Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Vicieuze cirkel  (gelezen 887 keer)

Nilly

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 9
    • Bekijk profiel
Vicieuze cirkel
« Gepost op: november 28, 2021, 11:09:44 pm »

Ongeveer 1,5 jaar geleden leerde ik iemand kennen waarmee ik onmiddellijk een sterke connectie had. Het was uniek. Het voelde alsof ik hem al jaren kende terwijl we elkaar nog nooit eerder ontmoet hadden.

Al snel bleek dat onze relatie complex is. We dragen beiden ervaringen uit het verleden met ons mee die ons in zekere zin afremmen en die een invloed hebben op hoe we met onze emoties en de uiting ervan omgaan. Hoewel we een diepe band hebben opgebouwd, leek er vanaf het begin toch een bepaalde emotionele afstand te zijn. Helaas lijkt het een afstand te zijn die we niet weten te overbruggen.

Intussen zijn we zo’n 1,5 jaar verder en hebben we een turbulente tijd achter de rug. Het patroon van aantrekken en afstoten herhaalt zich steeds, waardoor we al verschillende keren hebben besloten om elk onze eigen weg te gaan. Uiteindelijk zoeken we elkaar toch telkens weer op omdat we zo’n mooie band hebben en elkaar maar moeilijk kunnen laten gaan.

We stellen ons de vraag of we elkaar toch moeten loslaten, maar krijgen het niet over ons hart. Zou je hierover advies willen vragen aan mijn gidsen LPChip?

Alvast dank voor je advies.

Groetjes,

Nilly   
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Vicieuze cirkel
« Reactie #1 Gepost op: november 29, 2021, 06:57:37 pm »

Je gidsen geven aan: Zolang je van elkaar kan leren en zo lang je meer over jezelf kan leren is de relatie zeer waardevol.

Omdat jullie zielsverwanten zijn is de relatie heftiger dan een normale relatie. Dit stelt jullie in staat om daadwerkelijk jezelf te ontmoeten. Maar durf je dat ook?


Dat is wat je gidsen doorgeven.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Nilly

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 9
    • Bekijk profiel
Re: Vicieuze cirkel
« Reactie #2 Gepost op: december 01, 2021, 10:06:32 pm »

Bedankt voor je advies LPChip!
Gelogd
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.098 seconden met 22 queries.