Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1] 2   Omlaag

Auteur Topic: Bezoek van overleden cliënt  (gelezen 1885 keer)

B1986

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 371
    • Bekijk profiel
Bezoek van overleden cliënt
« Gepost op: januari 20, 2022, 04:34:24 pm »

Gisteren heb ik van iemand gehoord dat een cliënt van mij, die vorig jaar in november is overleden, mij wel eens bezoekt. Ik had met haar een fijne band en zorgde zo nu en dan ook voor haar als ik er werkte en haar man de deur uit was. Ze is, toen ze nog leefde, nooit bij mij op bezoek geweest, heeft mijn huis nooit gezien.

Hoe kan zij mij opzoeken, weten waar ik woon? Vind het trouwens wel echt fijn dat ze me bezoekt, het is een hele fijne energie. Meestal voelen overleden niet fijn is mijn ervaring, maar zij wel.
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Bezoek van overleden cliënt
« Reactie #1 Gepost op: januari 20, 2022, 05:36:49 pm »

Je denkt te 3D.

Ze is niet meer op aarde. Jouw lichaam is in de 3e dichtheid maar jouw ziel is in de 4e dichtheid, waar zij ook nog is.

Ze hoeft maar aan je te denken en dan is ze bij je, waar dan ook je maar op dat moment bent.

Als ik op afstand een healing doe, weet ik ook niet waar de ander woont, en dat is ook niet nodig. Het universum werkt in de 4e dichtheid heel anders. Je wil dat energie ergens komt, en dan manifesteer je dat. Het gebeurd.

Zij wil op dat moment bij je zijn, dus *poef*, ze is op dat moment bij je.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

B1986

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 371
    • Bekijk profiel
Re: Bezoek van overleden cliënt
« Reactie #2 Gepost op: januari 27, 2022, 04:24:14 pm »

Blijven overledenen dan altijd in de 4de dichtheid, ook als ze al heel lang of in ieder geval al wat langer dood zijn dan een paar maanden? (Behalve als ze weer incarneren)

Er gebeuren de laatste tijd soms vreemde dingen. Mijn hometrainer ging aan (maakt dan even geluid) terwijl ik hem niet aanraak, ik liep gisteren zelfs de kamer uit toen het gebeurde. En ik had een paar dagen geleden in mijn auto dat de USB waar ik muziek van luister twee keer stopte en overging op de radio, terwijl ik er niet aan zat.
Is zij dit en doet zij dit om te laten weten dat ze er is?
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Bezoek van overleden cliënt
« Reactie #3 Gepost op: januari 27, 2022, 05:25:04 pm »

Totdat een overledene zijn dood heeft verwerkt blijven ze in de 4e dichtheid en zoeken ze anderen soms op (onderdeel van hun verwerkingsproces). Zodra dit gebeurd is gaan ze naar de hemel (5e dichtheid) en dan is hun trilling zo hoog dat het niet meer waar te nemen is voor ons, en andersom.

Zie het als land met een bergtop dat omhult is in wolken/mist. De 3e dichtheid is het land. Deze drukke vieze plek is waar wij zijn. De 4e dichtheid is de bergtop. Je beklimt deze en je verlaat de aarde. Maar je kan nog wel naar beneden kijken en het zien in de verte, en mensen die goed kunnen zien zien jou mogelijk ook nog op de berg aan het klimmen. Als je echter hoger klimt dan ga je door de wolken heen. Daarboven schijnt de zon en is het heel mooi en vredig maar de aarde kun je niet zien. Dit is de 5e dichtheid. Je ziet als grond alleen het wolkendek en je kan de hemel in kijken. Dit is uiteraard een metafoor, maar hij komt dichtbij de realiteit.

Je hebt veel voor haar betekend, dat is waarom ze nu nog af en toe bij je is. Wanneer ze haar dood verwerkt heeft, zul je ook minder aan haar denken en is ze niet meer bij je.

