Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Kaart leggen schoonmoeder  (gelezen 1033 keer)

B1986

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 368
    • Bekijk profiel
Kaart leggen schoonmoeder
« Gepost op: maart 20, 2022, 02:35:12 pm »

Mijn schoonmoeder van 93 is ziek (corona / griep) en ze is heel erg moe. Ze is thuis met behulp van zorg en familie (gister mijn vriend) aan het uitzieken.
Ik ben gister bij haar op bezoek geweest, het deed haar goed, dat merkte ik. Doordat ik zelf ziek ben (ergste heb ik wel gehad gelukkig) kan ik op het moment niet zo veel met mijn intuïtie. Het lukte gister even om mijn vriend een heleboel liefde te sturen via zijn hand, hij weet dit en voelde dit. En ik hoop dat mijn schoonmoeder dit, ondanks dat ze in een andere ruimte was, dit ook heeft gevoeld of in ieder geval dat die liefdevolle energie in het hele huis terecht is gekomen. Ik heb een foto van haar en ik ben al bezig geweest om haar te helpen door rustige, liefdevolle energie te sturen en hier blijf ik mee doorgaan.

LPChip, wil je eens een kaart leggen? Ben benieuwd of er een positieve boodschap inzit / uitkomt  :) ;)
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Kaart leggen schoonmoeder
« Reactie #1 Gepost op: maart 21, 2022, 07:10:44 pm »

Als je energie naar een plek of persoon richt, dan komt het alleen daar aan. Je schoonmoeder kan dit dan ook niet gevoeld hebben.

Ik heb voor jou een bron van de wijsheid kaart getrokken. Normaal gebruik ik dit deck zelden, maar mijn gidsen stuurden mij.

De wildeman
Ik ben gelijk aan iedereen. De machtige is zwakker dan ik, de hogere is lager.
Niemand zal mij onderdrukken.


Deze kaart gaat over de duistere kant van het vaderarchetype (wiens 'ware' aspect wordt vertegenwoordigd door kaart 6).
Of iemand nu overdreven onderdanig of juist opstandig is, problemen met discipline of autoriteit komen altijd voort uit zijn archetype.
De wildeman kan ook de aanstichter vertegenwoordigen, de machine, het systeem - geld en macht.
De kaart voorspelt lafheid, voorzichtigheid en afkeer dor de angst voor de fysieke gevolgen, uit angst voor het verdwijnen van steun, liefde of instemming.
Er kan ook een angst zijn om vernietigd te worden door iets wat groter is dan iemand zelf.
De kaart duidt op het ontwijken van een situatie, misschien door opstandig te worden.
Koppig tegenstand kan stoer lijken, maar is vaak toch een soort van uitvlucht.
Deze kaart duidt ook op een angst voor iets onbekend waarmee men niet geconfronteerd wil worden.

Tot u zichzelf weer in het gareel hebt, blijven uw verzwakte krachten onderdrukt, niet door de wildeman - hij heeft duizenden verschijningen in het leven - maar door uw eigen zwakheid, die maar een verschijningsvorm kent.
U kunt macht hebben. Ware macht kruipt, rent, rebelleert of domineert niet.
In plaats daarvan werkt hij voor het algemeen goed en de verbetering van alles.

Belangrijkste steekwoorden:
machtsmisbruik - onvermogen met autoriteit om te gaan - seksuele angsten - onderdrukte boosheid - angst voor de vader leidt tijdens de volwassen jaren tot timiditeit - opstandigheid of dominantie


Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

B1986

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 368
    • Bekijk profiel
Re: Kaart leggen schoonmoeder
« Reactie #2 Gepost op: maart 23, 2022, 05:36:37 pm »

Dankjewel voor de kaartlegging  :). Het is een beetje moeilijk om hem te plaatsen / begrijpen, maar ergens heb ik wel een vermoeden hoe ik hem op moet vatten.
Mijn gevoel zegt dat ze heel hard achteruit gaat (dit duurt niet lang meer zegt mijn gevoel ook), ze wordt in ieder geval niet meer beter. Ze heeft veel last van angst, blijkt dat ze altijd wel wat angstig is geweest, maar nu is het heel heftig vind ik. Ook is ze soms niet meer helemaal aanwezig en staart ze voor zich uit en ze is gewoon echt ontzettend moe.

Ik ken haar nog niet zo lang, wel heb ik iets met haar. Gisteren heb ik een beterschapskaartje in de brievenbus gedaan en vandaag ben ik op bezoek geweest (met mijn vriend samen, zoon van haar) met een zelf samengesteld bloemetje / plantje.
Wat ik graag zou willen weten, want ze is niet meer zo helder in haar hoofd en omdat ik haar dus niet zo lang ken vraag ik me af of ze voelt dat ik het goed met haar voor heb? En waardeert ze dit, vind ze het fijn?  Ik doe deze dingen niet omdat ik mezelf anders of beter voor wil doen of wat dan ook. Maar omdat ik het gewoon graag wil zo. Ook zeker gevoelsmatig. Want nu kan het nog.
« Laatst bewerkt op: maart 23, 2022, 05:40:43 pm door B1986 »
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Kaart leggen schoonmoeder
« Reactie #3 Gepost op: maart 23, 2022, 08:33:43 pm »

Het zijn juist de oudere mensen die steeds gevoeliger worden. Het is wel zo dat de oudere generatie soms aangeleerd heeft dat ze hun gevoel niet mogen tonen, maar ze voelen meer en meer naarmate ze richting de dood gaan, omdat ze simpel weg gewoon dichter bij hunzelf komen.

Dit is ook waarom oudere mensen vaak in staat zijn om hun dood te voorspellen. Let maar eens op, dat oudere mensen in eens een intens verlangen hebben om bepaalde mensen die ze weinig zien te willen ontmoeten. Ze beseffen vaak niet (of laten dat in ieder geval niet merken) dat ze dat doen omdat het de laatste keer is.

Maar je schoonmoeder weet dat je het goed met haar voor hebt, en ze waardeert het ook.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

B1986

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 368
    • Bekijk profiel
Re: Kaart leggen schoonmoeder
« Reactie #4 Gepost op: maart 27, 2022, 08:44:02 pm »

Dan heb ik sowieso de juiste baan gekozen, want ik werk voornamelijk bij / met ouderen (op een paar uitzonderingen na)  :).

En ja, ik heb meegemaakt dat een van mijn cliënten wist dat ze niet lang meer te leven had.

Mijn schoonmoeder woont sinds een paar dagen in een zorgcentrum, of ze daar blijft of ergens anders heen gaat weet ik niet. Ze is in ieder geval in het ziekenhuis onderzocht en daarna naar het zorgcentrum gegaan. Ik voelde gister haar foto en ze voelt niet meer als toen ze thuis was. Vind het lastig om te omschrijven, beetje verloren, eenzaam, heimwee. Zoiets.

Kan ik er vanuit gaan dat ik op mijn eigen gevoel kan vertrouwen en dat het klopt wat ik voelde?

En ik voelde vrijdagavond bij mijn vriend ineens (heel vreemd) een energie (van hem) en die lijkt op wat ik bij de foto van zijn moeder voelde. Ik omschreef wat ik voelde en hij zei dat hij zich een beetje leeg voelde.
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Kaart leggen schoonmoeder
« Reactie #5 Gepost op: maart 27, 2022, 09:06:33 pm »

Ja, wat je ervaart is helder voelend. Het vermogen om het gevoel van anderen via je gidsen, of direct als je in hun aura bent, te ontvangen.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.141 seconden met 22 queries.