Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Kaartlegging  (gelezen 1050 keer)

Stioofje

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 5
    • Bekijk profiel
Kaartlegging
« Gepost op: mei 25, 2022, 05:37:36 pm »

Hallo,

Ik ben nieuw op het forum en nu wil ik vragen of iemand een kaart of kaarten wil leggen.
Op dit moment ervaar ik op de 1 of andere manier veel onrust omtrent de gezondheid van mijn moeder. Deze gevoelens heb ik eerder bij familieleden gehad en vaak was het voorgevoel juist.

Ook wil ik graag weten of er een verbetering komt in mijn financiële situatie.

Alvast heel veel dank voor de antwoorden
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Kaartlegging
« Reactie #1 Gepost op: mei 26, 2022, 02:47:50 pm »

Hoi Stioofje,

Welkom op Armina.

Je gidsen hebben het antwoord op je vragen en delen deze zelfs met mij, maar vragen me toch om 2 kaarten voor je te leggen. Óf ze vinden het leuk om mee te helpen met een kaartlegging, óf het is een leermomentje voor hun. Oh, ze bevestigen het laatste, maar voegen toe dat het eerste ook wel waar is.

Grappig, dat is nog nooit gebeurd. :D

Voor de eerste vraag heb ik een boodschappen van de engelen kaart getrokken.

Ariëlle
Nieuwe psychische en spirituele ervaringen, veranderen de manier waarop je de wereld en jezelf ziet. Sta je spirituele gaven toe zich te openen, doormiddel van studie, gebed en meditatie.
Niet altijd zag je de dingen en jezelf zoals ze waren. Daardoor leefde je in een wereld die verre van de ware was. Daarmee ging je ook voorbij aan alle mogelijkheden die voor je open lagen.
Je zou zoveel meer kunnen bereiken als je de dingen en jezelf zag zoals ze echt zijn. Dat kun je wel leren. Leer te zien, leer je spirituele gaven te gebruiken door middel van zelfstudie, gebed en meditatie. Je zult zien dat er een geheel nieuwe wereld voor je open gaat met tal van nieuwe mogelijkheden.


Voor de tweede vraag heb ik een i-Ching kaart getrokken.

De kaart die ik trok is deze:

35. De Vooruitgang
Dit hexagram geeft een tijd aan waarin je makkelijk en snel je doel kunt bereiken. Het is uitermate positief. Het duidt tegelijk ook op groei en expansie.
Als je een vraag hebt gesteld betreffende een zaak, dan kun je zonder meer aannemen dat je in een schitterende periode bent terechtgekomen. Ook een studie of een baan hebben nu de wind in de zeilen. Promotie of mooie cijfers op school horen ook tot de mogelijkheden.
Bovendien laat dit hexagram vermoeden dat iemand met een bepaalde positie je op een of andere manier aanmoedigt of een handje toesteekt. Een leraar bijvoorbeeld, die je extra stimuleert, of een werkgever, die je complimenten maakt voor je geleverde prestaties.
In liefdesaangelegenheden zou misschien een ouder iemand kunnen bemiddelen en een afspraakje voor je regelen.
Algemeen genomen kun je zeggen dat dit hexagram erop wijst dat alles naar wens verloopt, en dat je verlangen meer dan waarschijnlijk wordt vervuld.


Ik hoop dat je er wat aan hebt.

Liefs,
LPChip, ook namens je gidsen.
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Stioofje

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 5
    • Bekijk profiel
Re: Kaartlegging
« Reactie #2 Gepost op: mei 27, 2022, 01:56:16 pm »

LPChip, wow wat bijzonder!

Ik kan hier zeker iets mee en ga vanaf nu onderzoeken hoe ik mij meer open kan stellen 't.a.v. de voorgevoelens.

Fijn ook om te lezen dat ik in een schitterende periode ben terecht gekomen.
Wel blijft het voor mij onduidelijk of mijn financiële situatie zal verbeteren. Op dit moment zit dat niet goed en ik heb sterk het gevoel dat dit snel zal verbeteren, maar ook bekruipt mij het gevoel dat niet zo zal zijn en dat ik alles zal kwijtraken. Lijkt alsof ik met mijn gevoel erover in tweestrijd zit.
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Kaartlegging
« Reactie #3 Gepost op: mei 27, 2022, 04:50:21 pm »

Je bent bang dat je weinig geld hebt, en daarom trek je weinig geld aan. Laat de angst los, en het zal vanzelf beter gaan. Kijk niet naar wat je niet hebt, maar naar wat je wel hebt.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Stioofje

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 5
    • Bekijk profiel
Re: Kaartlegging
« Reactie #4 Gepost op: mei 28, 2022, 10:07:30 am »

Dank je LPChip! Ik ga proberen om de situatie vanuit een ander perspectief te bekijken. Dit blijft natuurlijk lastig, want in deze situatie focus ik mij op het tekort ipv te kijken naar wat ik heb en dat gevoel te vergroten.

