijn gekomen en we heel erg verliefd waren op elkaar, echt van mij gehouden? Was zijn ziekte toen nog niet zo ver gevorderd dat hij toen nog zichzelf was, heb ik zijn ware karakter gezien?
Ik wil het zo graag weten!!! Alvast heel erg bedankt LPChip  :)
« Laatst bewerkt op: september 24, 2022, 09:28:22 pm door B1986 »
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Samenwonen
« Reactie #4 Gepost op: september 25, 2022, 02:31:38 pm »

Ja, in het begin had hij nog genoeg energie, en jouw komst in zijn leven gaf hem nog meer energie waardoor hij zichzelf kon zijn en door de ziekte heen kon, maar dat kan hij nu inderdaad niet meer.

Hij is er nog wel, diep van binnen, maar heeft niet meer de kracht om door te breken.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

B1986

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 368
    • Bekijk profiel
Re: Samenwonen
« Reactie #5 Gepost op: september 27, 2022, 02:09:58 pm »

Dus eigenlijk komt zijn karakterverandering doordat zijn ziekte heel erg is verslechterd en hem in zijn macht heeft gekregen? Zijn gedrag, karakter (heeft plaats gemaakt voor ego in plaats van gevoel) weerspiegelen hoe hij zich werkelijk voelt. Ik vind het, ondanks wat er allemaal gebeurd is, wel zielig voor hem.
« Laatst bewerkt op: september 27, 2022, 02:13:11 pm door B1986 »
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Samenwonen
« Reactie #6 Gepost op: september 27, 2022, 02:17:18 pm »

Er is een karmische reden voor deze ziekte, maar meer als dat mag ik niet weten.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

B1986

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 368
    • Bekijk profiel
Re: Samenwonen
« Reactie #7 Gepost op: september 27, 2022, 03:00:07 pm »

Dat geeft niet, want hoe dan ook, ik ben tot het inzicht gekomen dat deze persoon niet de juiste partner voor me is.

En daarbij heb ik mezelf veel beter leren kennen, ben ik (positief) veranderd en ben ik gegroeid :). Sterker en gevoeliger geworden en ik kan beter op mijn intuïtie vertrouwen. Ik kan zelfs mensen energie sturen, dat heb ik door mijn ex geleerd, want hij heeft het vaak gevoeld als ik dat deed.
Als ik er aan toe ben en mijn intuïtie en 'gaves' zijn nog verder ontwikkeld wil ik vaker / meer mensen gaan helpen, vind het zonde om hier niks mee te doen  ;) :)
« Laatst bewerkt op: september 27, 2022, 03:09:24 pm door B1986 »
Gelogd
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.069 seconden met 23 queries.