Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Oorlog  (gelezen 1566 keer)

B1986

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 368
    • Bekijk profiel
Oorlog
« Gepost op: februari 28, 2022, 04:39:46 pm »

Er is onrust op de wereld, corona is bijna weg en nu is er oorlog. Wat kunnen we doen om zo positief mogelijk te blijven (niet angstig te worden) en proberen te sturen dat dit zo goed mogelijk gaat eindigen?
Misschien een meditatie of met zo veel mogelijk mensen tegelijk liefde / positieve energie sturen?
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Oorlog
« Reactie #1 Gepost op: februari 28, 2022, 09:22:45 pm »

Het beste wat we kunnen doen (hoe gek het ook klinkt) is door liefde naar putin te sturen zodat de duistere krachten geen grip meer op hem hebben.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Oorlog
« Reactie #2 Gepost op: maart 01, 2022, 03:07:31 pm »

Dit engelse filmpje laat een channeling zien waarin de Galactische Federatie uitlegt wat we het beste kunnen doen. Naast dit advies is mijn advies om liefde (groene energie) naar Putin te sturen nog steeds valide. Met het filmpje snap je ook waarom. :)


:) Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

B1986

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 368
    • Bekijk profiel
Re: Oorlog
« Reactie #3 Gepost op: maart 01, 2022, 06:36:45 pm »

Je advies ga ik opvolgen en het filmpje kijk ik op een rustig moment. Dan kan ik er de tijd voor nemen.
Gelogd

B1986

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 368
    • Bekijk profiel
Re: Oorlog
« Reactie #4 Gepost op: maart 06, 2022, 05:24:49 pm »

Mijn Engels is te slecht om het goed te begrijpen. En ik heb op het moment erg veel last van vermoeidheid. Ik probeer op momenten dat ik genoeg energie heb en me fijn voel om Putin liefde (groene energie) te sturen. Alle beetjes helpen (hoop ik  ;)). 
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Oorlog
« Reactie #5 Gepost op: maart 07, 2022, 04:40:55 pm »

Maakt niet uit. Alle beetjes helpen. :)

Ik gebruik mijn krachten ook om dit een goede richting in te laten gaan. Dit heeft er in ieder geval al voor gezorgd dat het de hele wereld vs Putin is geworden waardoor hij al veel minder kan.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Ninkenike

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 84
  • ik weet nu wat ik niet meer wist
    • Bekijk profiel
Re: Oorlog
« Reactie #6 Gepost op: maart 07, 2022, 04:44:46 pm »

In deze tijd is positieve energie zo belangrijk. Soms is het wel lastig omdat je figuurlijk gebombardeerd wordt met negatief nieuws: veel mensen om mij heen zijn ziek, berichten over oorlog. Ik weet dat het dan juist belangrijk is om bij jezelf te blijven. Hoe kijken jullie naar wat er gebeurt, wat het met je doet en hoe blijf je toch positief? Ik wil geen oordeel hebben, heb er wel een mening over. Is dat hetzelfde?
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Oorlog
« Reactie #7 Gepost op: maart 07, 2022, 04:58:40 pm »

Ik weet dat het goed gaat komen. Deze oorlog was onvermijdelijk maar hoort bij de ascentie. Het ego moet afbrokkelen, en Putin heeft een heel groot ego. ;)

Ik volg het nieuws dan ook niet met compassie, maar meer als een statusupdate om te kijken of ik extra energie moet sturen etc.

Het heeft geen zin om dit heel erg te vinden als het nog ver weg is. Wel is het belangrijk om te volgen hoe het zich ontwikkelt zodat je kan inschatten of er extra dingen geregeld moeten worden.

Een oordeel en een mening zijn verschillend.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Ninkenike

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 84
  • ik weet nu wat ik niet meer wist
    • Bekijk profiel
Re: Oorlog
« Reactie #8 Gepost op: maart 07, 2022, 06:26:26 pm »

Kan je iets meer zeggen over mening en oordeel? Ik ben bezig het oordeel los te laten en denk na over het verschil😇
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Oorlog
« Reactie #9 Gepost op: maart 09, 2022, 06:54:27 pm »

Het verschil is dat een mening niet vast staat en kan veranderen, maar als je een oordeel vormt, dan verandert de mening naar iets dat niet meer verandert. Een oordeel over een ander is iemand veroordelen.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.053 seconden met 23 queries.