Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Hallo iedereen :)  (gelezen 1137 keer)

Crossfade

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 17
    • Bekijk profiel
Hallo iedereen :)
« Gepost op: januari 16, 2022, 10:27:56 pm »

Hi hi , Ik ben Cris , ik ben 30 jaar oud en woon in Eindhoven.
Ik ben hoog gevoelig zelf , En heb nog een aantal andere gaven , Ben hier om de 1 of andere reden beland omdat of ik of iemand anders mij nodig heeft (of ik hun) Ik ben een genezer een sterrenkind en een dromer (Astrale projectie etc) En ik ben zeer benieuwd naar jullie ervaringen , Kben in contact geweest met hoger bewustzijn en met andere wezens (ook hoger bewustzijn) Ik heb dicht contact met engelen en ik leef om iedereen om mij heen een beter leven te geven.

Heb al een beetje rondgekeken hier op het forum en als mensen mijn hulp nodig hebben ben dan niet bang mij dit te vragen.

Ik heb zelf veel meegemaakt , mijn vader is gestorven in 2012 door een demoon (heb hem optijd gewaarschuwd maar heeft geen zin gehad) Ik wordt meestal misbruikt voor mijn gaven en belogen , Ik ben een Vis (Maart) en ik ben zeer eenzaam omdat iedereen die in mijn buurt komt mij voor gek aanziet , Ik doe zeer veel moeite om mensen te helpen , Mijn moeder is 2 jaar geleden met ernstige kanker gediagnosticeerd en ze zou nog geen maanden meer leven , Ik heb haar moeten genezen met behulp van mijn overleden vader en de aarde.
Ik ben iemand zoals ik al zei die vaak voorgelogen is omdat ik een goedzak ben die gewoon schade aan de mensen niet kan negeren. Ik heb een relatie gehad van ruim 12 jaar (die mij ook heeft bedrogen) en erna ben ik nog verloofd geweest voor een half jaar (die kon er ook niet tegen en is gewoon weg gegaan van 1 op andere dag)

Verder ben ik al bezig met dergelijke zaken sinds ik 9 jaar oud was , en zoek hier graag meer contact met mensen die ook redelijk ervaren zijn , zodat mijn verleden nooit meer opnieuw kan plaatsvinden.

Edit: Er zijn nog een stapel meer dingen die ik zou kunnen delen maar dit durf ik nu nog niet , aangezien mij ook is gevraagd door simpele psychologen hoe het mogelijk is dat ik nog op mijn benen kan staan nu.


https://youtu.be/ouzKl0oD6sU

Thx :) <3<3<3 Cris.
« Laatst bewerkt op: januari 16, 2022, 11:40:24 pm door Crossfade »
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Hallo iedereen :)
« Reactie #1 Gepost op: januari 18, 2022, 03:28:40 pm »

Hoi Cris,

Welkom op Armina. :)

Veel van je gaven herken ik, ik bezit ze ook. Mijn jeugd is aangenamer geweest gelukkig.
Ik kan daarnaast bij andere mensen zien wanneer men de waarheid spreekt of niet en zie wat ieders motieven zijn. Dat heeft er voor gezorgd dat mensen mij niet kunnen bedriegen danwel ik daar geen negativiteit aan overhoud omdat ik vaak snap wat er in de ander omging waardoor deze uiteindelijk besloot om zo te handelen.

Veel mensen krijgen dan ook geen hoogte van mij, tenzij ik daar zelf voor kies.

Mocht er iets zijn dat ik voor jou kan doen, schroom je niet, en stel je vraag gerust. :)

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Crossfade

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 17
    • Bekijk profiel
Re: Hallo iedereen :)
« Reactie #2 Gepost op: januari 19, 2022, 12:02:53 am »

Hoi Cris,

Welkom op Armina. :)

Veel van je gaven herken ik, ik bezit ze ook. Mijn jeugd is aangenamer geweest gelukkig.
Ik kan daarnaast bij andere mensen zien wanneer men de waarheid spreekt of niet en zie wat ieders motieven zijn. Dat heeft er voor gezorgd dat mensen mij niet kunnen bedriegen danwel ik daar geen negativiteit aan overhoud omdat ik vaak snap wat er in de ander omging waardoor deze uiteindelijk besloot om zo te handelen.