Je gidsen geven aan dat dit inderdaad haar aanwezigheid is.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

B1986

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 371
    • Bekijk profiel
Re: Bezoek van overleden cliënt
« Reactie #4 Gepost op: januari 27, 2022, 06:10:38 pm »

Om eerlijk te zijn twijfel ik een klein beetje over dat als overledenen hun dood hebben verwerkt en in de hemel zijn, ze niet meer langs kunnen komen op de aarde. Zo zijn mijn oma en peettante lang na hun overlijden nog vaak langs geweest. Echt jarenlang. De vorige overleden bewoner van het huis waar ik opgegroeid ben heb ik ook jarenlang de aanwezigheid van gevoeld. En hoe kan het dat sommige mensen met overledenen kunnen communiceren dan? Contact kunnen leggen en boodschappen door kunnen geven? Ik heb altijd gedacht dat overledenen voor altijd over en weer kunnen pendelen van de hemel naar de aarde en terug en ons (en de omgeving) kunnen horen en zien.
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Bezoek van overleden cliënt
« Reactie #5 Gepost op: januari 27, 2022, 08:44:21 pm »

Het kan jaren lang duren voordat mensen hun dood hebben geaccepteerd. Met name als levenden mensen nog veel aan deze mensen denken zorgt dat ervoor dat het moeilijk is voor de overleden mensen om door te gaan, want ze zien het verdriet en willen juist de mensen troosten. Iets wat ze niet kunnen, maar accepteren dat dat niet kan, is heel moeilijk. Vaak, als de levenden de dood van de overledene geaccepteerd hebben en hun normale leven weer oppakken, dan pas kan de overledene accepteren dat ze niet meer "nodig" zijn, en pas dan gaan ze door.

Het is wel zo dat iemand die overleden is, als ze gids worden, voor iemand, ze kunnen afdwalen naar de 4e dichtheid voor iemand anders, maar ze kunnen je dan wel opzoeken. Maar als iemand naar de 5e dichtheid is gegaan en dan weer een nieuw leven incarneert, dan kunnen ze je niet opzoeken. Het kan echter tientallen jaren duren voordat iemand weer opnieuw incarneert, en het is altijd mogelijk voor iemand uit de 5e dichtheid om via gidsen in de 4e dichtheid een boodschap te zenden en te ontvangen. Een oude ziel kan vanuit de 5e dichtheid wel zelf naar de 4e dichtheid komen, maar dat is meer uitzondering dan regelmaat.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

B1986

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 371
    • Bekijk profiel
Re: Bezoek van overleden cliënt
« Reactie #6 Gepost op: januari 28, 2022, 05:53:13 pm »

Dit is nu voor mij veel duidelijker, dankjewel. Nu twijfel ik niet meer  ;).

Wel bijzonder dat ze me opzoekt. Gisteravond had ik mijn badjas opgehangen in de sportkamer, had al een apart gevoel toen ik in die ruimte kwam. Ik dacht van ik hoor niets en ging de kamer uit, deed de deur dicht en wat hoorde ik? Het geluid van de hometrainer!
Toen ik naar mijn slaapkamer ging en in bed lag was zij ook aanwezig. Het leek wel alsof ze me aan het behandelen was, mijn (onderbuik)gevoel veranderde steeds en ze verplaatste zichzelf regelmatig. Dichtbij, verder van me af, links, rechts. Echt bijzonder. Ik heb ook gewoon tegen haar gepraat (wat ik op dat moment kwijt wilde) en ook een keer gevraagd om wat verder bij me weg te gaan. Omdat het niet prettig voelde.
Ik kan haar niet zien of horen, alleen voelen. Ik hoef jou niet te vragen of ze weet dat ik haar opmerk. Maar waarom doet ze wat ze doet? Ik weet dat ze een lieve vrouw was en dit met goede bedoelingen doet, zeker geen verkeerde bedoelingen heeft.

