Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Band ouders  (gelezen 1140 keer)

B1986

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 368
    • Bekijk profiel
Band ouders
« Gepost op: oktober 26, 2021, 09:22:28 pm »

Een gesprek met iemand vorige week heeft veel met mij gedaan. Dat was wel een fijn gesprek trouwens. Met een heel lief persoon ook  :)

Ik ben met pijn geconfronteerd, de band die hij met zijn dochter heeft en de band die ik met mijn ouders heb. Ik heb een moeilijke geboorte (moeder had zwangerschapsvergiftiging) en start gehad en veel moeten vechten om mee te kunnen draaien in deze wereld. Mijn hersens zijn licht beschadigd (vooral geheugen is niet geweldig) en heb op mijn zeventiende een ongeluk gehad en een hersenschudding opgelopen.
Mijn moeder heeft vroeger nogal eens gezegd dat als ze had geweten dat de zwangerschap zo zou verlopen, mij nooit op de wereld had gezet.
Ik voel me niet echt belangrijk voor mijn ouders. Sinds ik op mezelf woon heb ik het gevoel dat de afstand steeds groter word en er nauwelijks een band is. Voor mijn gevoel heb ik er wel alles aan gedaan om een band op te bouwen, alleen is die er (bijna) niet. Ik ga naar hun toe om de honden te zien en te knuffelen, die zijn blij als ze me zien  :). Klinkt misschien een beetje raar, maar daar heb ik een fijne band mee!

Ligt het aan mij dat er bijna geen band is? Of komt het dat hun zo anders zijn dan mij en dat er daardoor geen band kan / is ontstaan?
Als ik hier wat over te weten kan komen dan kan ik me er bij neerleggen dat het niet anders is. En anders nog moeite doen, energie erin steken om te proberen om toch een band op te bouwen.
« Laatst bewerkt op: oktober 26, 2021, 10:50:43 pm door B1986 »
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Band ouders
« Reactie #1 Gepost op: oktober 27, 2021, 02:31:44 pm »

Hoi B1986,

Het is belangrijk om te beseffen hoe een incarnatie plaats vindt. Wanneer je op aarde komt, nog voor je geboorte, ga je bij jezelf na wat je wil leren, welke ervaringen je wil doen en dat soort dingen. Je planned je hele leven van te voren in en zet doelstellingen. Dit spreek je ook met je gidsen af zodat ze je daarin kunnen begeleiden. Dan ga je kijken waar op aarde je dit het beste kan leren. Zo kies je je ouders uit en ga je kijken hoe je leven ongeveer zal verlopen.

Je wist dus bij het incarneren al dat je band met je ouders niet super zou zijn, je hoeft dus geen moeite te doen.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

B1986

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 368
    • Bekijk profiel
Re: Band ouders
« Reactie #2 Gepost op: oktober 30, 2021, 05:53:45 pm »

Heel erg bedankt voor je bericht, hier heb ik veel aan. Ik had er wel eens over gehoord, maar niet bedacht dat dat ook op mijn situatie van toepassing zou kunnen zijn. Nu weet ik dat het zoals het nu is goed is en verder geen moeite meer hoef te doen. Al had ik het graag anders gewild.

Maar ik heb inmiddels al met een paar mensen een fijne band en kan ook nog meer mensen op mijn pad krijgen waarmee ik ook een betere, fijne, hechtere band kan opbouwen dan met mijn ouders :). Daar heb ik behoefte aan. Als ik me daarvoor open stel en blijf stellen dan gebeurd dat vanzelf. Daar heb ik in ieder geval vertrouwen in!
Gelogd
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.144 seconden met 22 queries.