Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Kan iemand voor mij een legging doen?  (gelezen 792 keer)

cammy

  • Nieuw lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 1
    • Bekijk profiel
Kan iemand voor mij een legging doen?
« Gepost op: februari 04, 2022, 12:24:46 pm »

Hallo iedereen. Ik ben single..en ik graag wat inzicht gekregen op gebied van liefde en werk.
Dank u
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Kan iemand voor mij een legging doen?
« Reactie #1 Gepost op: februari 04, 2022, 01:57:09 pm »

Hoi Cammy,

Welkom op Armina.

Ik heb een boodschappen van de engelen kaart voor je getrokken.

De kaart is:

Grace & Antoinette
Om je te helpen deze situatie te genezen, dien je alles eens op barmhartige wijze uit het standpunt van de ander te bekijken.
Vaak snappen we niet dat anderen niet wat toegevelijker zijn, ons niet vergeven, of niet een nieuwe kans geven of ons gewoon niet begrijpen of vertrouwen. Dat komt omdat we te vaak alles vanuit ons eigen standpunt bekijken. Probeer daarom eens om de dingen vanuit het standpunt van de ander te bekijken en wees daarbij zo eerlijk mogelijk.
Laat je eigen oordelen, inzichten en gedachten daarbij helemaal los en verplaats jezelf volledig in de ander. Je zult zien dat je de antwoorden krijgt die je zoekt. Ze kunnen je helpen de huidige situatie te genezen. Grace en Antoinette zullen je daarbij helpen. Zij bekijken het op jouw manier.

Ik hoop dat je er wat aan hebt.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.033 seconden met 22 queries.