Nogmaals dank voor de inzichten!
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Kaartlegging
« Reactie #5 Gepost op: mei 28, 2022, 01:21:14 pm »

Wat ik zelf doe, ik reserveer geld via een spaarrekening, welke ik de naam Buffer heb gegeven. Via een regel van mijn bank wordt mijn prive rekening automatisch aangevuld zodat ik de lopende betalingen altijd kan blijven doen, en elke maand spaar ik automatisch een klein bedrag naar mijn buffer zodat deze gevuld blijft en zelfs een beetje oploopt.

Omdat ik deze constructie heb, ben ik het beklemmende gevoel van niet weten of ik de maand doorkom kwijt, en pas als mijn buffer leeg genoeg is, komt dat gevoel terug. Daarmee kan ik het gevoel van tekort van me afzetten.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Stioofje

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 5
    • Bekijk profiel
Re: Kaartlegging
« Reactie #6 Gepost op: mei 31, 2022, 07:24:39 pm »

Dank LPChip voor je oplossing. Helaas zijn de problemen groter en hierdoor lukt het reserveren van het geld helaas niet.

Het lijkt soms alsof het leven bij anderen altijd voor de wind gaat en dat het bij mij altijd een gevecht is. Maar uiteindelijk komt alles goed.
Gelogd

Stioofje

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 5
    • Bekijk profiel
Re: Kaartlegging
« Reactie #7 Gepost op: juni 01, 2022, 12:06:58 pm »

Hi,

Misschien kan iemand een vraag beantwoorden.
Mijn vriendin belde mij gisteren op en zij gaf aan dat ze bij mij heel sterk het gevoel had van nummer 4. Nu is zij niet bezig met spiritualiteit, maar ze vertelde dat ze de hele tijd nummer 4 in haar hoofd kreeg en dit moest zeggen tegen mij.

Heeft iemand een idee wat die nummer 4 gaat inhouden voor mij?
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Kaartlegging
« Reactie #8 Gepost op: juni 01, 2022, 02:54:08 pm »

Numerologie: het getal 4
 
Jouw unieke energie is verbonden met de aarde,  de wil, vastberadenheid, kracht en het de materie. Je bent doorgaans geduldig, gemotiveerd, verantwoordelijk en betrouwbaar. Je kunt goed organiseren, handelen en ingewikkelde processen beheersen. Je wilt ook goed zorgen voor hen die aan je zorg zijn toevertrouwd. Je hebt een praktisch inslag en goed inzicht in situaties.

Uitdaging
Je mag leren om stabiliteit en veiligheid te bereiken door het volgen van een geleidelijk en stapsgewijs ontwikkelingsproces. Soms heb je de neiging stappen over te slaan of juist te blijven steken in een stap. Jij kunt je energie in de wereld aarden en praktisch gebruiken voor haalbare doelstellingen en die stap voor stap gaan vormgeven. Uitdagingen in gezinsverband of fysieke klachten staan vaak centraal in je leven. Het is daarbij belangrijk dat je je gevoelens herkent, accepteert en verwerkt.

Kracht
Door te leren flexibel te zijn meer naar je intuïtie te gaan luisteren kun je elk gewenst doel in je leven bereiken. Als jij je grote, innerlijke kracht gaat richten kan niets je meer tegenhouden om je leven vorm te geven zoals jij dat wilt. Je kunt dan goed mogelijke risico’s inschatten en gaat hoge doeleinden nastreven in plaats van snelle resultaten. Je aangeboren ambitie en praktisch zakelijk inzicht helpen je om jouw hoogste levensdoel te verwezenlijken en een rots in de branding te zijn voor anderen. Door kracht met flexibiliteit, en analyse met intuïtie in evenwicht te brengen kan je veel bereiken. Naast zakelijke beroepen kan je ook goed werken als wetenschapper, arts, verpleger, teamleider, timmerman, dierenverzorger, ecoloog of maatschappelijk werker.

Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.068 seconden met 22 queries.