Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Angst voor de dood  (gelezen 1241 keer)

SKY

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 12
    • Bekijk profiel
Angst voor de dood
« Gepost op: januari 21, 2022, 05:11:54 pm »

Hallo,

Ik heb sinds maanden (ik ben psychose gevoelig) het idee dat ik dood ga... en dat ik naar de vierde demensie ga of naar de Hemel of wat dan ook.
Het is een obsessie geworden en het maakt me bang.

Heeft iemand tips of kan iemand verklaren waardoor ik hier zo bang voor ben?
Misschien omdat ik tegen de dood heb moeten vechten bij mijn geboorte?

Mvg,

SKY
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Angst voor de dood
« Reactie #1 Gepost op: januari 21, 2022, 10:07:32 pm »

Ja, en ik zal uitleggen waarom.

Je geboorte heeft een trauma bij je veroorzaakt en nu we bezig zijn met de ascentie naar de 4e dichtheid is één van de stappen het afwerken van karma en trauma's. Het komt nu herhaaldelijk naar boven zodat jij beseft dat dit nog een dingetje is.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

SKY

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 12
    • Bekijk profiel
Re: Angst voor de dood
« Reactie #2 Gepost op: januari 22, 2022, 11:54:39 am »

wat is de ascentie naar de 4e dichtheid? en wat is er gebeurt bij mijn geboorte denk je?
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Angst voor de dood
« Reactie #3 Gepost op: januari 22, 2022, 03:15:36 pm »

We leven nu in de 3e dichtheid. In de afgelopen jaren hebben de lichtwerkers de frequentie van de aarde verhoogd waardoor de aarde nu multidimensionaal is. We zijn bezig om te evolueren. Hen die ervoor kiest kan zijn vibraties dusdanig verhogen dat ze de keuze krijgen om in de 4e dichtheid te komen. Dat is de ascentie naar de 4e dichtheid. Werd voorheen de 4e dimensie genoemd toen er nog geen betere term was.

Wat er met je geboorte is gebeurd kan ik je niet vertellen. Dat is een proces waar je zelf doorheen moet en onderzoek naar moet doen door bijvoorbeeld regressietherapie te doen.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Gedachtengrover

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 10
    • Bekijk profiel
Re: Angst voor de dood
« Reactie #4 Gepost op: november 14, 2022, 09:49:11 pm »

Ik heb 3 psychoses gehad, was psychosegevoelig zodat ik mij ziek kon voelen en kon functioneren in de maatschappij met mijn geweten, en ben officieel schizofreen verklaard sinds mijn huidige zorgmachtiging die nog 9 weken duurt.

Ze kunnen mij niet helpen bij de ggz, ik heb deze keer het spirituele gevecht gevoerd voor de zorgmachtiging werd afgegeven, ik zit alleen nog met mijn verwoeste realiteit.

Ikzelf heb geen angst voor de dood, maar ik denk er vaak aan. Ik heb mijzelf tijdens spirituele gevechten over mijn leven doodgewenst, maar het altijd overgelaten aan de hogere macht om te bepalen of dat nodig is. Ik heb een gesprek met mijn superziel gevoerd, die heeft gevraagd je bent klaar wil je weg, ik heb nee gezegd ik wil nu ik jou ken genieten van het leven en weer opnieuw leren, en ik heb daarna zoveel ellende meegemaakt dat ik mijzelf nog vaker dood ging wensen.

Nu heb ik mijn geest bevrijd, maar ik heb meer dan anderhalf jaar functionerend psychotisch over straat gelopen en alle mensen hebben herinneringen aan belevingen in mijn bijzijn. Die vierde dimensie heb ik in gedachten niet opgezocht maar ik heb er wel mensen heen gestuurd om van ze af te zijn. ik denk oh ja vierde dimensie, ga er dan zelf maar heen. Ik vind het niet raar dat je denkt over de vierde dimensie, het juist heel mooi dat je verder dan drie denkt in gedachten, maar de tegenstelling die jij zoekt op 1,2,3 dimensies is niet om al in de 4e de dood te vinden weet ik zeker, het zijn echt en alleen gevoelens die je hebt door iets anders dat je tegenstaat.

Mijn tip aan jou is dat die angsten voortkomen uit dat je dingen niet begrijpt en dat door jou manier van overkomen je de dood gaat vinden of over jezelf gaat afroepen. Zo voelt dat als je psychosegevoelig bent, want wat jij denkt heeft effect op hoe mensen naar jou reageren. Aardig doen in je manier van denken levert niet persé op dat andere mensen aardig doen in gedachten als je spirituele eigenschappen hebt/psychose gevoelig bent. Mannen willen elkaar meestal de baas zijn in gedachten, vrouwen liegen als je aan ze denkt. Probeer voor jezelf af te zweren dat je aandacht hoeft te hebben voor andere mensen. Je kunt aandacht voor agressie afzweren, aandacht voor mannen afzweren, aandacht voor vrouwen afzweren, probeer je gedachten zo snel mogelijk te zuiveren van aandacht geven aan zaken die zorgen dat je de hele tijd aan dood gaan denkt.

Ik begrijp dat er ook een emotioneel aspect zit aan doodgaan en mensen die afhankelijk van je kunnen zijn, weet niet of dat in jou geval zo is en hoe dat voor jou voelt. Cancel die gevoelens, je bent zelf belangrijker, als je niet voor jezelf kan zorgen kun je eigenlijk niet voor andere zorgen, je moet zelf lekker in je vel steken om anderen te helpen.

Je kunt aandacht voor doodgaan niet afzweren, dit zijn gedachten die ieder mens heeft, maar je kunt wel afzweren dat je dingen aanhoort zodat je in een stemming raakt dat je iedere keer herinnert wordt aan dat je leven in deze realiteit eindig is!

Succes en ik geef je shanti, hoop dat je leuke onderwerpen in gedachten naar de voorgrond weet te krijgen over dat je dood gaat.




« Laatst bewerkt op: november 14, 2022, 10:09:04 pm door Gedachtengrover »
Gelogd
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.049 seconden met 22 queries.