Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Kaartlegging aub ?  (gelezen 835 keer)

Lene

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 73
    • Bekijk profiel
Kaartlegging aub ?
« Gepost op: april 03, 2022, 08:07:48 am »


Dag lieve allemaal.

Mededoor omstandigheden was ik sinds ruime tijd niet online .

Vanochtend tijdens mijn dagelijkse vroege meditatie , spoorden Hun me naar dit forum /platform met een welbepaalde vraag /kaartlegging mbt mijn gezondheid.

Wil en kan er iemand meekijken aub?

Hartelijk dank en warme groet .

Lene



Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Kaartlegging aub ?
« Reactie #1 Gepost op: april 03, 2022, 09:47:34 pm »

Welkom terug Lene,

Ik heb een boodschappen van de Engelen kaart getrokken voor je. Mijn gidsen gaven aan dat dat genoeg was. Wel gaven ze aan dat dit deck op dit moment het beste antwoord biedt.

Hier is de kaart die ik getrokken heb voor je:


Leila
Breng wat tijd alleen door in de natuur, mediteer over uw verlangens en intenties.
Vraag de engelen om je te helpen om alles vanuit een nieuw en positief perspectief te kunnen bekijken.

Er zijn situaties dat je niet eens meer weet wat je zelf wil of hoe je je doel wilt bereiken.
Daardoor kunnen we compleet vastlopen en blijven we alles vanuit hetzelfde negatieve standpunt bekijken.
Op dat soort momenten lijken we even volledig het contact met onszelf verloren te hebben.

Trek je op zulke momenten even helemaal terug, het liefst in de natuur, en mediteer over je verlangens en je intenties.
Als je daarbij ook nog eens de engelen om hulp vraagt, zul je zien dat je alles weer vanuit een nieuw en positief perspectief kunt bekijken.
Het zal je zeer zeker ten goede komen.



Ik hoop dat je er wat aan hebt. :)

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Lene

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 73
    • Bekijk profiel
Re: Kaartlegging aub ?
« Reactie #2 Gepost op: april 03, 2022, 10:40:21 pm »

Super bedankt om jouw "liefdevol" onthaal LPChip!

Het 1ste deel van Leila komt me heel bekend en vertrouwd . Idd balanceer ik tussen socializing en een "happy" isolement of afzondering . Dmv meditatie , zelfreflectie/introspectie en mijn dagelijkse natuurwandelingen slaag ik in het behoud van mijn evenwicht .

Het 2deel lijkt me wel op een attenderen . Niet dat ik het meteen allemaal heel helder zie . Heb helemaal geen negatieve gevoelens noch standpunten . Voel me rijkelijk en ben een zéér tevreden persoon en dat meen ik uit het diepst van mijn hart .

En idd LpChip doe ik mijn dagelijkse gesprekken met mijn "dierbare begeleiders " en ben HUN zeer dankbaar .

Vandaag stelde ik "toevallig" mijn bucketlist met talrijke positieve to do's !! Mijn lijstje/eindresultaat is best wel uitgebreid .


Hartelijk dank om jouw waardevolle tijd en energie .

Liefs

Lene
Gelogd
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.127 seconden met 22 queries.