Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Slapen.  (gelezen 795 keer)

Crossfade

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 17
    • Bekijk profiel
Slapen.
« Gepost op: januari 20, 2022, 03:30:34 am »

Ik slaap het grootste deels van iedere dag ; Waarom?
Omdat ik hier meer kan als terwijl ik wakker en bewust ben ("bewust")

Als ik slaap ben ik meer aanwezig met het hoger bewustzijn , Zij hebben mij dan ook een aantal dingen geleerd.

Bijv: Concentreer je op de achterkant van je hoofd voor je in slaap valt , Zo leer jij bewust te zijn ondanks dat je slaapt , Dit zal op het begin vervelend zijn , Je zult meerdere dromen herinneren , nachtmerries en de goede , Daarna zul je doorkrijgen dat er meer is , en vanuit jou eigen dromen treden (astrale projectie) Vanaf dit punt zul je in contact komen met mogelijk hoger bewustzijn en als je pech hebt ook met demonen , Uiteindelijk voorbij dit punt zul je kunnen reizen , Je gaat meerdere plekken zien (denk aan plekken zoals de aarde maar verder weg van hier) Als je nog verder gaat kom je waarschijnlijk op een verzamelplaats van hoger bewustzijn die ik graag noem "de tempel in de lucht" Hier zal je ervaringen opdoen die je nergens anders kan opdoen , op dit punt ben je heel diep in meditatie en astrale projectie (out of body) Vanuit dit punt ga je feiten zien , en manieren om dergelijke aardse problemen heen te werken.

Vul dit aan als dat gaat , dankje

<3 Cris
« Laatst bewerkt op: januari 20, 2022, 03:32:44 am door Crossfade »
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Slapen.
« Reactie #1 Gepost op: januari 20, 2022, 09:27:55 am »

Dankje voor het posten. Ik kan heel veel zonder deze manier van reizen, en heb al met diverse demonen gevochten, ik ben veel sterker dus ben niet bang. Ik zal eens kijken wat dit voor mij zal brengen.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.18 seconden met 23 queries.