Vanmorgen reed ik naar mijn werk, ging de muziek van de USB weer over op de radio. Dus ze was gisteravond bij me en vanmorgen weer ;D.
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Bezoek van overleden cliënt
« Reactie #7 Gepost op: januari 28, 2022, 06:29:21 pm »

Je gidsen weten niet waarom ze dit doet, dus daar heb ik geen antwoord op.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

B1986

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 371
    • Bekijk profiel
Re: Bezoek van overleden cliënt
« Reactie #8 Gepost op: januari 29, 2022, 02:14:24 pm »

Maakt niet uit!
Gelogd

B1986

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 371
    • Bekijk profiel
Re: Bezoek van overleden cliënt
« Reactie #9 Gepost op: februari 01, 2022, 06:47:03 pm »

Ze is er bijna elke dag, maar ik heb even je hulp nodig. Als ze 's avonds langs komt dan is ze boven. Volgens mij wacht ze me op. Gisteren liep ik door haar heen (schrok ervan), ze was op de overloop. En later maakte de hometrainer weer geluid toen ik de deur dicht maakte. Ik vraag haar of ze geen geluid wil maken maar ze doet het toch.
Ik schrik er gewoon heel erg van, want ik voel haar aanwezigheid toch wel. En dat zeg ik ook tegen haar.

Mijn probleem is (dit heb ik in het verleden al vaker gehad, ook als kind) dat ik angstig word. En ik krijg zoveel verschillende gevoelens te voelen en ook rillingen en wisselende temperaturen door mijn lichaam. Als ik eenmaal in bed lig, dan word ik geleidelijk rustiger, wat meer ontspannen. Ik voel haar aanwezigheid dan ook. Hoe kan ik die angstreactie (en schrikreactie) wegkrijgen? Zonder haar weg te jagen. En kan ze mij horen als ik tegen haar praat?
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Bezoek van overleden cliënt
« Reactie #10 Gepost op: februari 02, 2022, 08:38:32 pm »

Weet je heel zeker dat zij het alleen is, en dat je niet extra bezoek krijgt?

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

B1986

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 371
    • Bekijk profiel
Re: Bezoek van overleden cliënt
« Reactie #11 Gepost op: februari 02, 2022, 09:32:01 pm »

Weet ik niet, want ik kan niet zien wie het is of zijn. Ik vind het in ieder geval wel eng. Ik wil graag met rust gelaten worden, zeker in mijn huis. Geen negativiteit in ieder geval. Zeker niet angstig worden. Als ik zou weten dat het andere bezoek een bekende van me is, iemand met goede bedoelingen dan geeft me dat iets meer rust. Wat kan ik in deze situatie het beste doen?
Gelogd

B1986

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 371
    • Bekijk profiel
Re: Bezoek van overleden cliënt
« Reactie #12 Gepost op: februari 02, 2022, 09:38:53 pm »

Ze moeten me wel hebben, soms lastig dat ik zo gevoelig ben dat ik hun aanwezigheid voel. Er ligt sinds gister (of maandag) een wit veertje in mijn tuin.
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Bezoek van overleden cliënt
« Reactie #13 Gepost op: februari 02, 2022, 09:52:11 pm »

Als het bezoek er weer is, ga dan na wat voor gevoel je binnen krijgt. Ieder persoon heeft een ander gevoel. Zo weet je of je met één of meerdere te maken hebt.

En ook het gevoel zelf helpt je erbij, positief, dan is het iemand met goede bedoelingen danwel een bekende, negatief, het tegenovergestelde.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

B1986

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 371
    • Bekijk profiel
Re: Bezoek van overleden cliënt
« Reactie #14 Gepost op: februari 02, 2022, 10:03:36 pm »

Ik ga er op letten, eerste reactie bij mij is dus angst door de schrik. Kan het helpen om mezelf in een witte licht bol te plaatsen in gedachten? Voor eventuele negatieve energie te weren?
Gelogd
Pagina's: [1] 2   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.189 seconden met 22 queries.