Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Karma opruimen  (gelezen 666 keer)

Sunflower

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 15
    • Bekijk profiel
Karma opruimen
« Gepost op: mei 16, 2022, 11:03:22 pm »

Hallo,

Ik vraag mij af hoe ik mijn levensles en karma
Kan aanpakken en opruimen.
En verder gaan met mijn leven
En hoe ik een lichtwerker kan worden en mensen kan helpen
Met mijn energieën

Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Karma opruimen
« Reactie #1 Gepost op: mei 17, 2022, 01:45:09 pm »

Lichtwerker kun je niet worden op aarde. Of je bent het al, of nog niet, maar de lessen voor het leren van lichtwerkersschap vindt zich plaats in de 5e densiteit, de plek tussen levens in.

Als je een lichtwerker bent, en je het alleen nu nog niet kan herinneren, dan komt dit vanzelf zodra je er klaar voor bent.

Het afwerken van karma gaat via zelfreflectie en het confronteren van de gebeurtenissen die ze triggeren. Een regressietherapeut heeft hele goede hulpmiddelen om je daarin te helpen, want ze kunnen via een begeleide trance jouw inzicht geven in het trauma, de oorsprong en daarna ook de verwerking. Dat is wat hun doen. :)

Levenslessen leren gaat automatisch. Dat komt op je pad en dan bepalden de beslissingen die je neemt of je de les leert of niet. En als je de verkeerde beslissing maakt, komt de levensles terug totdat je hem goed leert.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.171 seconden met 22 queries.