Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: 1 [2]   Omlaag

Auteur Topic: Bezoek van overleden cliënt  (gelezen 1882 keer)

B1986

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 371
    • Bekijk profiel
Re: Bezoek van overleden cliënt
« Reactie #15 Gepost op: februari 02, 2022, 10:13:45 pm »

En ik heb zelf het gevoel dat ik me beter moet gaan aarden. Ik ben de laatste tijd een beetje mijn ware gevoel kwijtgeraakt, wat negatieve gedachten gehad en gebeurtenissen. Daar ga ik ook wat aan doen  :). Tijd voor wat meer positiviteit!
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Bezoek van overleden cliënt
« Reactie #16 Gepost op: februari 03, 2022, 08:53:29 am »

Ik ga er op letten, eerste reactie bij mij is dus angst door de schrik. Kan het helpen om mezelf in een witte licht bol te plaatsen in gedachten? Voor eventuele negatieve energie te weren?
Ja, dat kan helpen.
En ik heb zelf het gevoel dat ik me beter moet gaan aarden. Ik ben de laatste tijd een beetje mijn ware gevoel kwijtgeraakt, wat negatieve gedachten gehad en gebeurtenissen. Daar ga ik ook wat aan doen  :). Tijd voor wat meer positiviteit!
Ja, dit is belangrijk. Als je je meer aard, zal je lager in je lichaam gaan zitten, en dus minder in je 3e oog. De waarnemingen zullen minder sterk aanvoelen en kun je er beter mee overweg gaan.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

B1986

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 371
    • Bekijk profiel
Re: Bezoek van overleden cliënt
« Reactie #17 Gepost op: februari 14, 2022, 09:41:08 pm »

Ik heb nog steeds het gevoel dat ik iemand anders op bezoek krijg dan deze cliënt. Ik sluit me er zoveel mogelijk voor af, maar het houd me wel bezig.
Gelogd
Pagina's: 1 [2]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.102 seconden met 22 queries.