Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Bijzondere ervaring op vriend zijn verjaardag  (gelezen 1375 keer)

B1986

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 368
    • Bekijk profiel
Bijzondere ervaring op vriend zijn verjaardag
« Gepost op: februari 28, 2022, 05:01:05 pm »

Begin vorige week was mijn vriend jarig, ik was er die avond en nog twee vrienden waarvan ik er al een kende. Die laatste, die ik al kende en mag ik graag, was er nog niet toen gebeurde wat ik ga vertellen.
Mijn vriend kreeg tussendoor telefoontjes (felicitaties) en ik heb met O. iets meemaakt waar mijn vriend niets van gemerkt heeft (heb ik aan hem gevraagd).
O. en ik zaten rustig te wachten tot mijn vriend uitgebeld was, waren niet in gesprek met elkaar. Op een gegeven moment keek ik naar hem en zijn hoofd hing een beetje naar beneden, hij leek in slaap te zijn gevallen. Ondertussen voelde ik een hele fijne energie in de woonkamer, tussen / rondom O. en mij in. Ik wist niet goed, twijfelde wat ik moest doen, maar ik keek nog eens naar hem en hij sliep nog steeds. Toen heb ik die energie naar hem gestuurd, vooral zijn hersens (daar ligt de oorzaak van zijn ziekte, dezelfde ziekte als mijn vriend heeft), want ik wilde die wat fijne, rustige energie sturen. Geen idee hoe lang dit heeft geduurd, wanneer hij weer wakker / aanwezig was, want dit moment ben ik vergeten of heb ik niet meegemaakt of iets. Ik kan het me niet herinneren.
Later besefte ik dat het wel eens zou kunnen zijn dat hij uitgetreden is, dat kan ik zelf namelijk ook (alleen niet in gezelschap) en als ik dan wakker word dan hangt mijn hoofd meestal ook naar beneden.

Is hij uitgetreden en waarom? Als dit niet het geval is, heb ik dan wel zijn energie gevoeld?
Heel vreemd, maar ik mag hem wel, we hebben hiervoor ook, maar hierna veel persoonlijke dingen gedeeld. Ook met F., die inmiddels (iets later dan de bedoeling was) was gekomen. Dit is een ander persoon dan de doorsnee mensen die ik tegenkom :) ;)
Ik ben niet snel heel open, maar dit voelde gewoon goed en er was ruimte voor.
« Laatst bewerkt op: maart 06, 2022, 05:21:30 pm door B1986 »
Gelogd

B1986

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 368
    • Bekijk profiel
Re: Bijzondere ervaring op vriend zijn verjaardag
« Reactie #1 Gepost op: februari 28, 2022, 05:02:23 pm »

Voor de lezers van dit forum, ik maak de laatste tijd wel vaak aparte, vreemde dingen mee!  ;D :P
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Bijzondere ervaring op vriend zijn verjaardag
« Reactie #2 Gepost op: februari 28, 2022, 09:25:17 pm »

Waarom vraag je het O. niet? ;)

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

B1986

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 368
    • Bekijk profiel
Re: Bijzondere ervaring op vriend zijn verjaardag
« Reactie #3 Gepost op: maart 01, 2022, 06:50:44 pm »

Dat is de makkelijkste manier om erachter te komen. Alleen woont hij aan de andere kant van het land, even langsgaan kan niet en heb zijn telefoonnummer niet. Kan aan mijn vriend zijn telefoonnummer vragen, maar ik weet niet goed, voor hem duidelijk, uit te leggen waarom. Mijn vriend heeft een sterke intuïtie en is gevoelig, maar heeft ook een hele nuchtere kant. Ik wil er niet te lang mee wachten, omdat ik het graag zou willen weten...
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Bijzondere ervaring op vriend zijn verjaardag
« Reactie #4 Gepost op: maart 01, 2022, 06:55:07 pm »

Het veranderd niets aan de situatie of je het nu weet, of de volgende keer dat je O. weer ziet.

Mijn advies, wacht ermee tot je hem weer ziet.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

B1986

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 368
    • Bekijk profiel
Re: Bijzondere ervaring op vriend zijn verjaardag
« Reactie #5 Gepost op: maart 01, 2022, 10:17:16 pm »

Heel erg bedankt voor je advies, ik wacht rustig af  :)
Gelogd
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.04 seconden met 23 queries.