Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Orbs?  (gelezen 688 keer)

Daantje1986

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2
    • Bekijk profiel
Orbs?
« Gepost op: mei 29, 2022, 08:23:44 pm »

Hoihoi, ik ben Daniëlle en nieuw op dit forum. Er is iets wat mij heel erg bezig houdt. Mijn vader is vorig jaar Augustus overleden. Nu sinds een aantal maanden is mijn zoontje 3x snachts bij me komen liggen en vertelde hij dat hij allemaal "lichtbolletjes" ziet. Nu heb ik mij laten vertellen dat het orbs zijn. Afgelopen nacht kwam mijn zoontje weer bij ons en zei hij dat hij ze in onze slaapkamer zag en bij mij op de deken ter hoogte van mijn rug. Hij zegt dat ze allemaal verschillende kleuren hebben. Rood, geel, groen, blauw.. zou dit iets te maken kunnen hebben met mijn vader? Mijn zoontje zegt ook dat ze weg zijn als papa en mama wakker zijn, maar als wij slapen dat ze er dan wel weer zijn. Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Groetjes Daniëlle  :)
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Orbs?
« Reactie #1 Gepost op: mei 29, 2022, 08:30:32 pm »

Hoi Daniëlle,

Allereerst, welkom op Armina.

Je zoontje heeft een mooie gave, en kan energieën uit de 4e densiteit zien. Dit zijn inderdaad orbs.

Je gidsen geven aan dat je vader niet verschijnt via deze orbs, maar dat dit andere entiteiten zijn. Sommige zijn gidsen van je zoontje, anderen zijn gewone entiteiten die door hem aangetrokken worden, nu hij zich ontwikkelt. Zijn gidsen geven aan dat ze hem beschermen en dat het geen slechte entiteiten zijn.

Ik hoop dat dit je verder helpt.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Daantje1986

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2
    • Bekijk profiel
Re: Orbs?
« Reactie #2 Gepost op: mei 29, 2022, 08:49:15 pm »

Bedankt voor je snelle reactie :)
Mijn zoontje is vaak wel onrustig in zijn slaap voordat hij wakker wordt en dan bijnons komt en zegt dat hij de lichtjes ziet. Hij geeft ook aan dat hij ze eng vind en vraagt vaak of wij ze ook zien. Ik vind het lastig om erop te reageren omdat ik niet weet welke antwoorden voor hem het best zijn. Ik zeg wel elke keer tegen hem dat ik het ontzettend knap van hem vind dat hij het zo goed uit kan leggen aan ons. (Ons zoontje is 5) 1x gaf hij aan dat het veel donkere kleuren waren, zwart, donkerblauw etc. Betekent dat iets negatiefs? Of hoeft dat niet zo te zijn?
Liefs, Daniëlle
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Orbs?
« Reactie #3 Gepost op: mei 30, 2022, 12:46:51 pm »

Donkere kleuren betekend dat de orb weinig energie heeft en dus een dolende ziel betreft, maar dit betekend niet direct negativiteit. Je gidsen beschermen hem, maar omdat hij ze ziet, komen ze op hem af omdat ze hulp nodig hebben en hopen dat je zoontje ze kan helpen. Dat zal in de toekomst ook gaan gebeuren als hij een stuk ouder is.

Het probleem is dat hij aanvoelt dat jullie het niet zien/begrijpen waardoor hij het moeilijker vindt. Ik zou bijna aanraden om een medium op te zoeken bij jullie in de buurt die met hem kan praten en z'n verhaal kan uitleggen zodat hij begeleiding kan krijgen danwel antwoorden. Het beste zou iemand zijn die zelf ook de orbs ziet danwel met gene zijde kan communiceren. Die persoon zou dan eventueel bij jullie thuis kunnen komen wat voor jouw zoontje een boel verlichting geeft omdat hij niet meer de enige is die het waarneemt en hij niet langer denkt dat hij gek wordt.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.06 seconden met 22 queries.