Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Mensen pesten mij op social media en ik merk dat mensen om me heen mij treiteren  (gelezen 969 keer)

SKY

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 12
    • Bekijk profiel

Hallo,

Ik merk dat er ontzettend veel mensen mij treiteren omdat ik veel op internet heb geplaatst en de mensen om me heen vind ik nu ook moeilijk om te vertrouwen.
Ik wil graag liefde en steun juist
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Mensen pesten mij op social media en ik merk dat mensen om me heen mij treiteren
« Reactie #1 Gepost op: januari 22, 2022, 05:14:36 pm »

Hoi Sky,

Dit is iets waar veel (als het niet alle) lichtwerkers mee te maken hebben. We willen zo graag de wereld vertellen hoe we gemanipuleerd worden, maar iedereen is gehersenspoeld en maken jou zwart omdat de waarheid te pijn doet.

Het is moeilijk om mee om te gaan en het is daarom belangrijk dat je goed kijkt wanneer het voor jou te veel wordt. Trek je dan even terug, ga mediteren en doe nieuwe energie op zodat je weer sterker wordt.

Daarnaast is het belangrijk dat je niet altijd elke strijd wil aangaan, want die kun je niet winnen. Leer daarnaast wat je kan zeggen dat het minst een reactie bij de ander uitlokt, want dat is de enige manier hoe je zonder dat het je te veel energie en strijd kost, je toch de strijd kan voeren.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.105 seconden met 22 queries.