Veel mensen krijgen dan ook geen hoogte van mij, tenzij ik daar zelf voor kies.

Mocht er iets zijn dat ik voor jou kan doen, schroom je niet, en stel je vraag gerust. :)

Liefs,
LPChip

Dankjewel chip <3 Ik denk dat ik nu nog beter weet waar je vandaan komt dankzij alleen deze reactie , Zeer fijn om 1ns een keer iemand tegen te komen die mogelijk een zielsverwant is , Ik zou zo veel dingen willen vragen en aan de andere kant wil ik ook helemaal niets vragen , Want er zijn geen vragen , alleen begrip , En het kost mij ook moeite om goed om te kunnen omgaan met dergelijke situaties , ik heb een goede meester gehad die mij een hoop heeft geleerd , En zoals ieder , mis ik hem ook oprecht , Maar ik denk dat we tog nog meer moeite moeten gaan doen , En ik zeg "we" omdat ik denk dat jij ook 1 van de weinige mensen bent hier ("mensen") Die hier moeite doen voor ons lieve bestaan , We kunnen hopelijk samen veel mensen helpen , en daar leef ik voor. <3 Cris
« Laatst bewerkt op: januari 19, 2022, 12:04:49 am door Crossfade »
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Hallo iedereen :)
« Reactie #3 Gepost op: januari 19, 2022, 01:58:50 pm »

Absoluut waar. Ik doe veel meer dan men beseft. Via channelings die gedeeld worden ben ik op de hoogte van de ruimte oorlog en zodoende heb ik al hier en daar als lichtwezen gestreden en onze planeet beschermd. Ik heb zelfs onze zon mogen beschermen die me daarvoor lievelijk bedankt heeft.

Maar daarnaast heb ik dit forum gestart om andere mensen die verder zijn op hun spirituele pad te kunnen helpen. Mensen komen hier vaak omdat ze niet weten dat ze al verder zijn of vragen hebben die je op een andere plek gewoon niet beantwoord krijgt.

Dit heeft er mede ook voor gezorgd dat ik goed met mijn gidsen kan communiceren en dat ik via hun ook vaak de gidsen van de ander mag horen waardoor ik boodschappen mag doorgeven en soms krijg ik ook informatie door die alleen voor mij is waardoor ik een situatie beter mag begrijpen en ik daarmee juist geen informatie mag delen zodat het natuurlijke verloop goed gaat.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Crossfade

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 17
    • Bekijk profiel
Re: Hallo iedereen :)
« Reactie #4 Gepost op: januari 19, 2022, 10:11:48 pm »

Absoluut waar. Ik doe veel meer dan men beseft. Via channelings die gedeeld worden ben ik op de hoogte van de ruimte oorlog en zodoende heb ik al hier en daar als lichtwezen gestreden en onze planeet beschermd. Ik heb zelfs onze zon mogen beschermen die me daarvoor lievelijk bedankt heeft.

Maar daarnaast heb ik dit forum gestart om andere mensen die verder zijn op hun spirituele pad te kunnen helpen. Mensen komen hier vaak omdat ze niet weten dat ze al verder zijn of vragen hebben die je op een andere plek gewoon niet beantwoord krijgt.

Dit heeft er mede ook voor gezorgd dat ik goed met mijn gidsen kan communiceren en dat ik via hun ook vaak de gidsen van de ander mag horen waardoor ik boodschappen mag doorgeven en soms krijg ik ook informatie door die alleen voor mij is waardoor ik een situatie beter mag begrijpen en ik daarmee juist geen informatie mag delen zodat het natuurlijke verloop goed gaat.

Liefs,
LPChip

Ben ook bang zelf dat er nog weinig aan te doen is , we zijn niet met genoeg meer , En ik weet ook niet meer wat te doen.
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Hallo iedereen :)
« Reactie #5 Gepost op: januari 20, 2022, 09:30:10 am »

Geef niet op, dat is het belangrijkste. We gaan niet iedereen kunnen helpen, maar er zijn mensen die twijfelen, die kunnen we wel helpen. En die groep groeit elke dag groter naarmate de leugens zo onwaarschijnlijk worden dat de bubbel vroeg of laat een keer barst.

Hou vol! En denk ook aan je eigen evolutie.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.198 seconden met 22 queries.